hmm.. dat is wel klote. Het gaat misschien om een paar euro, maar je hebt daar niet voor je lol gewerkt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb geen bewijs (printscreen/uitdraai van m'n uren op m'n laatste dag)
Het gaat om een paar tientjes dus tja. Ik heb er inderdaad niet voor m'n lol gezeten, ik heb geprobeerd m'n werkplek en het werk voor m'n klanten netjes achter te laten maar dat had ik dus net zo goed niet kunnen doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dat is wel klote. Het gaat misschien om een paar euro, maar je hebt daar niet voor je lol gewerkt natuurlijk.
Thanksquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
ik begrijp je helemaal.. [ afbeelding ]
opruimse!
Resultaat van 'opbergshopping':quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
Neuh, een literatuurbak, twee opbergdozen en twee ordners moet genoeg zijn
Nou het was er dus wel, maar ik was te laatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
knuffel_daph.gif
Frustrerend vind ik dat altijd als je iets gaat kopen en je vind het niet!
ja ok.. ik kan het me wel indenkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het was er dus wel, maar ik was te laatDat is nog frustrerender dan het gewoon niet kunnen vinden, kan ik je vertellen
Die is wel tof. Daar zouden mijn platen ook heel mooi in passen, volgens mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt als het goed is mijn nieuwe boekenkast
Hier zou het ook nog een beetje een triest gezicht zijn, met +/- 60 LP's.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, toffe platenkast ook ja. Maar dat heeft voor mijn 5 platen niet zo veel zin
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die is wel tof. Daar zouden mijn platen ook heel mooi in passen, volgens mij.
Nwah, ik wil mijn dvdspeler op dat plankje hebben, en dan zou ik er dus eigenlijk verder niks kunnen neerzetten. M'n dvdspeler is schat ik max 5 cm hoog dus dan hou ik nog 40 cm oid loze ruime over waar ik wel wat dvd's kan leggen ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met een beetje loze ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |