Is die beter dan thefootballshirt.com? 5 dollar duurder wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef Luco het volgende:
[..]
probeer dan worldclassjersey.com eens. Waarom lijkt ie niet dan?
Duurde iets van 15 dagen voor het geleverd was. Er zijn een paar hele kleine dingetjes waaraan je kunt zien dat ze niet echt zijn. Bij het Real shirtje zie je bijvoorbeeld bij de bedrukking dat de letters helemaal egaal wit zijn, terwijl bij de echte er nog stukjes rand een beetje grijzig gekleurd zijn. Ik vind het in ieder geval mooie shirtjes voor zo'n 20,- euro per stuk (inc. verzendkosten) om in te sporten (voetbaltraining/tennissen bijv.).quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef locotoni15 het volgende:
[..]
hoelang heb je ongeveer gewacht?
zien ze er exact hetzelfde uit als de echte?
alvast bedankt.
Hoe zit het eigenlijk met betaling.. want heb namelijk geen Creditcard :/quote:Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Duurde iets van 15 dagen voor het geleverd was. Er zijn een paar hele kleine dingetjes waaraan je kunt zien dat ze niet echt zijn. Bij het Real shirtje zie je bijvoorbeeld bij de bedrukking dat de letters helemaal egaal wit zijn, terwijl bij de echte er nog stukjes rand een beetje grijzig gekleurd zijn. Ik vind het in ieder geval mooie shirtjes voor zo'n 20,- euro per stuk (inc. verzendkosten) om in te sporten (voetbaltraining/tennissen bijv.).
die site is te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:02 schreef Maravilla het volgende:
Op deze website, hier ook al eens tegengekomen geloof ik, vond ik dit shirtje van Chelsea uit.![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik ook niet... gewoon Paypal gebruikt. Werkt primaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met betaling.. want heb namelijk geen Creditcard :/
Graag, ik wil daar ook een shirtje van Roma kopen namelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef Babbatuur het volgende:
Ook een shirt besteld op thefootballshirt. AS Roma thuis met De Rossi nr. 16 er achterop.
Zal even laten weten wat de kwaliteit van mijn aankoop is als ik hem binnenheb
Geen zorgen, dat shirt moet helemaal uit Thailand komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef LePoo het volgende:
Pfff..
Had ook een shirtje besteld op dat thefootballshirt.
Zowat direct na de betaling werd mijn PayPal account een hoop rechten ontnomen (geen betaling meer kunnen doen en nog wat dingen, uit voorzorg dat mijn account niet misbruikt wordt), omdat ze de transactie niet vertrouwde.
Om dit weer recht te zetten moet ik dus een bankafschrift of kopie van ID opsturen.
Vervolgens PayPal gebeld om de transactie toch door te laten gaan, wat ze gedaan zouden moeten hebben.
Nu zijn we denk ik 2 weken verder, en heb ik nog steeds niks ontvangen.
Gelukkig maar 1 shirt besteld ter 'test', maar daar bestel ik dus NOOIT meer iets.
Paupersite
misschien heet ie wel Anno Niemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet... gewoon Paypal gebruikt. Werkt prima.
En wat een spelfout idd, of iemand heeft een heel aparte achternaam.
Hier kan je niks aan doen. De douane bepaalt de waarde en daar moet je belasting (En mogelijk invoerrechten) over betalenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraagje... heb 11 shirtjes besteld bij thefootballshirt.com (ook besteld voor teamgenoten), nu heb ik een brief ontvangen van TPG post dat ze aangehouden zijn bij de douane... iemand eerder zoiets meegemaakt en weet wat ik nu moet invullen om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
Op dat formulier dat ik in moet leveren (voordat ze de goederen vrijgeven). Staat dat ik een factuur moet laten zien (als het een aankoop is, en dat is het). Bij google zie ik dat alles onder de 430,- belastingvrij is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Hier kan je niks aan doen. De douane bepaalt de waarde en daar moet je belasting (En mogelijk invoerrechten) over betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |