Kinkyquote:Hoe vinden jullie dit?
Apart...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef vanescha het volgende:
Ik moet dit gewoon even kwijt.
Ik ben 8 jaar heel gelukkig getrouwd.
Wij gaan met uitzondering van dit jaar(omdat wij april jl onze 3e dochter hebben gekregen) altijd op vakantie.
Nu wilt mijn schoonmoeder heel graag met mijn man alleen in de herstvakantie nar Spanje.
Ik heb toegestemt.Sterker nog,eigenlijk maakte ik de opmerking over het op vakantie gaan.
Maar eigenlijk nooit gedacht(verwacht) dat ze het alle twee wilden.
Hoe vinden jullie dit?
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, wat lief.
Je krijgt over negen of tien maanden een schoonzusje of schoonbroertje.
Ja. Had je het niet voor moeten stellen en er niet mee in moeten stemmen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vanescha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje,is dat dan verkeerd?
Het probleem? Vrouwen! Eerst zelf het idee opperen, maar het wel niet leuk vinden als ze t doenquote:
Is het niet juist de bedoeling dat ze weer es een zoon - moeder moment hebben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef samara het volgende:
ach je kan anders toch ook gewoon mee. Je dochtertje is dan 6 maanden en het is herfstvakantie, dus evt je schoolgaande kids kunnen ook mee . Ik zeg doen!
Zelf met de kinderen meegaan lijkt me een nog slechtere oplossing dan thuis gaan zitten mokken omdat hij echt gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Is het niet juist de bedoeling dat ze weer es een zoon - moeder moment hebben?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
dat hebben ze al zo vaak.
Ze ging voorheen elkemvakantie met ONS mee![]()
[..]
Is het niet juist de bedoeling dat ze weer es een zoon - moeder moment hebben?
Toppunt van triestheid.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef vanescha het volgende:
Wij gaan met uitzondering van dit jaar(omdat wij april jl onze 3e dochter hebben gekregen) altijd op vakantie.
Nu wilt mijn schoonmoeder heel graag met mijn man alleen in de herstvakantie nar Spanje.
Ik heb toegestemt.Sterker nog,eigenlijk maakte ik de opmerking over het op vakantie gaan.
Hoe vinden jullie dit?
Laat me raden: jij hebt toen heel vaak geroepen dat als je de keuze had tussen niet op vakantie of op vakantie met je schoonmoeder, je net zo lief met de kinderen thuis zou blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef vanescha het volgende:
[..]
dat hebben ze al zo vaak.
Ze ging voorheen elkemvakantie met ONS mee![]()
Prima toch? Waarom zeg je: 'nu wilT mijn schoonmoeder' ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef vanescha het volgende:
Hoe vinden jullie dit?
Wat vind jij er zelf van?quote:
Erg typisch weer inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het probleem? Vrouwen! Eerst zelf het idee opperen, maar het wel niet leuk vinden als ze t doen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je bent het schoolvoorbeeld van een zeikwijf
Daarom is het handig om je partner 1x per jaar op vakantie te sturen ermee, kunnen ze fijn bijpraten en scheelt een boel overbodige bezoekjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef L0t.. het volgende:
Ieder jaar op vakantie met je (schoon)moeder, dat is toch wel een van mijn grootste nachtmerries
Dat dus...maar als mijn vriend met zijn moeder wilt gaan moet ie dat lekker zelf wetenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef L0t.. het volgende:
Ieder jaar op vakantie met je (schoon)moeder, dat is toch wel een van mijn grootste nachtmerries
Je hebt toestemming gegeven?, wow, je bent bijna zijn moeder,he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef vanescha het volgende:
Ik heb toegestemt.Sterker nog,eigenlijk maakte ik de opmerking over het op vakantie g
Schoonmoeders zijn juist gevaarlijk, das legaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, als dat al niet meer mag![]()
![]()
![]()
![]()
Mag hij straks nog wel een kopje thee drinken bij zijn schoonmoeder, of wordt dat straks ook verboden?!!!!!
It's a dirty job but someone's gotta do it.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
Zo weer een jankwijf minder op fok, goed gedaan boys
Die meneer is dus al 8 jaar gelukkig getrouwd ( lees onder de plak, staat droog) en dan dus 1 op 1 met een vrijgezelle GMILF die hetzelfde probleem heeft...quote:
Dat zal 't zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Die meneer is dus al 8 jaar gelukkig getrouwd ( lees onder de plak, staat droog) en dan dus 1 op 1 met een vrijgezelle GMILF die hetzelfde probleem heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |