PBquote:
het weer, denk ikquote:Hoe komt dat zo
Deanquote:
die twee man erin springen en erheen zwemmen om te redden, kan je er gewoon staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/597601/81e69b77/plons_.html
U gaat hier rechtdoor. Mag dat?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_op_vakantie.html
Nog een pareltje! Het vervolg van het verhaal staat in een link bij de comments..
wat vind je leuk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:59 schreef Stefanovich het volgende:
2-1 nu ja. Trouwens, ik moet me nog inschrijven voor een studie, bijna vergeten![]()
Nee, ik weet het gewoon niet
Ik snap de vraag niet helemaal? je stageopdracht is wat je tijdens je stage gaat doen... een opdracht die je moet uitvoeren... wat wil je anders gaan doen? uit je neus vreten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef EddyAlbena het volgende:
In stagevacatures lees je vaak dat er ruimte is voor het uitvoeren van een stageopdracht. Nu staat ook in onze stagehandleiding het een en ander over een stageopdracht (telt voor 70% mee), maar wat houd dit nu in dan?
Of kan ik er vanuit gaan dat de stageopdracht die in mijn studiehandleiding wordt genoemd gewoon de taken die ik uitvoer tijdens mijn stage worden bedoeld?
het gaat je vast wel lukken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef Californium het volgende:
dankje dean
Hij is af luccie... maar heb net de 2e set correcties gekregen en die zijn niet mis (wat opzich goed is, want degeen die hem nakijkt doet dat ook goed!) dus allemaal aanpassen....dus dat ga ik nu maar even de komende 5 uurtjes doen
(de grote baas moet hem ondertekenen het liefst voor zaterdag en verplicht VOOR maandag! dat komt nog NA deze correcties
maar ben aan het twijfelen om het met deze correcties op te sturen en dan maar te zeggen dat er nog kleine dingen worden aangepast... Als hij mij die handtekening maar geeft
)
ik heb geen idee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:05 schreef Californium het volgende:
is dat trouwens lekker? lyceesap ?
Maar bij die vacatures zie je vrijwel altijd staan dat er ruimte is voor een eigen stageopdracht. Daar doel ik dus op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet helemaal? je stageopdracht is wat je tijdens je stage gaat doen... een opdracht die je moet uitvoeren... wat wil je anders gaan doen? uit je neus vreten?
Heerlijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef Californium het volgende:
Boot? L.no? is dat lekker...Lyceesap? hoe maak je dat / waar kan je dat kopen?
nee.... kun jeover beginnen bij je sollicitatie... En anders je slb-er mailenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:11 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Maar bij die vacatures zie je vrijwel altijd staan dat er ruimte is voor een eigen stageopdracht. Daar doel ik dus op.
Maar ik merk het al, het is gewoon de taak (of taken, ik werk niet aan één project) die je uit zal gaan van voeren. Niet te moeilijk over doen dus. Moet alleen nog wel een stage regelen whehe. Dinsdag gesprek bij Transavia, hopen dat dat wat wordt.
Geen sligro of lidl in de buurt.... misschien binnenkort trouwens... ga ik wel eens nar kijken...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Van het merk mazaa geloof ik. Te koop bij de Sligro van horen zeggen. Of de Lidl
Wat ik leuk vind... tja, ik heb VWO gedaan, Aardrijkskunde vond ik wel een leuk vak. Mijn profiel was economie en maatschappij, ben vorig jaar ook begonnen aan een economische studie op het HBO, kon mij totaal niet boeien... Dus een economische opleiding lijkt me geen verstandige keuze. Verder heb ik gewoon geen idee..misschien kan ik dan maar beter een brede opleiding doen, of een jaar niet studeren...quote:
Bij iedere Turk op de hoek van de straat kun je het halen. Volgens mij hebben ze het zelfs bij het bedrijfsrestaurant van La Place hier.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen sligro of lidl in de buurt.... misschien binnenkort trouwens... ga ik wel eens nar kijken...
als je het echt niet weet zou ik geen jaar studiefinanciering 'verneuken' ga lekker een jaartje werken...misschien krijg je creatieve ideeen o.i.d.... ga veel meeloopdagen doen dit jaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind... tja, ik heb VWO gedaan, Aardrijkskunde vond ik wel een leuk vak. Mijn profiel was economie en maatschappij, ben vorig jaar ook begonnen aan een economische studie op het HBO, kon mij totaal niet boeien... Dus een economische opleiding lijkt me geen verstandige keuze. Verder heb ik gewoon geen idee..misschien kan ik dan maar beter een brede opleiding doen, of een jaar niet studeren...
bij de turk? ik ga even navragen of wij die hier ook hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Bij iedere Turk op de hoek van de straat kun je het halen. Volgens mij hebben ze het zelfs bij het bedrijfsrestaurant van La Place hier.
Het is lekker ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef Californium het volgende:
Boot? L.no? is dat lekker...Lyceesap? hoe maak je dat / waar kan je dat kopen?
Die vuile profiteurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is lekker ja.Geen idee waar je het koopt though. Ik drink alles leeg als ik bij bootje ben.
Let wel dat 'economische opleiding' heel breed is en er misschien wel opleidingen zijn die je kunnen boeien, maar dat terzijdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind... tja, ik heb VWO gedaan, Aardrijkskunde vond ik wel een leuk vak. Mijn profiel was economie en maatschappij, ben vorig jaar ook begonnen aan een economische studie op het HBO, kon mij totaal niet boeien... Dus een economische opleiding lijkt me geen verstandige keuze. Verder heb ik gewoon geen idee..misschien kan ik dan maar beter een brede opleiding doen, of een jaar niet studeren...
dat is positief.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Let wel dat 'economische opleiding' heel breed is en er misschien wel opleidingen zijn die je kunnen boeien, maar dat terzijde
Luctor ik denk dat ik morgen maar even schrijfblokken ga halen en dan alvast het een en ander door ga lezen..Ik heb er zin in.. Ik lijk wel gek
![]()
Kijk eens om je heen. Waar let jij op als je op straat loopt, wat vind je interessant om te volgen, waar denk je dieper over na dan andere ding en waar zou je graag verandering in kunnen/willen brengen. Misschien dat je op die manier erachter komt op welk gebied je een studie wil gaan volgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
ik heb mijn boeken ook nooit voor de les ingekeken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef Daph_ het volgende:
Luctor ja dat is ook wel eens anders geweest heM'n vriend heeft dit gevoel totaal niet, die zegt steeds "het is vakantie, dus die boeken kijk ik echt nog niet in" of iets in die richting. Ik heb 2 dikke syllabi en 4 boeken (waarvan 1 heeel dun)..
CaliIk had via mijn oud-collegaatje al de boekenlijst gekregen, dus wist eigenlijk al anderhalve maand welke boeken ik nodig zou hebben.. In mijn vakantie zijn ze binnen gekomen
Heb je na die intro ook gelijk les enzo? Of dat niet? (dat lijkt me namelijk niet echt handig als iedereen dan tegelijk z'n boeken moet kopen
)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb mijn boeken ook nooit voor de les ingekeken.
Meestal deed ik mijn boeken voor het eerst open in de les als ik voor tentamens moest leren.
Ik zal je eens wat anders te drinken geven....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |