Dat is een duivel, da's wat andersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:07 schreef schaap001 het volgende:
Phil Collins
Ach, ik had op zich niks tegen hem tot aan 1983 ongeveer; sindsdien heb ik absoluut niks meer met hemquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is een duivel, da's wat anders
quote:-zanger stort in tijdens concert
-frontman
is zondag tijdens een concert in Japan in elkaar gezakt.
Het is onduidelijk waar de zanger precies door is getroffen, maarzou inmiddels ‘goed herstellen’.
In een statement laat de band weten het afbreken van de show te betreuren. Ze wijten het voorval onder andere aan het intensieve speelschema van de band.
Een aantal dagen geleden moest ook Coldplay een concert in Florida ‘om medische redenen’ afblazen.
quote:
Waarschijnlijk eentje voor de cleane zang en de andere met effecten er overheen.quote:
Niets bijzonders..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:38 schreef cafca het volgende:
Waarom heeft ie twee microfoons?
Dandy Warhols ook. En Breeders ook, alleen voor Cannonball.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef brother52 het volgende:
De zanger van Oceansize gebruikt ook altijd 2 microfoons.
Je bedoelt die op de foto van newbie? Das Brian Ferry.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:12 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt wel Gavin Rossdale wel: Bush dus?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef Charmian het volgende:
De gevraagde meneer komt me vaag bekend voor, maar weet ff niet wie.
Nee, ik doel echt op de foto van Burnett. Bryan Ferry heb ik wel herkend, hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bedoelt die op de foto van newbie? Das Brian Ferry.
De gevraagde meneer komt me vaag bekend voor, maar weet ff niet wie.
Ok, ik vond het al raar dat jij dat niet zou zienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:34 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, ik doel echt op de foto van Burnett. Bryan Ferry heb ik wel herkend, hoor
Ultravox?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef Burnett het volgende:
Van welke band kennen we deze meneer?
[ afbeelding ]
quote:is a four piece multi-instrumental and vocal ensemble that fuses Romani, Greek, Slavic, Bolero, Mariachi (and many more styles) music with American punk and folk roots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |