quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef devuser_250 het volgende:
Overdadige lichaamsbeharing
Ook overdadige lichaamsbeharing wordt aangepakt: "Mannen moeten hun intieme zones epileren. We onderzoeken nog of we een waxsalon zullen aanbieden om alle gasten in hun waarde te laten", aldus Angove. (dpa/eb)
Waarom nou weer smaakloos specifiek voor kinderen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef devuser_250 het volgende:
Het Alton Towers Resort in het graafschap Staffordshire vindt de aanblik van mannen in de strakke badmode, die vooral in de jaren '80 hoogtij vierde, smaakloos en onaangenaam voor gezinnen met kinderen.
Dus echt never nooit niet!quote:Ook overdadige lichaamsbeharing wordt aangepakt: "Mannen moeten hun intieme zones epileren. We onderzoeken nog of we een waxsalon zullen aanbieden om alle gasten in hun waarde te laten", aldus Angove. (dpa/eb)
Niet gelijk foto's van jezelf posten, swolly.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef swollywood het volgende:
Dus als je er zo uitziet wordt je geweigerd? :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht ik willen dat ik er zo uit zou zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet gelijk foto's van jezelf posten, swolly.
Dikke wijven en hangtieten zijn idd veel smeriger.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
Epileren nog wel
En alsof kinderen een fuck geven om een beetje haar of een strak broekkie...
Hangtieten zijn trouwens ook goor, net als dikke mensen. Verder zijn 95% van de vrouwen met kort haar ook rijp voor de uitgang. Nog meer suggesties?
Ik ben opeens héél erg blij dat ik nog niet gegeten heb, en geloof dat ik nu ook niet meer hoef.quote:
Inderdaad. Alles met meer dan maat 36 komt er niet in. Die mogen naar de dietiste en de sportschool, beiden gehuisvest naast de ontharingssalon.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dikke wijven en hangtieten zijn idd veel smeriger.
Mensen die zich aanstellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben opeens héél erg blij dat ik nog niet gegeten heb, en geloof dat ik nu ook niet meer hoef.
quote:We feel this small brief style is not appropriate for a family venue so we are advising male bathers to wear more protective swimwear such as shorts.
'We are also looking into offering complimentary male waxing, which will ensure we preserve the dignity of all our guests.'
In place of the controversial Speedo, the resort urges British men to cover up with more socially-acceptable board shorts when heading to the pool.
Dan ken je de Britten niet, als er word gesproken over "urges" en "Not appropriate" in combinatie met "advising" dan kan je het net zo goed een verbod gaan noemen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef gelly het volgende:
Er wordt volgens mij nergens over een verbod gesproken, enkel geadviseerd :
[..]
Er is gewoon simpelweg geen sprake van een verbod, wat jij er verder in leest is niet zo heel relevant. Bovendien krijg ik enkel een Engelse tabloid als bron, dat zegt ook wel weer genoeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dan ken je de Britten niet, als er word gesproken over "urges" en "Not appropriate" in combinatie met "advising" dan kan je het net zo goed een verbod gaan noemen.
Woon je in Groot Brittannië? Aan je avatar te zien wel, of heb je er iig een band mee. Dan zou je toch moeten weten dat in een "Net taalgebruik" land als Engeland het vragen is om problemen als je nu als harige aap in speedo in dat bad springt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Er is gewoon simpelweg geen sprake van een verbod, wat jij er verder in leest is niet zo heel relevant.
Ach...dacht hij, met zoveel haar op mijn lijf kan er ook nog wel een baard en snor bijquote:
Die UI staat er volgens mij al sinds Wilders' weigering door de Engelsen. Dàt heeft gelly met Groot-Britannie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Woon je in Groot Brittannië? Aan je avatar te zien wel, of heb je er iig een band mee. Dan zou je toch moeten weten dat in een "Net taalgebruik" land als Engeland het vragen is om problemen als je nu als harige aap in speedo in dat bad springt.
De kinderen worden er weer bijgehaald om volwassenen vertrutting op te dringen.quote:We feel this small brief style is not appropriate for a family venue so we are advising male bathers to wear more protective swimwear such as shorts.
Dat lijkt me normale beharing. Ik vind het wel erg lomp om mensen met veel beharing te weigeren, dat is natuurlijk heel iets anders dan een bepaalde kledingkeuze. Ik vind het ook niet smakelijk om mensen met halve ledematen te zien, stel dat je mensen met een ontbrekend rechterbeen gaat weigeren. Of mensen met overgewicht, mensen met anorexia of gewoon een lelijke tyfusklop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Ging dat niet over postbodes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef Slappy het volgende:
Het zal me niks verbazen dat er een paar groeperingen hier iets mee te maken heeftNet destijds iets met bouwvakkers en korte broek.
Postbodes ja, bouwvakkers mochten niet meer fluiten.quote:
Nee bouwvakkersquote:
Hmm ik meen me ook te herinneren dat ze niet gediend waren van gefluit. Achja zo sloegen ze natuurlijk twee vliegen in één klap met hun geklaag.quote:
I know, ik zei ook "ook". Wist niet welke ik nou moest quoteren, die van bouwvakkers of de link. Vandaarquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Slappy het volgende:
ik post net dit http://www.elsevier.nl/we(...)roek-bouwvakkers.htm
Zeer juist.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dan ken je de Britten niet, als er word gesproken over "urges" en "Not appropriate" in combinatie met "advising" dan kan je het net zo goed een verbod gaan noemen.
Ja, daar laat je me echt me in mijn fucking waarde ja als je me met mijn haar doorverwijst naar een waxsalon. De tering wat een idioten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef devuser_250 het volgende:
Een Brits waterpark heeft de strijd aangebonden met de speedo, de bij veel mannen te strak zittende zwembroek. Ook overbehaarde mannelijke bezoekers worden aangepakt.
Smaakloos en onaangenaam
Het Alton Towers Resort in het graafschap Staffordshire vindt de aanblik van mannen in de strakke badmode, die vooral in de jaren '80 hoogtij vierde, smaakloos en onaangenaam voor gezinnen met kinderen. Dat laat Morwenna Angove, sales en marketingdirecteur van het park weten. "De strakke zwemmode past meer in Spanje dan in Staffordshire", luidde het. De mannen moeten nu in een short zwemmen.
Overdadige lichaamsbeharing
Ook overdadige lichaamsbeharing wordt aangepakt: "Mannen moeten hun intieme zones epileren. We onderzoeken nog of we een waxsalon zullen aanbieden om alle gasten in hun waarde te laten", aldus Angove. (dpa/eb)
[ afbeelding ]
Bron
Eindelijk een goede maatregel
Idd. Maar als het gratis is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus echt never nooit niet!
Een beetje m'n rug laten harsen om te mogen zwemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |