abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:31:33 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_71779866
BLOEMENDAAL - In de nacht van zondag op maandag zijn er onder de ongeveer 5000 bezoekers van strandtenten op het Bloemendaalse strand opstootjes ontstaan. Bezoekers gingen bij het verlaten van het strand onder invloed van drank en verdovende middelen met elkaar op de vuist. De toezicht houdende politiemensen probeerden de gemoederen te sussen maar werden vervolgens zelf belaagd. Daarom hebben de drie aanwezige hondengeleiders hun honden ingezet om de amokmakers tot bedaren te brengen.

Ongeveer 20 politiemensen zijn ingezet om de meute te kalmeren en te verspreiden. Eén agressieve 24-jarige Nijkerker is aangehouden omdat hij een politieman belaagde. De man was eerst aan het vechten met twee andere mannen. De politieman greep in bij die vechtpartij maar dat stelde de Nijkerker niet op prijs. Toen hij op de politieman afliep werd hij door de hond van de agent in zijn buik gebeten en kon daarna in de boeien worden gewerkt. Hij had alleen een schram op zijn buik. De man is ingesloten en er wordt proces-verbaal tegen hem opgemaakt.

bron

Drank en verdovende middelen
Schijt aan iedereen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:33:16 #3
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71779878
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:32 schreef EvanStone het volgende:
Marokkanen?
Hooligans?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:33:43 #4
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_71779880
quote:
Marokkanen?
Hier heb jij je antwoord als het zo belangrijk voor je is.

http://www.youtube.com/results?search_query=Bloemendaalse+strand+feest&search_type=&aq=f

Schijt aan iedereen
pi_71779896
Ohjee, verwijfd Nederland gaat met elkaar op de vuist. De Nijkerker zag zeker scheel van alle rode broeken.
pi_71779909
Wat is er mis met beetje matten, dat is al een eeuwenoud gebruik.
pi_71781205
quote:
Marokkanen?
Aan het aantal posts te zien niet
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:24:15 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71781231
Wauw, 1 man aangehouden.
Wat een topprestatie weer van onze politie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71781353
Gewoon dat zooitje de zee in drijven.
Stelletje kanslozen dat zich niet in bedwang kan houden
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:33:46 #10
8781 crew  Frutsel
pi_71782109
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 08:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon dat zooitje de zee in drijven.
Stelletje kanslozen dat zich niet in bedwang kan houden
zonde van de zee
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:34:25 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71782122
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

zonde van de zee
Idd, chemisch afval mag je niet zomaar dumpen.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71782317
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
Idd, chemisch afval mag je niet zomaar dumpen.....

Excuus.

Gorleben in Duitsland schijnt een geschikte opslagplaats voor dit soort rommel te zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_71782962
Allang geen zin meer om naar Bloemendaal of een festival te gaan. Teveel cokesnuivende tokkies en Marocjes die de sfeer verpesten.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:17:58 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71783032
quote:
Marokkanen?
Zal wel niet , anders zaten we al op pagina 6.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71786771
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef _Qmars_ het volgende:
Allang geen zin meer om naar Bloemendaal of een festival te gaan. Teveel cokesnuivende tokkies en Marocjes die de sfeer verpesten.
Daar ook al ? Ik kom er eigenlijk al jaren niet meer, er zijn zoveel betere plekken langs de kust.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_71790056
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef elcastel het volgende:

[..]

Daar ook al ? Ik kom er eigenlijk al jaren niet meer, er zijn zoveel betere plekken langs de kust.
Scheveningen en Zandvoort zijn ook een drama. Op zoek naar nieuwe plekjes . Doe mij de waddeneilanden maar.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_71790119
Ach man, lekker 1 vs 1 blote vuist moet kunnen. Stelletje mietjes.
pi_71790127
raar stukje, gebeten door een politiehond en toch alleen een schram hebben .. om een of andere reden klinkt dat niet geloofwaardig
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_71791626
Je ziet ook weleens dat die gekken een politiehond bijten he?
pi_71799426
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef _Qmars_ het volgende:
Scheveningen en Zandvoort zijn ook een drama. Op zoek naar nieuwe plekjes . Doe mij de waddeneilanden maar.
Die plaatsen heb ik ook al eens gehoord ja, maar het kan wsl overal wel gebeuren.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_71799743
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

De Waddeneilanden zijn nog echt relaxt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:37:45 #22
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71812082
Zijn er überhaupt nog plekken in Nederland waar tijdens collectieve gezelligheid het proletariaat de boel niet komt verneuken?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_71813539
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef AgLarrr het volgende:
Zijn er überhaupt nog plekken in Nederland waar tijdens collectieve gezelligheid het proletariaat de boel niet komt verneuken?
wat is proleteriaat ?
pi_71813617
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef AgLarrr het volgende:
Word. Wellicht is het een idee om voor laagopgeleiden een apart recreatieoord op te zetten, zodat ze het voor de rest niet verpesten en vervuilen.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_71813667
Ah Jan Joost en Olivier en de rest van de hockeyclub hebben er weer een dolle boel van gemaakt zie ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_71813952
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef Leevancleef het volgende:
Word. Wellicht is het een idee om voor laagopgeleiden een apart recreatieoord op te zetten, zodat ze het voor de rest niet verpesten en vervuilen.
Huh ? In Bloemendaal komen toch juist hoogopgeleiden en omhoog gevallen mensen ? Ik weet trouwens een perfect strand vol gezelligheid en leuke mensen, nooit gekloot (en je opleiding doet er niet toe daar).
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:04:30 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71814565
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef elcastel het volgende:

[..]

Huh ? In Bloemendaal komen toch juist hoogopgeleiden en omhoog gevallen mensen ? Ik weet trouwens een perfect strand vol gezelligheid en leuke mensen, nooit gekloot (en je opleiding doet er niet toe daar).
Vijf á tien jaar geleden ja. Heden ten dage heul niet meer heur. JJ en Anne-Fleur zijn vervangen door Dave en Sherley en de rosé voor colaatjes beerenburg. Tenminste, dat heb ik van horen zeggen

pi_71814654
Ipv dat we voortaan 300 spartanen inhuren en de hele klerezooi de zee in duwen. Game-Over.

pi_71814710
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:04 schreef AgLarrr het volgende:
Vijf á tien jaar geleden ja. Heden ten dage heul niet meer heur. JJ en Anne-Fleur zijn vervangen door Dave en Sherley en de rosé voor colaatjes beerenburg. Tenminste, dat heb ik van horen zeggen
Ik kwam er vijf-tien jaar geleden ja, maar in die tijd vond ik het een kille 'sfeer', met een hoog 'kijk mij eens' gehalte. Nu is het dus anders, maar niet beter begrijp ik.
pi_71814830
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Vlak Ahmed en Winston ook niet uit.

Afijn, ik ben er vorig jaar nog een paar keer geweest, maar het was er toen met name 's avonds één grote volgesnoven, stelende en vechtende allochtonenbende. In Bloemendaal moet je echt niet meer wezen voor een leuk dagje strand.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:14:23 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71814850
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik kwam er vijf-tien jaar geleden ja, maar in die tijd vond ik het een kille 'sfeer', met een hoog 'kijk mij eens' gehalte. Nu is het dus anders, maar niet beter begrijp ik.
Ik ben er überhaupt nog nooit geweest maar ik heb liever een "kijk mij nou" sfeertje dan een "ik neem een snuif en hamer je op je bek" sfeertje. Aangezien de meeste feesten in NL één van deze twee sfeertjes herbergen, ben ik in principe gewoon niet te vinden op feesten in NL.

pi_71814942
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef AgLarrr het volgende:
Ik ben er überhaupt nog nooit geweest maar ik heb liever een "kijk mij nou" sfeertje dan een "ik neem een snuif en hamer je op je bek" sfeertje. Aangezien de meeste feesten in NL één van deze twee sfeertjes herbergen, ben ik in principe gewoon niet te vinden op feesten in NL.
Ik vind beide koud en kil. Maar ik denk dat er ook in Bloemendaal nog wel leuke tentjes te vinden zijn, ik zit liever in tentjes waar iedereen gewoon 'gewoon' is, van drugs heb ik eigenlijk nooit last gehad en ook in 'mijn tijd' werd er flink wat gesnoven in Bloemendaal.
pi_71815020
De drugs zijn ook niet per se het probleem. Het gaat om de mentaliteit. Van die kereltjes die de hele avond opgefokt om zich heen staan te kijken of ze nog met iemand ruzie kunnen krijgen. Voor hen zijn de drugs niet de oorzaak, maar hooguit het middel.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:24:27 #34
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71815189
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef JodyBernal het volgende:
De drugs zijn ook niet per se het probleem. Het gaat om de mentaliteit. Van die kereltjes die de hele avond opgefokt om zich heen staan te kijken of ze nog met iemand ruzie kunnen krijgen. Voor hen zijn de drugs niet de oorzaak, maar hooguit het middel.
Dat vind ik wel echt typisch Nederlands. Zowel in Nederland zelf, als in vakantieoorden waar veel Nederlanders zijn zie je vrijwel altijd van dat soort gastjes. Een paar verwaande blonde mutsen met een verfporum erbij en je hebt een vrij gemiddeld beeld van een doorsnee kroeg in Blauwkutterveen.

pi_71815314
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat vind ik wel echt typisch Nederlands. Zowel in Nederland zelf, als in vakantieoorden waar veel Nederlanders zijn zie je vrijwel altijd van dat soort gastjes. Een paar verwaande blonde mutsen met een verfporum erbij en je hebt een vrij gemiddeld beeld van een doorsnee kroeg in Blauwkutterveen.
Nee, dat heeft niks met 'typisch Nederlands' te maken. Dit gedrag vind je bij alle nationaliteiten terug. Het is 'typisch tuig'.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:31:27 #36
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71815443
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Nee, dat heeft niks met 'typisch Nederlands' te maken. Dit gedrag vind je bij alle nationaliteiten terug. Het is 'typisch tuig'.
Nou nee, niet dat extreem opgefokte en zeker niet naar alles en iedereen. Tenminste niet naar mijn idee. Zeker in het buitenland zijn Nederlanders doorgaans heel erg balorig en asociaal.

pi_71815616
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef AgLarrr het volgende:
Nou nee, niet dat extreem opgefokte en zeker niet naar alles en iedereen. Tenminste niet naar mijn idee. Zeker in het buitenland zijn Nederlanders doorgaans heel erg balorig en asociaal.
Nooit Engelsen meegemaakt ?
pi_71815626
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Engelsen, Ieren, Duitsers, Fransen, Italianen zijn in het buitenland echt geen haar beter, met als absoluut 'hoogte'punt de Russen. Alleen die gaan vaak weer naar andere vakantieplaatsen en die kom je dus minder snel tegen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:41:56 #39
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71815751
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Engelsen, Ieren, Duitsers, Fransen, Italianen zijn in het buitenland echt geen haar beter, met als absoluut 'hoogte'punt de Russen. Alleen die gaan vaak weer naar andere vakantieplaatsen en die kom je dus minder snel tegen.
Mja, dat is misschien ook wel zo. In die zin ben je (in dit geval ik) ook altijd kritischer richting je 'eigen' mensen.

Ik heb voor mezelf de oplossing al gevonden en ben sinds mijn 20e niet meer gesignaleerd in oorden waar dat soort volk (ongeacht nationaliteit) zich tracht te verzamelen.

pi_71815923
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:41 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mja, dat is misschien ook wel zo. In die zin ben je (in dit geval ik) ook altijd kritischer richting je 'eigen' mensen.

Ik heb voor mezelf de oplossing al gevonden en ben sinds mijn 20e niet meer gesignaleerd in oorden waar dat soort volk (ongeacht nationaliteit) zich tracht te verzamelen.
Op straat kom je dit soort lui ook de hele dag door tegen. Zeker als je in de Randstad woont.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:05:17 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71816506
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Op straat kom je dit soort lui ook de hele dag door tegen. Zeker als je in de Randstad woont.
Ik kom dan ook uit principe zo min mogelijk in binnensteden, en als ik er moet zijn het liefst op maandagmorgen ofzo. Godsamme, ik lijk bij toeren wel een misantroop.

pi_71816852
Bloemendaal ?
Dat is toch die wijk van Tatjana ?

Tokkies , en nog autochtoon ook.
megalomaniac
pi_71818102
sorry maar ik vind de OP wel grappig. Van die hippe yups die met elkaar gaan meppen.
zo gay achtig
75 topics = FIN
pi_71821468
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef kitao het volgende:
Bloemendaal ?

[ afbeelding ]

Meldt
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:08:40 #45
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71821814
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef kitao het volgende:
Bloemendaal ?

[ afbeelding ]

Zonnedaal was het volgens mij.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:04:42 #46
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71823331
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:57 schreef FP128 het volgende:
sorry maar ik vind de OP wel grappig. Van die hippe yups die met elkaar gaan meppen.
zo gay achtig
Lees ff iets verder dan de OP dan, sjaak.

pi_71825771
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Vlak Ahmed en Winston ook niet uit.

Afijn, ik ben er vorig jaar nog een paar keer geweest, maar het was er toen met name 's avonds één grote volgesnoven, stelende en vechtende allochtonenbende. In Bloemendaal moet je echt niet meer wezen voor een leuk dagje strand.
Kom je er s'ochtends dan zie je allemaal slaperige witte kopjes uit de slaapzak komen
pi_71826512
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Word!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71826575
quote:
Marokkanen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kut-Marokkaan
pi_71826583
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:37 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Ik word ook echt altijd schijtziek van buitenlanders op festivals, altijd de grootste bek en het meeste gezeik mee. Al erger ik me vaak het meest aan Engelsen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71835766
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:31 schreef Deadre het volgende:
Drank en verdovende middelen
Heerlijk.

Wat wou je eraan doen? Mij en andere recreatieve gebruikers ons genot ontzeggen omdat een aantal anderen niet verantwoordelijk ermee om kunnen gaan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71836084
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Meldt
Mag ik ff je site bezoeken , want ik snap je antwoord "meldt" niet.
megalomaniac
pi_71836177
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Zonnedaal was het volgens mij.
Zonnedael om precies te zijn.
Zonnedaal , Bloemendaal , mij even onbekend , ik pak google mapje er even bij.
megalomaniac
pi_71837439
Best lekker wonen heur, daar in Bloemendaal. Maar dat strand is gewoon overgenomen door grootstedelijke proleten, daar is helaas niks meer aan te doen.

Waait wel weer over, maar kan nog enkele jaren duren.
pi_71837667
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:55 schreef JodyBernal het volgende:
Best lekker wonen heur, daar in Bloemendaal. Maar dat strand is gewoon overgenomen door grootstedelijke proleten, daar is helaas niks meer aan te doen.

Waait wel weer over, maar kan nog enkele jaren duren.
Ik ben voor mijn 16e ook éen keer in Renesse geweest.
Daarna alleen wezen kamperen met ander volk. Geen disco dus.
Of hebben ze in Bloemendaal daar nu juist last van gasten die hun pillen en shit op een andere markt proberen te slijten dan in de stadscentra ?
megalomaniac
pi_71844831
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heerlijk.

Wat wou je eraan doen? Mij en andere recreatieve gebruikers ons genot ontzeggen omdat een aantal anderen niet verantwoordelijk ermee om kunnen gaan?
Jammer alleen dat je met jouw hobby de maffia spekt. En die blijven de dienst uitmaken omdat allerlei wereldleiders er volgens mij belang bij hebben dat de boel illegaal blijft en dus meer geld oplevert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')