PBquote:
het weer, denk ikquote:Hoe komt dat zo
Deanquote:
die twee man erin springen en erheen zwemmen om te redden, kan je er gewoon staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/597601/81e69b77/plons_.html
U gaat hier rechtdoor. Mag dat?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_op_vakantie.html
Nog een pareltje! Het vervolg van het verhaal staat in een link bij de comments..
wat vind je leuk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:59 schreef Stefanovich het volgende:
2-1 nu ja. Trouwens, ik moet me nog inschrijven voor een studie, bijna vergeten![]()
Nee, ik weet het gewoon niet
Ik snap de vraag niet helemaal? je stageopdracht is wat je tijdens je stage gaat doen... een opdracht die je moet uitvoeren... wat wil je anders gaan doen? uit je neus vreten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef EddyAlbena het volgende:
In stagevacatures lees je vaak dat er ruimte is voor het uitvoeren van een stageopdracht. Nu staat ook in onze stagehandleiding het een en ander over een stageopdracht (telt voor 70% mee), maar wat houd dit nu in dan?
Of kan ik er vanuit gaan dat de stageopdracht die in mijn studiehandleiding wordt genoemd gewoon de taken die ik uitvoer tijdens mijn stage worden bedoeld?
het gaat je vast wel lukken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef Californium het volgende:
dankje dean
Hij is af luccie... maar heb net de 2e set correcties gekregen en die zijn niet mis (wat opzich goed is, want degeen die hem nakijkt doet dat ook goed!) dus allemaal aanpassen....dus dat ga ik nu maar even de komende 5 uurtjes doen
(de grote baas moet hem ondertekenen het liefst voor zaterdag en verplicht VOOR maandag! dat komt nog NA deze correcties
maar ben aan het twijfelen om het met deze correcties op te sturen en dan maar te zeggen dat er nog kleine dingen worden aangepast... Als hij mij die handtekening maar geeft
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |