Nah, laten we er voor 2013 van maken.quote:
dealquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Nah, laten we er voor 2013 van maken.
quote:MARKET TALK: BAM +10% na 3 orders in korte tijd, breekt uit
AMSTERDAM (Dow Jones)--BAM noteert donderdag rond 12.45 uur ruim 10% hoger op EUR7,05, nu het bedrijf in korte tijd een drietal stevige orders binnenhaalde. Handelaar Michael Jabroer van Keijser Capital voegt daar aan toe dat het aandeel bovendien opwaarts is uitgebroken boven de weerstand van EUR6,45 en aan de voet staat van een 'gap' van EUR7,15 tot EUR7,30. "De belegger wacht niet op fundamentele bewijzen. Kijk naar een aandeel als Randstad dat ook is opgelopen terwijl de arbeidsmarkt er nog steeds beroerd bij ligt. De orders voor BAM kunnen een eerste signaal zijn van een herstel waar BAM van kan gaan profiteren", aldus Jabroer. De omzetten bij BAM liggen hoog. De AEX wint donderdag rond 12.45 uur 0,8%. (ANS)
Lekker. Ik heb BAM op 24 juli gekocht voor ¤5,93. Staat nu op ¤7,08.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef UncleSam het volgende:
BAM + 11%
[..]
http://www.fd.nl/artikel/(...)d-twv-ruim-eur50-mln
BAM gaat naar de 2 ofzo, en ook zij komen met een aandelenemissie. Maar dat kan nog wel jaren duren zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:02 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb BAM op 24 juli gekocht voor ¤5,93. Staat nu op ¤7,08.
Vast wel. Ondertussen profiteer ik van de stijging door turbo's te kopen en aandelen in een paar bedrijven. Als de daling van de AEX naar de 200 begint stap ik wel weer uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:06 schreef pberends het volgende:
BAM gaat naar de 2 ofzo, en ook zij komen met een aandelenemissie. Maar dat kan nog wel jaren duren zoals gewoonlijk.
Tuurlijk, als de AEX weer een tussentijdse bodem lijkt te maken koop ik ook wat long-posities. In deze tradingmarkt moet je nooit te lang bear of bull blijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:07 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Vast wel. Ondertussen profiteer ik van de stijging door turbo's te kopen en aandelen in een paar bedrijven. Als de daling van de AEX naar de 200 begint stap ik wel weer uit.
Volgens mij moet je laag instappen, en hoog verkopen, niet andersom toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:07 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Vast wel. Ondertussen profiteer ik van de stijging door turbo's te kopen en aandelen in een paar bedrijven. Als de daling van de AEX naar de 200 begint stap ik wel weer uit.
Dat klopt, maar je kan het nog preciezer zeggen:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef Vandergeld het volgende:
Volgens mij moet je laag instappen, en hoog verkopen, niet andersom toch?
Ah, dus je had moeten kopen op een aex van 700, en verkopen op een aex van rond de 200?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:16 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan het nog preciezer zeggen:
Je moet kopen als de koers omhoog gaat, en verkopen als de koers omlaag gaat. Of iets hoog of laag staat is niet zo relevant meer dan.
Toen de AEX op 700 stond ging hij daarna omlaag, dus moest je verkopen. Toen de AEX vanaf 200 weer omhoog ging, moest je kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef Vandergeld het volgende:
Ah, dus je had moeten kopen op een aex van 700, en verkopen op een aex van rond de 200?
Gaat Bos ze opkopen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef RvLaak het volgende:
'Aandelen Aegon zijn gedekt'
Wat houdt dat in? Dat ze kopers hebben voor de aandelen?
ze zijn zo goed als allemaal verkocht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef RvLaak het volgende:
'Aandelen Aegon zijn gedekt'
Wat houdt dat in? Dat ze kopers hebben voor de aandelen?
alles gewoon kut , ben benieuwd naar het praatje hoe ze hier weer een positieve draai aan gevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef RvLaak het volgende:
Core Retail Sales m/m Cijfer: -0.6% Verwachting: 0.2% Vorig cijfer: 0.3% Bijgesteld: 0.5%
Retail Sales m/m Cijfer: -0.1% Verwachting: 0.8% Vorig cijfer: 0.6% Bijgesteld: 0.8%
Unemployment Claims Cijfer: 558K Verwachting: 545K Vorig cijfer: 550K Bijgesteld: 554K
Import Prices m/m Cijfer: -0.7% Verwachting: -0.3% Vorig cijfer: 3.2% Bijgesteld: 2.6%bodem
[edit]
Bijgestelde cijfers toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |