Je woede kwetst mij in mij Jedi zijn.quote:
Dus, mods doe er wat aan.quote:Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont. http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
To the gay side of the Force TS has gone.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
There is a disruptance in the force.
Ik erger mij aan de mensen en de maatschappij die zich helemaal niets lijkt aan te trekken van wat onze drieduizend jaar dode mannen in pij allemaal hebben opgeschreven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan aan mij liggen TS, maar ik snap er helemaal niets van.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Je woede kwetst mij in mij Jedi zijn.
En in de voorwaarden staat:
[..]
Dus, mods doe er wat aan.
Don't try it...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef moomoo het volgende:
Oh, TS. Hoe heerlijlk naïef je blijft vastklampen aan de vergane glorie van de Jedi.
Vrede is een leugen, er is alleen passie.
Door passie krijg ik kracht.
Door kracht krijg ik macht.
Door macht krijg ik overwinning.
Door overwinning zijn mijn kettingen gebroken.
De Kracht zal me bevrijden.
Ooit zal de wereld weer rechtvaardig en glorieus in de wegen als de force zijn en zullen types als jij hun vuil niet meer over deze wereld kunnen spuien. Ook zal het dan uit zijn met de ranzigheid die 'liefde' geodemd wordt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef moomoo het volgende:
Oh, TS. Hoe heerlijlk naïef je blijft vastklampen aan de vergane glorie van de Jedi.
Vrede is een leugen, er is alleen passie.
Door passie krijg ik kracht.
Door kracht krijg ik macht.
Door macht krijg ik overwinning.
Door overwinning zijn mijn kettingen gebroken.
De Kracht zal me bevrijden.
Heb jij oude geschriften of een een ' hoger' iets waarmee je je gekwetstheid kracht bij kan zetten? neen he? Klacht ongegrond.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef Gamesua het volgende:
[..]![]()
Ik voel me gekwetst omdat zo'n onzin topic, die eigenlijk dus in ONZ hoort, hier in KLB is gepost. En nu?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
You were right, my son. Tell your sister you were riiiiight......
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Hetiszover het volgende:
De Jedi?
Ben ik heel achterlijk als ik daar nog nooit van heb gehoord?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef 9611Niels het volgende:
Wat ik me laatst trouwens bedacht, he. Het woord grootmoeder bestaat over 40 jaar niet meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |