Er is er nog geen geweest, vandaar.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er is er nog geen geweest, vandaar.
Het is een parenclub. Je kan altijd nog met Emimich switchenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welke mooiboy wil mijn partner zijn?
Ohja klopt dat kan altijd nog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is een parenclub. Je kan altijd nog met Emimich switchen![]()
![]()
Neem een schaakbord mee. Dan zal Emimich vanzelf wel naar je toe komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ohja klopt dat kan altijd nog.Maar ik ben verlegen dus ik durf niet zomaar alleen naar binnen te lopen.
Dames? Wie heeft het over dames?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef DjMoonlight het volgende:
Ik wil eerst foto's zien van de dames die er komen.
of moet je perse in paren komen![]()
Ait, zet mij maar in de OP als Lonely Archer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Neem een schaakbord mee. Dan zal Emimich vanzelf wel naar je toe komen
-verkeerd gekeken-quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ohja klopt dat kan altijd nog.Maar ik ben verlegen dus ik durf niet zomaar alleen naar binnen te lopen.
Geen dames ?quote:
Whehe ouwe lurker je dacht dat ik een dame was hè.quote:
Fotomateriaal zou wel veel helpen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het goed als ik mijn nichtjes meeneem? 18 en 19.
Sausage festquote:
Moet je maar meegaan. Ik zeg alleen dat ze er boven gemiddeld uit zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Fotomateriaal zou wel veel helpen.
egwelquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe ouwe lurker je dacht dat ik een dame was hè.
euhm, jawel hoor, je moet iets beter oplettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
nouja, een parenclubmeet dan, bijna hetzelfdequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, jawel hoor, je moet iets beter opletten
Nog meer kerelsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het goed als ik mijn nichtjes meeneem? 18 en 19.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:47 schreef NoFidea het volgende:
Mensen die nog lid willen worden van de eerste en enige hetero (HOMO'S VERBOTEN) Circlejerk Club van Nederland kunnen zich via PM melden
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:13 schreef NoFidea het volgende:
@Myraela
JIj bent helemaal niet meerderjarig en mag dus niet eens komen
quote:
Ik mag alles.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:13 schreef NoFidea het volgende:
@Myraela
JIj bent helemaal niet meerderjarig en mag dus niet eens komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar denk je dat je zusje vandaan komt??quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nog van de vorige keer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan niet, ik heb dan een abortus.
Nee, het is JOUW eerste KLB orgie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:36 schreef Hetiszover het volgende:
Het is de eerste KLB orgie, foutje in de TT
Ah, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik heb perongeluk mijn moeder bezwangert
Ikkequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welke mooiboy wil mijn partner zijn?
Nee, je bent minderjarig en ontmaagding moet iets speciaals zijn, niet met een zweterige dikke vent op zolder van een parenclubquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef Gangster. het volgende:
Ik ben 14 welke geile (PUB?)FOK!ster wil mijn pik in dr kont/mond/kut?![]()
![]()
![]()
. Of mag ik niet mee?
![]()
.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef Gangster. het volgende:
![]()
![]()
. Of mag ik niet mee?
![]()
.
Hoi, daten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef Gangster. het volgende:
![]()
![]()
. Of mag ik niet mee?
![]()
.
ik typ toch ook fok!ster.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, je bent minderjarig en ontmaagding moet iets speciaals zijn, niet met een zweterige dikke vent op zolder van een parenclub
Die moet niks met jou als er echte bazen rondlopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:07 schreef Gangster. het volgende:
[..]
ik typ toch ook fok!ster.En wat kan een specialere ontmaading zijn dan een ontmaagding door een geil wijf dat ik voor het eerst irl zie.
(Breathtaking.
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |