Je hebt het toch niet over die U2-faggots he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Crack_ het volgende:
SUNDAY BLOODY SUNDAAAAAY
Nou dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die U2-faggots he.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wees blij dat ze nog uberhaupt met jou praten.
oke, wie ze zijn!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef Lub_ya het volgende:
Dan vraag je toch wie het zijn. Zo dan weet je dat ook. Volgend gesprekje zal dan wel fijner voor je zijn.
Kan mij het schelen wie je vrienden zijn, ik zit niet achter hun punani aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef Lub_ya het volgende:
Dan vraag je toch wie het zijn. Zo dan weet je dat ook. Volgend gesprekje zal dan wel fijner voor je zijn.
Ging het om mijn vrienden dan? Die noem ik toevallig niet bij naam als ik met mensen praat waarvan ik weet dat ze die bepaalde personen niet kennen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wie je vrienden zijn, ik zit niet achter hun punani aan.
Gewoon geïnteresseerd blijven luisteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef ufopiloot het volgende:Echt om doodziek van te worden. Sta je met iemand te praten (altijd een vrouw die dit doet), je hebt haar net een paar minuten geleden ontmoet, maar toch worden er al met namen gesmeten van mensen die je niet eens kent.
'Ja ik was hier vorige week ook met Jenifer'.. WHO THE FUCK IS JENIFER!
Of Jeroen, Kim, Paula, Marco, David, Amber... waarom smijt je godverdomme zo met namen terwijl je weet dat ik geen idee hebt over wie je het hebt
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef mirved het volgende:
Maar goed, de gemiddelde fokker heeft geen inhoudsvolle conversatie met het andere geslacht natuurlijk.
Alsof die tyfuszooi beter isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Gewoon zeggen: " hmmm... Interessant... Zullen wij er bij jouw thuis verder over praten en nodig Jenifer er ook maar bij uit"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef Salvad0R het volgende:
Oh trouwens, TS, ik ben het volledig eens met je klacht. Van die leeghoofden die zo egocentrisch vast zitten in hun Princess-Programming van Disney dat ze denken dat je de namen van al hun bekenden kent.
What de fuck man. Meteen neerhoeken die wijven.
Is ongeveer zo niet hetzelfde topic wat een aantal weken/maanden geleden geopend werdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Grapje van Theo Maassen. Jammer.
Het grapje komt uit een show van 2006.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:20 schreef wise het volgende:
[..]
Is ongeveer zo niet hetzelfde topic wat een aantal weken/maanden geleden geopend werd
weet ik, maar dit topic is al een keer gemaakt. Volgens mij met dezelfde OPquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het grapje komt uit een show van 2006.
WIe de fuck is je zusje dan? Alsof wij haar moeten kennen, post eens picsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:09 schreef MrDrako het volgende:
mn zusje is precies zo, had ze net 2 dagen een vakantie baantje, ja pietje dit, jantje dat, truusje zus, hansje zo.
WIE DE FOCK ZIJN DIE LUI VAAG WIJF DAT JE D'R ROND LOOPT
Het had net zo goed de postbode kunnen zijn, de vuilnisman, en de melkboer, maar nee het waren haar nieuwe collega's
Thanks voor de link. Lekker nummer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |