Je hebt het toch niet over die U2-faggots he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Crack_ het volgende:
SUNDAY BLOODY SUNDAAAAAY
Nou dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die U2-faggots he.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wees blij dat ze nog uberhaupt met jou praten.
oke, wie ze zijn!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef Lub_ya het volgende:
Dan vraag je toch wie het zijn. Zo dan weet je dat ook. Volgend gesprekje zal dan wel fijner voor je zijn.
Kan mij het schelen wie je vrienden zijn, ik zit niet achter hun punani aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef Lub_ya het volgende:
Dan vraag je toch wie het zijn. Zo dan weet je dat ook. Volgend gesprekje zal dan wel fijner voor je zijn.
Ging het om mijn vrienden dan? Die noem ik toevallig niet bij naam als ik met mensen praat waarvan ik weet dat ze die bepaalde personen niet kennen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wie je vrienden zijn, ik zit niet achter hun punani aan.
Gewoon geīnteresseerd blijven luisteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef ufopiloot het volgende:Echt om doodziek van te worden. Sta je met iemand te praten (altijd een vrouw die dit doet), je hebt haar net een paar minuten geleden ontmoet, maar toch worden er al met namen gesmeten van mensen die je niet eens kent.
'Ja ik was hier vorige week ook met Jenifer'.. WHO THE FUCK IS JENIFER!
Of Jeroen, Kim, Paula, Marco, David, Amber... waarom smijt je godverdomme zo met namen terwijl je weet dat ik geen idee hebt over wie je het hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |