Denk dat je wel een kutavond hebt idd, als je 5,4 miljoen wint.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:48 schreef harry-de-aso het volgende:
Ben je wel genaaid. Had je beter een heel lot kunnen kopen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef DurumDoner het volgende:
Denk dat je wel een kutavond hebt idd, als je 5,4 miljoen wint.
Is dat niet de uitslag van Juli? Als je via het menu rechts de trekkingsuitslag bekijkt, kom je in ieder geval bij die van Juli uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef muzas het volgende:
Wat ik me nu afvraag,
Ik keek net op staatsloterij.nl, er daar staat dan mijn lot niets gewonnen heeft... terwijl er nog geen uitslag staat.. betekend dit dat er sowieso niets meer inzit vanavond?
Ik heb een online gekocht lot (jaja e-generatiequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is dat niet de uitslag van Juli? Als je via het menu rechts de trekkingsuitslag bekijkt, kom je in ieder geval bij die van Juli uit.
bij mij staat dat er nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb een online gekocht lot (jaja e-generatie)
En dan kun je in 'mijn staatloterij kijken' en daar staat u heeft deze maand niets gewonnen, bij augustus...
Kom jij weer hokken in dit topic met je tonquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:25 schreef damsco het volgende:
Even kijken of ik mijn ton kan uitbreiden naar een miljoentje of wat
Ah kijk, een plebejer die het niet kan verkroppen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kom jij weer hokken in dit topic met je ton_!
Verschrikkelijk inderdaad, 5.4 miljoen winnen.quote:
Ik vind het wel leuk tot nu toequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het stom dat het vooraf bekend is waar de jackpot is gevallen, neppe klotezooi
Beetje jammer ja. Net als wanneer je van tevoren al de uitslag hoort van een wedstrijd die je nog niet gezien hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het stom dat het vooraf bekend is waar de jackpot is gevallen, neppe klotezooi
Ik meen gelezen te hebben dat er geen onverkochte loten meer mochten meedoenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Net als wanneer je van tevoren al de uitslag hoort van een wedstrijd die je nog niet gezien hebt.
Dus 4/5 valt gewoon niet. Echt weer typisch dit. Volgens mij laten ze altijd 3/4 van de prijzen op onverkochte loten vallen.
Nee, 22,1 miljoen verliezenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad, 5.4 miljoen winnen.![]()
Ehhh, van een 1/5 lot is er gewoon maar één. Zodra het 1/5 lot gekocht wordt dan worden de overige 4 1/5 loten als het ware uit de handel genomen. Het is dus niet zo dat er 5 1/5 loten zijn met hetzelfde nummer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Net als wanneer je van tevoren al de uitslag hoort van een wedstrijd die je nog niet gezien hebt.
Dus 4/5 valt gewoon niet. Echt weer typisch dit. Volgens mij laten ze altijd 3/4 van de prijzen op onverkochte loten vallen.
Met dat zinnetje halen ze elke trekking weer mensen over om toch maar weer loten gaan kopen. Hij gaat sowieso vallen hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ehhh, van een 1/5 lot is er gewoon maar één. Zodra het 1/5 lot gekocht wordt dan worden de overige 4 1/5 loten als het ware uit de handel genomen. Het is dus niet zo dat er 5 1/5 loten zijn met hetzelfde nummer.
En nogmaals, 4/5 van de jackpot gaat gewoon naar de volgende trekking. Dus volgende maand wederom iets van 27.5 miljoen euro in de jackpot die wederom sowieso gaat vallen.
Dit heb ik dus echt nooit geweten. Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ehhh, van een 1/5 lot is er gewoon maar één. Zodra het 1/5 lot gekocht wordt dan worden de overige 4 1/5 loten als het ware uit de handel genomen. Het is dus niet zo dat er 5 1/5 loten zijn met hetzelfde nummer.
En jij hebt 27.5 miljoen verloren? Wat is dat nou weer voor een redenatie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |