abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73172696
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:12 schreef Luco het volgende:

[..]

probeer dan worldclassjersey.com eens. Waarom lijkt ie niet dan?
Is die beter dan thefootballshirt.com? 5 dollar duurder wel.

Wel leuk per shirt 10-15 dollar Paar bestellen...
Heb zelf Oranje-thuis en PSV-uit shirts en die waren beide 60-70 euro
pi_73172851
Geen goedkope Galatasaray shirt trouwens? (niet voor mij)
pi_73176465
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef locotoni15 het volgende:

[..]

hoelang heb je ongeveer gewacht?

zien ze er exact hetzelfde uit als de echte?

alvast bedankt.
Duurde iets van 15 dagen voor het geleverd was. Er zijn een paar hele kleine dingetjes waaraan je kunt zien dat ze niet echt zijn. Bij het Real shirtje zie je bijvoorbeeld bij de bedrukking dat de letters helemaal egaal wit zijn, terwijl bij de echte er nog stukjes rand een beetje grijzig gekleurd zijn. Ik vind het in ieder geval mooie shirtjes voor zo'n 20,- euro per stuk (inc. verzendkosten) om in te sporten (voetbaltraining/tennissen bijv.).
pi_73182646
De mijne zijn opgestuurd.
had mailtje gestuurd wanneer ze verstuurd zouden worden.
had netjes mail terug met de melding dat ze verstuurd waren maar dat hij nog geen tracking code had ontvangen van het post bedrijf.
Nu dus maar afwachten.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_73212592
Ik heb van kitbag.com het Zuid-Afrika-shirt binnen + het shirt van Birmingham City van het afgelopen seizoen. Prijzen: respectievelijk 23 pond en 12 pond.

Het Birminghamshirt er effe bijbesteld omdat ie maar 12 pond was.
pi_73216301
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Duurde iets van 15 dagen voor het geleverd was. Er zijn een paar hele kleine dingetjes waaraan je kunt zien dat ze niet echt zijn. Bij het Real shirtje zie je bijvoorbeeld bij de bedrukking dat de letters helemaal egaal wit zijn, terwijl bij de echte er nog stukjes rand een beetje grijzig gekleurd zijn. Ik vind het in ieder geval mooie shirtjes voor zo'n 20,- euro per stuk (inc. verzendkosten) om in te sporten (voetbaltraining/tennissen bijv.).
Hoe zit het eigenlijk met betaling.. want heb namelijk geen Creditcard :/
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_73421601
Op deze website, hier ook al eens tegengekomen geloof ik, vond ik dit shirtje van Chelsea uit.

pi_73421791
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:02 schreef Maravilla het volgende:
Op deze website, hier ook al eens tegengekomen geloof ik, vond ik dit shirtje van Chelsea uit.

[ afbeelding ]
die site is te triest voor woorden.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:12:16 #159
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_73421858
Misschien ga ik ook wel zo'n nepper kopen van US (Altidore) of ZAf (Modise)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:20:11 #160
164283 Luco
Buongiorno!
pi_73422056
Das een aardige spelfout
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_73422479
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Silaz het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met betaling.. want heb namelijk geen Creditcard :/
Die heb ik ook niet... gewoon Paypal gebruikt. Werkt prima .

En wat een spelfout idd , of iemand heeft een heel aparte achternaam.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:57:11 #162
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_73450356
Ook een shirt besteld op thefootballshirt. AS Roma thuis met De Rossi nr. 16 er achterop.

Zal even laten weten wat de kwaliteit van mijn aankoop is als ik hem binnenheb
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_73450473
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:57 schreef Babbatuur het volgende:
Ook een shirt besteld op thefootballshirt. AS Roma thuis met De Rossi nr. 16 er achterop.

Zal even laten weten wat de kwaliteit van mijn aankoop is als ik hem binnenheb
Graag, ik wil daar ook een shirtje van Roma kopen namelijk
pi_73452337
Pfff..

Had ook een shirtje besteld op dat thefootballshirt.
Zowat direct na de betaling werd mijn PayPal account een hoop rechten ontnomen (geen betaling meer kunnen doen en nog wat dingen, uit voorzorg dat mijn account niet misbruikt wordt), omdat ze de transactie niet vertrouwde.
Om dit weer recht te zetten moet ik dus een bankafschrift of kopie van ID opsturen.
Vervolgens PayPal gebeld om de transactie toch door te laten gaan, wat ze gedaan zouden moeten hebben.

Nu zijn we denk ik 2 weken verder, en heb ik nog steeds niks ontvangen.
Gelukkig maar 1 shirt besteld ter 'test', maar daar bestel ik dus NOOIT meer iets.
Paupersite
pi_73455637
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef LePoo het volgende:
Pfff..

Had ook een shirtje besteld op dat thefootballshirt.
Zowat direct na de betaling werd mijn PayPal account een hoop rechten ontnomen (geen betaling meer kunnen doen en nog wat dingen, uit voorzorg dat mijn account niet misbruikt wordt), omdat ze de transactie niet vertrouwde.
Om dit weer recht te zetten moet ik dus een bankafschrift of kopie van ID opsturen.
Vervolgens PayPal gebeld om de transactie toch door te laten gaan, wat ze gedaan zouden moeten hebben.

Nu zijn we denk ik 2 weken verder, en heb ik nog steeds niks ontvangen.
Gelukkig maar 1 shirt besteld ter 'test', maar daar bestel ik dus NOOIT meer iets.
Paupersite
Geen zorgen, dat shirt moet helemaal uit Thailand komen.
Op de site staat immers ook levertijd van 2 tot 4 weken.
Kreeg mijn Liverpoolshirt zelf na twee en een halve week binnen en verkeerd in prachtige staat. Een aanrader voor iedereen.

Die paypal problemen van jou heb ik bij mijn paypal trouwens totaal niet gehad en ik heb hem een maandje geleden besteld.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:56:17 #166
231633 Xummon
of toch niet?
pi_73456049
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Die heb ik ook niet... gewoon Paypal gebruikt. Werkt prima .

En wat een spelfout idd , of iemand heeft een heel aparte achternaam.
misschien heet ie wel Anno Niem
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_73467765
vraagje hier...
heb tijdje terug een site gezien waar de oude collecties van shirts voor een prikkie verkocht werden. Zoek een oud/goedkoop milan shirt aangezien we met ons voetbalteam nieuwe shirts nodig hebben en we rood/zwart gestreepte shirt dragen. Zou natuurlijk vet zijn als we ipv wat Hummels eens echt vette shirts krijgen
pi_74461876
Vraagje... heb 11 shirtjes besteld bij thefootballshirt.com (ook besteld voor teamgenoten), nu heb ik een brief ontvangen van TPG post dat ze aangehouden zijn bij de douane... iemand eerder zoiets meegemaakt en weet wat ik nu moet invullen om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:38:24 #169
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74461906
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vraagje... heb 11 shirtjes besteld bij thefootballshirt.com (ook besteld voor teamgenoten), nu heb ik een brief ontvangen van TPG post dat ze aangehouden zijn bij de douane... iemand eerder zoiets meegemaakt en weet wat ik nu moet invullen om te voorkomen dat ik extra moet betalen?
Hier kan je niks aan doen. De douane bepaalt de waarde en daar moet je belasting (En mogelijk invoerrechten) over betalen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_74462512
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:38 schreef Luco het volgende:

[..]

Hier kan je niks aan doen. De douane bepaalt de waarde en daar moet je belasting (En mogelijk invoerrechten) over betalen
Op dat formulier dat ik in moet leveren (voordat ze de goederen vrijgeven). Staat dat ik een factuur moet laten zien (als het een aankoop is, en dat is het). Bij google zie ik dat alles onder de 430,- belastingvrij is?

En gaan ze niet zeiken dat het het nepshirtjes zijn? Ik bedoel, bij de douane zijn ze ook niet achterlijk en op die factuur kun je zien dat het voetbalshirtjes zijn (en dat ze uit Thailand komen)...
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:08:57 #171
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74462862
Dus je moet je bon laten zien, hopen dat ze niet vernietigd worden en belasting betalen.

Mijn schoenen van 50USD uit Amerika moest ik ook gewoon 19% btw over betalen. Vraag het anders even in het Chinese Webshop Topic in GC. Daar kunnen ze je vast helpen
  maandag 9 november 2009 @ 18:07:56 #172
64479 Omnifacer
Alles geven!11
  Moderator / Redactie FP maandag 9 november 2009 @ 18:25:22 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74548144
Heeft iemand eigenlijk keepershirts? Kan me niet voorstellen dat dat goeie business is
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 9 november 2009 @ 18:26:14 #174
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_74548177
Ik heb er 1 van Nikopolodis
  maandag 9 november 2009 @ 18:26:37 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74548188
Bigsoccer heeft shirts in de uitverkoop: http://shop.bigsoccer.com/
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is