quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef NoFidea het volgende:
When you and your homies are hangin out and your all bored and horny.so,you all take off your clothes and jack-off your rock hard dicks together until you all bust those big fuckin loads.
Nee, natuurlijk niet. Hij wilt alleen een kringetje van 3 jongens maken en elkaar aftrekken of allemaal tegelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
even quoten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef NoFidea het volgende:
Wat zijn volgens jullie de belangrijke ingrediënten voor een geslaagde circlejerk zonder dat het gay wordt?
Definitie volgens urbandictionary.com:
To kneel in a circle with others and pleasure oneself.
or
When you and your homies are hangin out and your all bored and horny.so,you all take off your clothes and jack-off your rock hard dicks together until you all bust those big fuckin loads.
Een paar vereisten:
- Je moet met 3 of meer personen zijn.
- Het moeten mannen zijn.
- Je moet elkaar kennen.
- De sfeer moet goed zijn, dus niet agressief. Je wilt niet dat iemand opeens je pik eraf trekt/breekt of iets anders naars ermee doet.
- Er moet drank/ drugs in het spel zijn? (jullie mening graag)
- Het moet een aangename temperatuur zijn maar niet te heet.
- Je moet goede films in huis hebben. (lijkt me logisch)
Jullie nog tips? of misschien zelfs ervaringen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als alle mannen homo zouden zijn die in hun jeugd wel 's samen hebben afgetrokken, dan mag de Ikea wel wat extra kasten gaan leveren.
misschien dat dit in jouw dorp heel normaal is hoor maar nee, ik hoor er niet bijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als alle mannen homo zouden zijn die in hun jeugd wel 's samen hebben afgetrokken, dan mag de Ikea wel wat extra kasten gaan leveren.
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien dat dit in jouw dorp heel normaal is hoor maar nee, ik hoor er niet bij
Neuh, en ik heb 't ook nooit gedaan, zulke 'experimenten'. Maar ik las wel 's een onderzoekje daaroverquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
misschien dat dit in jouw dorp heel normaal is hoor maar nee, ik hoor er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |