ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Die in Haarlem bedoel je? Dat is 'mijn' AH niet eens
.
in september hebben we weer "vriendenweek" krijg je 35% korting op je heule brilquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja oepsben wel toe aan een nieuwe
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij is Twitter een beetje stuk
Nee, en de week daarna ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
euh wacht ff...as vrijdag dus geen ekstra weekend?????
Volgende week ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg dat we morgen alvast kunnen proefdraaien met stikkers uitdelen...ZEG HETquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Broekie het volgende:
Oh, iemand een NEE - Geen pepernoten sticker? 'k heb er maar een stuk of tigduizend
de week daarop ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ach ja, altijd rommelig die vakantietijdquote:
er worden bestoffs uitgezonden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:ohneeeeh
hoe moet ik nou mn kut-vrijdag-koopavond overleven zonder ekstraweekend
als je toevallig in Amsterdam centrum bent morgen fiets ik wel even langs vanaf mijn werkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Broekie het volgende:
Oh, iemand een NEE - Geen pepernoten sticker? 'k heb er maar een stuk of tigduizend
Morgenavond gaat zeker wel door! Noem het een pilot, even kijken hoe het loopt en of het volgende week voor herhaling vatbaar is, al dan niet meteen op meerdere stations en meerdere avonden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe je mee????![]()
ik heb al n tijdje geen tweet of wat van hem gehad, maar ik ben benieuwd of we morgen-aaf gaan uitdelen op Utrecht cs
je gaat ze niet uitdelen, ze komen ze bij je halen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg dat we morgen alvast kunnen proefdraaien met stikkers uitdelen...ZEG HET![]()
![]()
En morgenavond dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende week gaat broekie de stickers uitdelen, van maandag t/m donderdag tussen 19 en 22.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Morgenavond gaat zeker wel door! Noem het een pilot, even kijken hoe het loopt en of het volgende week voor herhaling vatbaar is, al dan niet meteen op meerdere stations en meerdere avonden.
Dussuhm, misschien even via MSN wat nader bespreken?
waar mag ik tekenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Hopelijk komt er nog een persbericht dat AV weer drie uur wordt ipv twee.
Op 101.tv. 3FM komt live vanaf Sziget en Lowlands.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er worden bestoffs uitgezonden.
Damnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op 101.tv. 3FM komt live vanaf Sziget en Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |