Wat let je? Kost een tientje ofzo.. Is het zeker waard!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dacht al zoiets![]()
Maar dat spel heb ik niet.
gezakt dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
Zusje meegenomen naar rijexamen gebied.. Gelijk even laten zien hoe het niet moet
zal eens kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat let je? Kost een tientje ofzo.. Is het zeker waard!
Ach gut, hoe aandoenlijk. Ga nu maar weer lekker gamen. Als ik je nodig heb, rammel ik wel even met strontemmer.quote:
Ik miste bijna de afslag dus ik zorgde ervoor dat ik de afslag alsnog haaldequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gezakt dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet kunnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik miste bijna de afslag dus ik zorgde ervoor dat ik de afslag alsnog haalde
Dat kan écht niet met mijn autoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet kunnen.![]()
Bijna met twee wielen door de bocht.
Truste!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed, ik lees het merk wel in mijn bed.En daarna slapen
Of je zusje moest afrijden en jij bracht haar.quote:
Mijn zusje moet binnenkort (ik gok morgen of overmorgen, maar ik weet het niet precies want ze vertelt niet wanneer haar datum is) dus we zijn even naar examenstukken gereden. Ze had moeite met een bepaald verkeersplein, dus daar zijn we zo'n 15 keer overheen geredenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of je zusje moest afrijden en jij bracht haar.
Toen het een tientje kostte was het toch korting?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat let je? Kost een tientje ofzo.. Is het zeker waard!
hoi!quote:
Daph!!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:39 schreef Daph_ het volgende:
Ghelleu!
Zusje moest inderdaad vanochtend afrijden, helaas is ze gezakt.. Binnenkort dus nog een keer rondtoeren denk ik
Nicoooquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi!
[..]
Daph!!!!!
Wat zonde van je zusje zeg. Was het de eerste keer?
Eerste keer is toch altijd moeilijk voor de meeste mensen, maar had natuurlijk wel fijn geweest.
Hoe is het verder met jou? Heb je vakantie ofzo?
Tja.. het kan raar lopen met afrijden inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nicooo![]()
Ja was haar eerste keer. Hopelijk heeft ze niet zo'n drama afrijtraject voor de boeg als ik gehad heb![]()
Ja gaat goed, maandag teruggekomen van vakantieHier regent het maar, daar was het 35 graden en sunny
Ik wil terug!! Ik heb deze week nog vrij, op mijn verjaardag begin ik weer met werken
. Hoe is het met jou?
Klopt. Net ff gekeken, het is ¤20,-.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Toen het een tientje kostte was het toch korting?
Luctorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
ik bn best gaar eigenlijk.
Ik las toen ik voor de eerste keer in de supermarkt kutballen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |