Linkje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der zijn al genoeg tong topics nu.
Doe eens origineel.
Doe mij maar kebabquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
Het is nu toptijd voor swarma en verder is dit een kuttopic.
Wel met peper en zout?quote:
En natuurlijk met een likje mayonaise?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wel met peper en zout?
En brood? of?
Geen brood, met peper en zout, 3 eieren met kapotte dooiers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Wel met peper en zout?
En brood? of?
Ketchup dan he.. kom op zeg.. ei + ketchup it is.quote:
Hoe kun je een gebakken eitje verneuken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelfs dat is zonet mislukt, ik ga maar gefrusteert slapen.
Er zijn zelfs bazen die een tosti verneuken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe kun je een gebakken eitje verneuken?
Dat zijn geen bazen maar falers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:10 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Er zijn zelfs bazen die een tosti verneuken..
De dooier brak en ik had de pan te heet waardoor het aan de bodem bleef kleven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe kun je een gebakken eitje verneuken?
Alle goden op een rietststengelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De dooier brak en ik had de pan te heet waardoor het aan de bodem bleef kleven.
Die lieten me in de steek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alle goden op een rietststengel
quote:
Dat is geen klachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:56 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Klacht: Tong80 is de pijp uit.
Sure.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:02 schreef Rensjebree het volgende:
nou Hoofdcommissarisals tong80 dit had gepost was het veel grappiger !
Jij bent Tong?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:56 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Tong80 is niet meer... Ik mis z'n mooie literaire posts![]()
Klacht: Tong80 is de pijp uit.
Ik ben er gelukkig ook nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent Tong?
Je bent hoe dan ook een k*tkloon
Nou nou iets aardiger mag ook wel tegenover de persoon die ons dagelijks verblijde met kwaliteitspostsquote:
Wat een zinsopbouwquote:
ook nog een wout die geilt.. maakt het allemaal stuk erger.quote:
Politie chicks hebben vaak korte pittige kapselsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:26 schreef julian6 het volgende:
Gast wat een ballentopic
tong80 met ze slappe gelul
korte pittige kapsels![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:32 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Politie chicks hebben vaak korte pittige kapsels![]()
Hm ik weet wel wie je bedoelt maar ik kan even niet op haar naam komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe heet die ene pittige blonde Pot ook alweer van Kennemerland?? die is ook vaak bij opsporing verzocht
die vind je wel lekker hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:55 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
Hm ik weet wel wie je bedoelt maar ik kan even niet op haar naam komen
Nu je weer mod bent en m'n favoriete stalker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:45 schreef Renesite het volgende:
Niet jammer. Mis je niets an. Dikke boeiend.
Of eigenlijk wel boeiend. Tijd voor een feestje medunkt.
Guess who's back.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je weer mod bent en m'n favoriete stalker.
Kun je dit topic naar CUL veplaatsen ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |