quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:22 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij gaat het om intieme zones, wat zou kunnen betekenen dat je zwembroek moet laten zakken waarna vervolgens je onderbuik en bikinilijn geharsd gaat worden, lijkt me geen pretje om daarna nog in chloorhoudend water te springen.
Het is niet hip, als je geen flodderige mooiboy broek aantrekt tot de knieën hoor je er niet meer bij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:07 schreef McKillem het volgende:
En wat is er opeens mis met de normale zwembroek? Ik kan me niet heugen dat ik ooit in iets anders heb gezwommen...
Ja puik gezicht ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:22 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij gaat het om intieme zones, wat zou kunnen betekenen dat je zwembroek moet laten zakken waarna vervolgens je onderbuik en bikinilijn geharsd gaat worden, lijkt me geen pretje om daarna nog in chloorhoudend water te springen.
Ja dat komt er ook nog eens bij jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja puik gezicht ook.
Sta je daar met je borsthaar dat net boven je zwembroek opeens ophoud om een paar van die overgevoelige badidioten.
Sóóó 2005!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
in een tijd waar topless zonnen als normaal wordt (werd?) ervaren..
Is dat Adolf rechts?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
terug naar de goeie ouwe tijd
[ afbeelding ]
Ja, daarom is het ook zo'n klootzak geworden. Niemand wilde hem in badkleding zien, daarom draagt hij een pak. Daar is ie nooit overheen gekomen, vrees ik.quote:
Ook in sommige NL zwembaden mag je ook alleen met speedo het zwembad in om zo overlastgevende jongeren te weren die zich in zo'n broekje niet laten zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Ze kunnen beter iedereen weren, dan heb er niemand ergens last van!
In Frankrijk mag je in veel zwembaden niet eens iets anders aan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ze alle harige mensen gaan weren in Nederlandse zwembaden heb je voor je het weet een bad zonder allochtonen
Kan je wel weer eens gaan zwemmen met je vriendin zonder de intimidatie en geweld waardoor wij nu de zwembaden in Amsterdam vermijden en maar naar Volendam rijden in de zomer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |