Woord voorafIk hoop dat in dit topic de gedachten van TS en zijn medestanders meer worden gerespecteerd dan de twee (1x KLB, 1x SEX) topics van mij over dit onderwerp die vroegtijdig werden gesloten. Ik heb enkele postieve commentaren ontvangen op het concept van circlejerking en vandaar ook dit topic en de Fok! Circlejerk Club. De enige Nederlandse Circlejerk Club

.
Wat is circlejerking?Definitie volgens urbandictionary.com:
To kneel in a circle with others and pleasure oneself.
or
When you and your homies are hangin out and your all bored and horny.so,you all take off your clothes and jack-off your rock hard dicks together until you all bust those big fuckin loads.
De vereisten die wij belangrijk vinden voor een geslaagde circlejerk zonder dat het gay wordt zullen de leden moeten bepalen. Je leest het al leden

, het gaat dus niet om een eenmalige
meet maar om een
club. Net zoals een voetbalclub of hockeyclub. Je vraagt je vast hoe kan ik lid worden?
Hoe wordt ook jij lid?Door aan een aantal basis vereisten te voldoen.
1. We willen niet dat het een gay Circlejerk Club wordt dus alleen hetero mannen kunnen een lidmaatschap aanvragen.
2. Je moet man zijn en 18 jaar of ouder.
3. Je moet het aftrekken onder de knie hebben.
4. Je moet niet te schuw zijn om mede Circlejerkers te ontmoeten en samen met hen in clubverband actief te zijn. Het is de planning dat de Fok! Circlejerk Club regelmatig real bijeenkomsten organiseert door Nederland.
5. Geen contributie vooralsnog.
6. We verwachten van onze leden dat ze een actieve en postieve houding hebben tov de Club en Circlejerking in het algemeen.
7. Op de bijeenkomsten zijn alle voorwerpen waarmee opnames beeld, geluid en stilstaande beelden gemaakt kunnen worden strikt verboden zodat wij de privacy van onze leden kunnen garanderen.
8. Je zoekt ook de gezelligheid en het contact in groepsverband.
9. Wanneer je aan dit alles voldoet mag je je melden in dit topic of mij een PM sturen. Bij het sturen van een PM zal je gebruikersnaam niet worden opgenomen in dit topic

.
Leden tot nu toe: 1. NoFidea (voorzitter)
2. Martin Kebablul* (profile/250488) (vice-voorzitter)
3.
Jouw naam hier? Meld je dan nu aan 
* dit is een fictieve naam.
Aanverwante topicsEigenlijk is alleen deze post relevant
Ingrediënten voor een geslaagde circlejerk? Verder in dit topicJe kunt hier met al je vragen over circlejerking terecht. Ook kunnen we ons buigen over wat volgens ons de belangrijkste ingrediënten zijn voor een geslaagde circlejerk.
[ Bericht 0% gewijzigd door NoFidea op 17-07-2009 04:08:30 ]
.seHigh Quality is my second name!
Swedish girls #2