Wauw, da's goed zeg! Hier lukt dat echt in de verste verte nog niet.. Interactie beperkt zich over het algemeen tot een fikse mep over en weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Lau. het volgende:
Vooruitgang
Sjors is hier nu sinds donderdagavond, en nu liggen Frummel en Sjors al samen op de stoel te slapen!
Ik wil me nergens mee bemoeien want ik ken zowel het ras als de situatie niet, maar is het dan juist niet slim om wel een kat met nageltjes te nemen die voor zichzelf opkomt? Voor je dochtertje om te leren dat er grenzen zijn bij dieren?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Gwywen het volgende:
Oh, is 't een ragdoll, ik vroeg het me al af , zo'n mooi koppie.![]()
Dat zou nou echt een poes voor m'n dochter zijn, die loopt het liefst de hele dag te slepen met haar allerliefste poezekind, maar daar zitten nageltjes aan hè. Want ze hebben natuurlijk wel een eigen willetje.
Is dat met een ragdoll nou écht zo veel minder? Worden die echt helemaal slap als je ze oppakt?
Ik geloof dat Lola qua karakter meer van haar vader dan van haar moeder heeft; ze is juist heel fel en verzet zich meestal hevig als ze opgepakt wordt. Wel een beetje een ragdoll-uiterlijk maar zeker geen ragdoll-karakter dus...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Gwywen het volgende:
Oh, is 't een ragdoll, ik vroeg het me al af , zo'n mooi koppie.![]()
Dat zou nou echt een poes voor m'n dochter zijn, die loopt het liefst de hele dag te slepen met haar allerliefste poezekind, maar daar zitten nageltjes aan hè. Want ze hebben natuurlijk wel een eigen willetje.
Is dat met een ragdoll nou écht zo veel minder? Worden die echt helemaal slap als je ze oppakt?
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:19 schreef PiperMaru het volgende:
Nieuwe Lola-spam:
Aan zo'n lekker pluizig buikje kun je toch geen weerstand bieden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DISCLAIMER: op die laatste foto lijkt ze echt HUGEmaar dat is ze helemaal niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je merkt wel echt dat ze opgroeit, ze slaapt nu ook meer, dat hele spelerige kitten-achtige is er wel een beetje af. De heel pluizige donshaartjes op haar kopje van het begin zijn ook weg. Gelukkig blijft het pluizige buikje, dat is echt zooo cute en echt superzacht om te aaien. Ze begint echt een beetje die ragdoll-vacht te krijgen (wel wat korter omdat ze maar half ragdoll is).
Wat een prachtig beestje zeg!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:32 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Als ik dat vergelijk met onze twee jarige (ragdoll) kater:
[ afbeelding ]
Heeft die van jou meer van het andere soort
Koemba is mooi! Ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:30 schreef freshy98 het volgende:
Ik had nog geen foto geplaatst van Koemba in dit topic, dus bij deze.
[ afbeelding ]
Dan is ze toch "maar" 1/4 deel Ragdoll?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:14 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Wat een prachtig beestje zeg!
Ja, qua kleur komt Lola helemaal niet overeen met het ras maar de structuur van de vacht, dat "plukkerige" zeg maar ( in de hals) begin je het nu wel te zien. De vader was (volgens haar vorige baasjes) trouwens half Ragdoll dus dat zou haar 3/4 Ragdoll maken. Kan ik niet helemaal geloven maar goed.
[..]
Koemba is mooi! Ikgrijze katten.
Oh, maar deze poes hebben we net een half jaar en ze is pas drie, dus die hebben we nog wel even hoor als 't meezit. Het was meer een soort hypothetisch gefilosofeer van mijn kant.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien want ik ken zowel het ras als de situatie niet, maar is het dan juist niet slim om wel een kat met nageltjes te nemen die voor zichzelf opkomt? Voor je dochtertje om te leren dat er grenzen zijn bij dieren?
Nee, want de moeder is een Ragdoll. En de pa dus waarschijnlijk half, (maar het was een "ongelukje" dus helemaal zeker wie de vader is, zijn ze niet)...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Dan is ze toch "maar" 1/4 deel Ragdoll?
Niet alleen hebben jullie dezelfde kattenspeeltjes, maar ook nog eens hetzelfde behang + raamfolie als bij ons thuisquote:
Gister dus bij de DA geweest, hij is geschat op 8 weken, ouder ook echt niet....quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:34 schreef Mama_Mia het volgende:
en ik ben benieuwd hoe oud Sjors nou werkelijk is!
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik doe ook een keer mee
Dit is Oprah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is een Sphynxquote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef Locusta het volgende:
[..]
SpanksIs die van jou een Sfinx-kat?
Wat een scheetje zeg
bijzondere katten of niet?
Dat had ik ook gelezen ja, leuk!quote:Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja, is een Sphynx
Gekocht omdat vriend allergisch is voor katten, dat zou met dit ras mogelijk minder zijn. Nu blijkt hij ook voor een sphynx hartstikke allergisch maar daarvoor issie aan de pillen![]()
Ras staat bekend om de aanhankelijkheid en speelsheid, en dat merken we.. en ze zijn heel zacht en warm (en voelen dus niet aan als een rat
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |