En wat is dat voor iets raars met "see you in 10 days" dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
staat op de nacht er voor een optreden geplend in Canada dus dat lijkt me sterk. (en dag ern ain chicago)
voor NL PJ fans die kaartje hebben gekocht met hotel en alles erop en eraan bij de fanclub?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:57 schreef Gilead het volgende:
[..]
En wat is dat voor iets raars met "see you in 10 days" dan.
Cool!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:05 schreef Aisumasen het volgende:
Ik was deze week 's avonds even in Walibi, en het is toch een beetje vreemd om richting het terrein te rijden, en de brug, camping-wijzers, tentjes, etc. klaar te zien staan, maar er nog geen mens te bekennen is. En zo'n leeg Lowlands-veld is ook grappig om te zien vanuit de lucht
.
wtf, ga jij ook ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Gozert, ik trakteer je op een biertje als ik je daar zie
Ik neem 5 liter water en 5 liter red bull mee. (Bier) drinken doe ik wel op het terrein.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef lkb9000 het volgende:
35 liter whiskey... ik zou een extra tas meenemen
Over een week ben ik ook extreem gezellig jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Over een week rond deze tijd ben ik waarschijnlijk strontlazarus (of niet)!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat om het idee!![]()
Die 2 liter extra is voor onderweg, en anders mogen ze het hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:06 schreef lkb9000 het volgende:
Je mag officieel maar 8liter, niet dat dat wat uitmaakt
Die tas lijkt me groot genoeg, tent, slaapzak en en matje/luchtbed kunnen altijd nog los. Ik moet zelf nog even een tas regelen ik ben mn grote kwijt
WHOOOOOOOquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Over een week ben ik ook extreem gezellig ja
LOWLAAAAAAANDS
Grotere tas kopen of minder meenemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:12 schreef Haunter het volgende:
Volgens mij loop ik echt met 3 tassen te sleuren straks. Damn.
Ja, ik probeer het bij een weekendtasje en tent te houden. Maar ik ben bang, dat als daar ook nog slaapzak, luchtbed en kussentje bij moeten niet gaat lukken :pquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Grotere tas kopen of minder meenemen.
Ik heb een zelfopblaasbaar kussentje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het bij een weekendtasje en tent te houden. Maar ik ben bang, dat als daar ook nog slaapzak, luchtbed en kussentje bij moeten niet gaat lukken :p
Ik doe mijn best! Desalniettemin, bedankt voor de tip! En inderdaad.. volgende week op dit tijdstip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:36 schreef icebliss het volgende:
Kussen = Kussenhoes tshirt met je trui/vest erin. Scheelt weer ruimte.
Namens FOK! wandel ik rond en lig drie dagen te maffen op campingveld 3quote:
Pics!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:49 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik wil wel mijn Tarzan kussenhoes hoor anders kan ik niet slapen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef icebliss het volgende:
Ik heb 'm serieus gevonden:
[ afbeelding ]
Zat ooit bij wasmiddel ofzoEn ik gebruik 'm nog steeds.
Doe er een plastic kussensloop omheen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef icebliss het volgende:
Ik voel me wel haast schuldig als ik met mijn kop vol zweet en bier op dat ding lig te kwijlen 's nachts
Nee dat slaapt lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe er een plastic kussensloop omheen.
Ieder z'n ding he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:09 schreef icebliss het volgende:
De mijne zit nog in de was, had 'm afgelopen weekend mee naar Solar festival. Zware zomer voor Tarzan.
[..]
Nee dat slaapt lekkerDat je met je wang vastplakt aan je kussen. Heerlijk.
mwa.. kheb 50 liter + tent + extra rugtas bij me ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Is een inhoud van 35 liter genoeg voor alles wat ik mee wil nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |