daarom wou ik morgen wel stikkers uitdelen op Utrecht CS...maar ik heb nog geen teken van leven van Broekie gezien, dus ik weet niet of het morgen doorgaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgen is het voetbaltijd
Heb je precies de reden waarom ik zelden giel luister. Hij blijft hangen in zijn oude dingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef Paul het volgende:
Dan om 6 uur zo van braaah hmmm oeeeeeeeeh wat een DRAMAANDAG jongens
Dramaandagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb je precies de reden waarom ik zelden giel luister. Hij blijft hangen in zijn oude dingen.
waarom stuurt broekie dan mailtjes met welke dagen kan je van maandag tot vrijdagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daarom wou ik morgen wel stikkers uitdelen op Utrecht CS...maar ik heb nog geen teken van leven van Broekie gezien, dus ik weet niet of het morgen doorgaat![]()
![]()
Paul je woont ook vlakbij...kan je ook wel ff helpen. En je heb nog wat te goed, want die bril kom je toch maar steeds niet kopen bij me
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom stuurt broekie dan mailtjes met welke dagen kan je van maandag tot vrijdag
Broekie is zijn ouders ophalen, wel zijn twitter goed lezen he
Helemaal niet waarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel heeft al ooit is aangeven dat hij Paul niet echt lief vind.
Ohja oepsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daarom wou ik morgen wel stikkers uitdelen op Utrecht CS...maar ik heb nog geen teken van leven van Broekie gezien, dus ik weet niet of het morgen doorgaat![]()
![]()
Paul je woont ook vlakbij...kan je ook wel ff helpen. En je heb nog wat te goed, want die bril kom je toch maar steeds niet kopen bij me
tja, dan blijft alleen maar DIE LUCHT!!! overquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Whahahahahaha![]()
Dat gezicht van EkdomHij moest dingen aanraken die hij niet kan zien
Is dat programma wat eigenlijk, ken het helemaal nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Whahahahahaha![]()
Dat gezicht van EkdomHij moest dingen aanraken die hij niet kan zien
Volgens een collega kan ik niet stil zitten bij dit nummer, klopt wel denk ikquote:
Ik zet net een paar minuten te kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat programma wat eigenlijk, ken het helemaal niet
daar heb ik ook last van hierbijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens een collega kan ik niet stil zitten bij dit nummer, klopt wel denk ik
Neuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Borisz heeft zijn AH in de fik gestoken omdat ze geen groene tobasco hadden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |