Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Speakin' of which, kun je Windows al per gebruiker, live en on-the-fly van taal veranderen?
Deze is zooooo mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer ze dingen radicaal gaan omgooien stappen mensen over naar linux/mac
En dat noem je goede service?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef rishi120 het volgende:
Mijn Apple stuk, (toetsenbord van de iBook was gaar). Naar de LJS in Den Haag, even naar gekeken, moest binnen 3 dagen terugkomen en binnen een half uur een nieuwe toetsenbord met gratis lekkere koffie.
Ok, hurray for MS, welkom in 2003!quote:
Je kunt hoog en laag springen met je Word, maar pas in Office 2010 komt fatsoenlijke ondersteuning voor OpenType lettertypen en features zoals ligaturen. Het mocht even duren. Office kent ontzettend veel nodeloze features, maar mist een groot aantal essentiële als het gaat om typografische verzorging of gestructureerde opbouw van documenten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Neenee. HEt is productief omdat t goede functies heeft. Maar i.t.t. iWorks kun je zelf kiezen wat je nodig hebt en wordt dat niet van te voren even voor jou bepaald, waardoor je dus n zwaar tekort hebt.
Misschien wordt t tijd voor een MS Office Sjanies-op-de-hoek edition naast de Home/Student-edition
Bovendien hebben we het hier over Carbon he. Dat framework was bij de introductie van OS X in 2001 al obsolete. Apple heeft het alleen maar bijgevoegd om developers langer de tijd te geven om hun applicaties echt compatible met OS X te maken door ze tegen Cocoa aan te schrijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Adobe dat nieuws pas op de WWDC in 2007 hoorde?.
Je gebruikt woorden als 'lekker groot'. Hiervoor heb je een laptop gebruikt. Natuurlijk is een LED Cinema vast wel beter dan een normale Samsung, maar die eis komt niet sterk in je verhaal naar voren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je een 24 inch Samsung scherm vergelijkt met een 24 inch LED Cinema Display, dan heb je eigenlijk niets te zoeken in dit topic. Want kwa beeldkwaliteit zijn die 2 niet vergelijkbaar. Bron: mijn ogen.
Das pas sinds dit jaar zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt minimaal 2 jaar garantie op een laptop.
Dat jij dat niet weet zegt meer over jou dan over die laptops.
En al helemaal niets over WIndows.
ja en wij hebben een service contract met een bedrijf die het dezelfde dag nog komt doen...... nutteloze informatie van je... het ging over de service van Apple, Dell HP en Sony zelf...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat noem je goede service?![]()
Dell komt bij mij de volgende werkdag langs en vervangt ter plekke wat nodig is, de koffie is dan wel niet gratis en ik moet het zelf zetten en dan ook nog een keer voor de service-monteur maar dat heb ik er wel voor over.
En dat systeem kost me geen 1400 ¤ en heeft geen enkele van de door jouw genoemde nadelen.
Het is duidelijk waarom jij voor een Mac kiest maar gebruik dan terechte argumenten over de Apple service zijn ook genoeg klachten te vinden en hetzelfde geldt voor Dell, HP, Sony enz.
Of gewoon even een PDF-je maken vanuit Pages. Zo dóm dat dat met Office geeneens kan zonder Acrobat te kopen of genoegen nemen met een ander, net niet formaat wat geen hond kan openen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je kunt hoog en laag springen met je Word, maar pas in Office 2010 komt fatsoenlijke ondersteuning voor OpenType lettertypen en features zoals ligaturen.
Ow ja, Draait Crysis al goed op een Mac??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Speakin' of which, kun je Windows al per gebruiker, live en on-the-fly van taal veranderen?
Zelfs als je gelijk hebt: dan zit je als gebruiker toch beter bij de fabrikant die wél een beetje aan innovatie kan doen?? Het maakt mij verder niet echt uit wat de redenen zijn dat een mammoettanker geen snelle bochtjes kan maken, als slalommen in het voordeel is van de gebruiker heb ik liever een jacht of speedboot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
Daarbij willen ze een hoop, maar kunnen ze niet omdat 90% van de wereld Windows gebruikt.
Wanneer ze dingen radicaal gaan omgooien stappen mensen over naar linux/mac/what ever en dat willen ze ook niet.
Neelie Kroes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of gewoon even een PDF-je maken vanuit Pages. Zo dóm dat dat met Office geeneens kan zonder Acrobat te kopen of genoegen nemen met een ander, net niet formaat wat geen hond kan openen.
Bij mijn oude werkgever hadden we ook Dell, daar moest net zo makkelijk een RMA door de monteur ingevuld worden die binnen een paar dagen terugkwam met de onderdelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat noem je goede service?![]()
Dell komt bij mij de volgende werkdag langs en vervangt ter plekke wat nodig is, de koffie is dan wel niet gratis en ik moet het zelf zetten en dan ook nog een keer voor de service-monteur maar dat heb ik er wel voor over.
En dat systeem kost me geen 1400 ¤ en heeft geen enkele van de door jouw genoemde nadelen.
Het is duidelijk waarom jij voor een Mac kiest maar gebruik dan terechte argumenten over de Apple service zijn ook genoeg klachten te vinden en hetzelfde geldt voor Dell, HP, Sony enz.
En ik noem Dell, wat is daar dan precies nutteloos aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ja en wij hebben een service contract met een bedrijf die het dezelfde dag nog komt doen...... nutteloze informatie van je... het ging over de service van Apple, Dell HP en Sony zelf...
Even de OP lezen hoor, spellen spelen was geen eis van TS. Terwijl iets basaals als de taal van het OS aanpassen dat zomaar zou kunnen zijn. Mijn vrouw en ik hebben aparte user accounts, zij werkt graag op een Nederlands OS, ik op een Engels. Geen probleem, icm fast user switching (MS term, kweet ff niet hoe dat bij Apple precies heet) hebben we elke keer onze eigen taal en ik kan de hare zo even aanpassen als ik onder dat account even iets moet doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ja, Draait Crysis al goed op een Mac??
dat klopt niet geheel... de powerPC chips an sich waren niet het probleem. wel dat Photoshop een aantal diep ingrijpende grafische code bevat die op een redelijk diep niveau gebruik maken van de rekenmogelijkheden van de processor (vooral floating puntberekeningen) ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat advies hebben ze gegeven in 2003 omdat de PowerPC chips die IBM maakte en op dat moment in de Macs van Apple werden geleverd zich niet qua prestaties konden meten met de chips van Intel en AMD die je in veel PC's terugvindt.
Apple heeft dit probleem aangepakt door PowerPC te dumpen en over te stappen op Intel, dus het advies van Adobe van destijds is compleet niet relevant meer.
Kan je even een bron er bij doen dat Neelie zich bemoeid heeft met de functionaliteit van Word?quote:
Het is geen kwaliteit van een platform of er een specifieke applicatie wel of niet op draait. Je kunt ook geen OmniGraffle (om maar wat te noemen) in Windows draaien, maar dat is natuurlijk geen reden dat Windows een slecht platform is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ja, Draait Crysis al goed op een Mac??
Dat kan dat hangt geheel van de gemaakte afspraken af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Bij mijn oude werkgever hadden we ook Dell, daar moest net zo makkelijk een RMA door de monteur ingevuld worden die binnen een paar dagen terugkwam met de onderdelen.
Dus dat MS eigen, gesloten en bizarre formaten gaat verzinnen is de schuld van Kroes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neelie Kroes.
Daar heeft Apple nog geen last van en gaan ze ook nooit krijgen.
Neelie Kroes schiet niet in de stress als Microsoft open standaarden als PDF zou omarmen hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neelie Kroes.
Daar heeft Apple nog geen last van en gaan ze ook nooit krijgen.
OpenOffice.org hier heeft ook Kerning. Geen idee wat het is, ik ben geen tekstschrijver, maar ik heb het wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of gewoon even een PDF-je maken vanuit Pages. Zo dóm dat dat met Office geeneens kan zonder Acrobat te kopen of genoegen nemen met een ander, net niet formaat wat geen hond kan openen.
Niet met Word.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan je even een bron er bij doen dat Neelie zich bemoeid heeft met de functionaliteit van Word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |