quote:
Hij komt wat bekakt over ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Lamon.
Zelfmedelijden.
Zijn r-uitspraak.
Ja en dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:38 schreef Androoit het volgende:
Dit is toch immens triest? Stel je voor dat jij het filmpje had gemaakt en op internet had gezet, waar je vervolgens door je eigen collega op wordt gewezen, tezamen met de rest van de afdeling.
Wat denk je? Iets met lachsalvo's en vernederingen die nog niet eens in de buurt komen bij het syndroom van Postma.quote:
Dat immense trieste begint bij het maken van dat filmpje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:38 schreef Androoit het volgende:
Dit is toch immens triest? Stel je voor dat jij het filmpje had gemaakt en op internet had gezet, waar je vervolgens door je eigen collega op wordt gewezen, tezamen met de rest van de afdeling.
Een R&P en US-fanaat die tegelijkertijd op zichzelf geilt en zichzelf zielig vindt, en denkt dat heel KLB en dan in het speciaal de jongere- en de SC-generatie een hekel aan hem heeft en via een MSN en Hyves een complot smeedt om hem weg te pesten, wat hij probeert tegen te gaan door ze "van het forum af te trollen", wat compleet mislukt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
Wie de neuk is Lamon? Hij heeft wel een verschrikkelijk bekakt accent. Waar moet ik Lamon van kennen? Is Lamon belangrijk? Kan het mij wat boeien?
Vragen, vragen, vragen...
Lamon ken ik ook maar via via (quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
Wie de neuk is Lamon? Hij heeft wel een verschrikkelijk bekakt accent. Waar moet ik Lamon van kennen? Is Lamon belangrijk? Kan het mij wat boeien?
Vragen, vragen, vragen...
HIJ LUISTERT NAAR HET VOLK HIJ IS DE NIEUWE GEERT, MIJN STEM HEEFT HIJ!!!!1quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
Hij zegt in die video tenminste wat hij denkt, mijn stem krijgt 'ie.
NEENquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
Wie de neuk is Lamon? Hij heeft wel een verschrikkelijk bekakt accent. Waar moet ik Lamon van kennen? Is Lamon belangrijk? Kan het mij wat boeien?Vragen, vragen, vragen...
Maken oke, uploaden, niet okequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat immense trieste begint bij het maken van dat filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |