Dank je man alle support is welkomquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Dank je man alle support is welkom. Hopelijk word je in de toekomst nog lid, wie weet kunnen wij jou over de streep trekken.
Ik denk het toch nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Dank je man alle support is welkom. Hopelijk word je in de toekomst nog lid, wie weet kunnen wij jou over de streep trekken.
Nee, het is wat te grafisch en het is ook redelijk gay. Dat is nou juist een imago wat we niet willen hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
NoFidea misschien is dat wel een goede versnapering voor bijeenkomsten en clubavonden
Oh.. dat jullie juist NIET willen hebben?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:26 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Nee, het is wat te grafisch en het is ook redelijk gay. Dat is nou juist een imago wat we niet willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Ingrediënten voor een geslaagde circlejerk?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef KopieerMachine het volgende:![]()
Weet je nog toen je afgezeken werd in SEX?
Nee?
Ik wel
Wie mag jij dan wel niet zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ingrediënten voor een geslaagde circlejerk?Hij heeft de link zelfs in ze topic gezet
Ik ben nieuwquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wie mag jij dan wel niet zijn?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef KopieerMachine het volgende:![]()
Nee?
Ik wel
TS is een homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor sommige Fok!kers is het moeilijk om outside the box te denken... Gelukkig zijn er ook mensen die het concept wel een warm hart toe dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, Dit soort mensen:quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Voor sommige Fok!kers is het moeilijk om outside the box te denken... Gelukkig zijn er ook mensen die het concept wel een warm hart toe dragen.
quote:
Lees anders gewoon even de OP.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja, Dit soort mensen:
[..]te veel
Okay, ik zie het ja... dus als ik het goed begrijp:quote:
En toen haakte ik af. Pure discriminatiequote:1. We willen niet dat het een gay Circlejerk Club wordt dus alleen hetero mannen kunnen een lidmaatschap aanvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef KopieerMachine het volgende:![]()
Nee?
Ik wel
TS is een homo
dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrijf je erbijquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:57 schreef Teezie het volgende:
Ik wil wel meedoen MAAR dan zijn we nog altijd maar met zun 2en en is het geen kring meer, sorry.
... je zal maar verliezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef Fezzizzel het volgende:
ik heb wel eens de variant gehoord van een studentenvereniging hier in de buurt. Daar moesten de feuten in een kringetje boven een koekje trekken, wie het laatst was moest het koekje opeten.![]()
Misschien een idee voor jullie?
Dat is simpel. Zolang de ballen elkaar niet aanraken is het niet gay.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:25 schreef NoFidea het volgende:
De vereisten die wij belangrijk vinden voor een geslaagde circlejerk zonder dat het gay wordt zullen de leden moeten bepalen.
Ik mis een woordje. Homoseksueel?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:09 schreef plank_ het volgende:
Met een groep kerels staan te rukken, hoeben je dan?
Ik zat meer aan het woordje droevig te denkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik mis een woordje. Homoseksueel?
In dat geval. Heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja, ik zal wel weer niet openminded zijn. En nergens voor open te staan ofzo
Ik vraag me alleen al af wat voor een zulks type mensen erop af komen. Zal ook wel niet zoveel soeps zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:31 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik zat meer aan het woordje droevig te denken
Hoef je niet openminded voor te zijn, meer zielig als je met en groep puistekoppies je zit af te jensen
TS +:quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen al af wat voor een zulks type mensen erop af komen. Zal ook wel niet zoveel soeps zijn
Die laatstequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:37 schreef plank_ het volgende:
[..]
TS +:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmmm ik word al week bij de gedachte hoe die mooiboys in zon kringetje gaan zitten en lekker gaan fappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |