1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Van der Wiel Chivu Vertonghen Atouba De Zeeuw Gabri Suarez Van der Vaart Aissati Huntelaar |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Reiziger Blind Frank de Boer Chivu De Zeeuw Sno R. de Boer Bergkamp Overmars Kluivert |
quote:
Ik mis Cruijff en Keizer in je opstelling..quote:
Die mag naast El Tanque op de bank zitten.quote:
Rijkaard, van Basten, Litmanen, Cruyff etc etcquote:
Moet je een weekje bij Barca gaan logeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop gewoon op een of meerdere verrassingen qua aankoop. Dat ineens Van der Vaart weer terug is of Chivu of zo
Aan de ene kant wel; aan de andere kant ook weer niet. Al zou de komst van bijvoorbeeld een verdediger eerder ten koste gaan van Wielaert dan van Alderweireld denk ik - en hoop ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop gewoon op een of meerdere verrassingen qua aankoop. Dat ineens Van der Vaart weer terug is of Chivu of zo
En dat Rinus weer opstaat en Tscheu weer loopt te bikkelen langs de lijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Dat ineens Van der Vaart weer terug is of Chivu of zo
Dat duurt ook al veel te lang ja. Was er al bang voor dat het gewoon gelul wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:26 schreef w00h00 het volgende:
Is Sno al naar Duitsland?
Als iedereen nou eens stopt met het afkraken van wat er gepost wordt en waar je niet op zit te wachten, laat staan gaan reageren op posts vol met onzin of hetzelfde liedje van bepaalde users; maar gewoon of een nieuw onderwerp start of wel op iets relevant reageert, dat scheelt ook al een hoop.quote:
Hoezo jammer voor Enoh?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft er zonodig niemand meer bij. Denk dat deze selectie gewoon goed is. Jol heeft een duidelijk idee erachter zitten denk ik. Jammer voor Enoh en Aissati, maar hij kiest wel voor duidelijkheid. Als deze ploeg het vertrouwen heeft, gaan wij kampioen worden. Ik zie momenteel geen beter team dan Ajax in Nederland.
selectie zeker niet maar team weet ik nog niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft er zonodig niemand meer bij. Denk dat deze selectie gewoon goed is. Jol heeft een duidelijk idee erachter zitten denk ik. Jammer voor Enoh en Aissati, maar hij kiest wel voor duidelijkheid. Als deze ploeg het vertrouwen heeft, gaan wij kampioen worden.Ik zie momenteel geen beter team dan Ajax in Nederland.
Je mede mod doet er overigens wel een heel klein beetje aan mee. Niet dat ik dat niet grappig vond, maar tochquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens stopt met het afkraken van wat er gepost wordt en waar je niet op zit te wachten, laat staan gaan reageren op posts vol met onzin of hetzelfde liedje van bepaalde users; maar gewoon of een nieuw onderwerp start of wel op iets relevant reageert, dat scheelt ook al een hoop.
'Wat een gezeik' 'Hoog niveau' 'Kap eens met die onzin' - dat zijn posts die net zo min bijdragen als de posts waar iedereen zo'n hekel aan heeft.
Klopt, maar die post was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mede mod doet er overigens wel een heel klein beetje aan mee. Niet dat ik dat niet grappig vond, maar toch.
Tscheu bikkelen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dat Rinus weer opstaat en Tscheu weer loopt te bikkelen langs de lijn.
Lerby die de tegenstander op het middenveld begraaft en Olsen op links.
Jottum.
Ach, laat er nu even kift zijn, zondag is het weer eensgezind achter ons mooie Ajax.quote:
Omdat tegen de mindere goden (en zeker thuis) Aissati in zijn plaats zal spelen, net als zaterdag.quote:
Snap ik, maar dat mag ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar die post was dan ook sarcastisch bedoeld.
Denk het eigenlijk niet hoor. De Zeeuw liet ook doorschemeren na de wedstrijd dat het beter klikte met Enoh, en hij net zo aanvallend of creatief is als Aissati. Hij wilde het niet echt duidelijk zeggen, maar dat klonk wel zo door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat tegen de mindere goden (en zeker thuis) Aissati in zijn plaats zal spelen, net als zaterdag.
-edit-quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, laat er nu even kift zijn, zondag is het weer eensgezind achter ons mooie Ajax.
Hmm. ik denk dat Enoh aanvallend steeds beter wordt - tegen Groningen draaide hij ook al een paar keer weg van zijn tegenstander en sloot hij aan - en dat Aissati een serieus probleem heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat tegen de mindere goden (en zeker thuis) Aissati in zijn plaats zal spelen, net als zaterdag.
Beetje inherent aan elkaar. Als je de beste spelers kunt opstellen, die het vertrouwen krijgen en hebben, dan heb je ook het beste team, mits de trainer daar voor zorgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
selectie zeker niet maar team weet ik nog niet.
Voorlopig heeft Jol toch al een aardige basis staan en z'n wissels zijn ook tactisch sterk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beetje inherent aan elkaar. Als je de beste spelers kunt opstellen, die het vertrouwen krijgen en hebben, dan heb je ook het beste team, mits de trainer daar voor zorgt.
Daar heb je gelijk in.quote:
Precies. Mijn gevoel van bij zijn aantrekken is voorlopig bewaarheid, want ik vind het voorlopig een verademing, die man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Jol toch al een aardige basis staan en z'n wissels zijn ook tactisch sterk.
Ik was nooit een fan van Jol, maar ik ben helemaal om.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Mijn gevoel van bij zijn aantrekken is voorlopig bewaarheid, want ik vind het voorlopig een verademing, die man.
Graag op de plek van Urby ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef Cheiron het volgende:
De drang naar voren vond ik bij Enoh inderdaad reuze meevallen. Vorig jaar had hij wel HEEL veel ballen naar achter en breed, maar hij leek best veel op te komen zaterdag en gaf toch een paar lekkere passes.
Natuurlijk niet de meest technisch begaafde speler, maar ok. Ik denk dat Aissati nu geconfronteerd wordt het het feit dat hij echt moet gaan groeien als speler. Een talent zijn met een mooie techniek is niet genoeg, al denk ik dat een Aissati in vorm echt een enorme aanwinst is voor het team
Ik zou het niet gek vinden als je Aissati eens een helft uitprobeert op de plek van Urby.
Thuiswedstrijden zullen wel gewoon om 20.45u zijn, uit ligt het er maar aan wie je loot hé?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:56 schreef Black-Death het volgende:
Is er eigenlijk al ook maar iets bekend over de speeltijden van Ajax in een eventuele groepsfase van de Europa League? Zijn die sowieso om 20.45 of misschien ook andere tijden (omdat er veel wedstrijden worden gespeeld op die dagen)?
Hangt er vanaf. Als er Russische tegenstanders bijzitten heb je al grote kans op andere tijden en ik vermoed dat het niet zo strak gehanteerd wordt als met de CL.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:56 schreef Black-Death het volgende:
Is er eigenlijk al ook maar iets bekend over de speeltijden van Ajax in een eventuele groepsfase van de Europa League? Zijn die sowieso om 20.45 of misschien ook andere tijden (omdat er veel wedstrijden worden gespeeld op die dagen)?
Bratislava wordt nog moeilijk zat ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Laten we eerst maar eens zorgen dat we de groepsfase halen. Andere zorgen zijn voor later.
Weer een mooie insider?quote:
Was het laatste Duitsland Sno gerucht Hertha gerelateerd? Dan gaat het niet door. Was afgelopen week in Berlijn en elke week de krant gevolgd. Eerste dag nog een redelijk groot artikel over de ervaren CL speler Snoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat duurt ook al veel te lang ja. Was er al bang voor dat het gewoon gelul was.
Niveautje Slavia. Moet je normaliter 2 keer van winnen met 1 a 2 doelpunten verschil, maar uiteraard kunnen we er ook van verliezen. Zie Slavia 2 jaar terug.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bratislava wordt nog moeilijk zat ja.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niveautje Slavia. Moet je normaliter 2 keer van winnen met 1 a 2 doelpunten verschil, maar uiteraard kunnen we er ook van verliezen. Zie Slavia 2 jaar terug.
Die gast zal ook een salaris van 4 miljoen willenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
Zoeken we nog een cv? Solletje Campbell schijnt zonder club te zitten.
Denk je dat hij 4 miljoen salaris boven uberhaupt een club prefereert?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Die gast zal ook een salaris van 4 miljoen willen
en wat zou Solletje vragen per seizoen aan euro's denk je?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
Zoeken we nog een cv? Solletje Campbell schijnt zonder club te zitten.
goh das een klapper van een grap van je Nashje... Echt grandioos goed!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef Nashje het volgende:
Misschien kunnen we Moreno overnemen, die schijnt door Koeman toch afgeserveerd te zijn?
<----quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef macondo het volgende:
Grote gelouterde namen halen draait voor Ajax meestal uit op een mislukking en verkwisting van geld. Er zijn uitzonderingen (Laudrup, Rijkaard) maar dat zijn er maar weinig.
Juanfran, Luque, Winter, Witsche, Kinkladze, die opa van Bilbao, Verlaat, ...
Stamquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef macondo het volgende:
Grote gelouterde namen halen draait voor Ajax meestal uit op een mislukking en verkwisting van geld. Er zijn uitzonderingen (Laudrup, Rijkaard) maar dat zijn er maar weinig.
Grappige eraan is dat het geen grap is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
goh das een klapper van een grap van je Nashje... Echt grandioos goed!
M. Laudrup was natuurlijk geen mislukking maar wel verkwisting van geld. Een megasalaris, fiks tekengeld en achteraf nog een aanslag van de belastingdienst. Een dat allemaal voor 9 maandjes voetbal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef macondo het volgende:
waar basseer je dat verhaal dan op? Leuk om wat lukraak te roepen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappige eraan is dat het geen grap is.
Wel mooi dat hij en Brian voor Ajax hebben gespeeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
M. Laudrup was natuurlijk geen mislukking maar wel verkwisting van geld. Een megasalaris, fiks tekengeld en achteraf nog een aanslag van de belastingdienst. Een dat allemaal voor 9 maandjes voetbal.
Hoorde van een maat van me dat AZ opzoek zou zijn naar een nieuwe verdediger, omdat Koeman het niet zou zien zitten in Morenoquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
waar basseer je dat verhaal dan op? Leuk om wat lukraak te roepen...
Da's Nashje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
waar basseer je dat verhaal dan op? Leuk om wat lukraak te roepen...
Merci, weet ik genoeg... Wat een BS man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoorde van een maat van me dat AZ opzoek zou zijn naar een nieuwe verdediger, omdat Koeman het niet zou zien zitten in Moreno.
Mwoah, het gaat niet alleen over je laatste gebral.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Nashje het volgende:.
Oh wat heb ik een grote smoel door te zeggen dat Moreno misschien wel iets zou zijn. Teer zieltje heb je dan zeg.
Heb nog steeds geen reactie van je, held??quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat niet alleen over je laatste gebral.
Waarop?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef Nashje het volgende:
Heb nog steeds geen reactie van je, held??
Nah, buiten je gebruikelijke gebral viel ik in een vorig topic vooral over de tekst:quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Op dat gebral van je gisteren ofzeuw.
Fucken in de marge.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Nashje het volgende:
Ik zie graag de daadwerkelijke reactie..
Wat ben je weer grappigquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef damsco het volgende:
Ik heb gehoord dat Van Basten weer terug komt bij Ajax. Dit keer als speler. Iemand die dit kan verifiëren?
Jezelf quoten is helemaal kansloos.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat ben je weer grappig_! eiNEizneiNZ!1!!!
OEH! Keiharde backfire! Daar heb ik niet van terug!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jezelf quoten is helemaal kansloos.
Ja, die had ik al uitgelegd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Nashje het volgende:
held.
Deze denk:quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Nashje het volgende:
Nee. Ik heb zelf al gezocht naar aanleiding van je reactie daarop gisteren. Niets gevonden in de categorie 'heb de samenvatting gezien en we speelden kut'.
Als je dan lef hebt mij erop aan te spreken, komt dan met feiten, held.
quote:Van wat ik in de samenvatting zag was hij lang niet de enige die kansen verneukte hoor. Niet zo ziemelen dus.
Hoe speelde Ajax eigenlijk op het moment van Zeegelaar? Kwam veel dreiging vanuit trouwens.
Overigens: die tegengoal . Wat ongelooflijk slecht verdedigd door Toby zeg. Ik snap er geen zak van. Vorige week was ie een held, en nu een slemiel. Met Gomes op doel was het trouwens geen goal geweest, want Stekelenburg is alles behalve een puntenpakker. Ook wel jammer.
quote:De afdeing veiligheid van Ajax heeft een en ander nagevraagd. De doeken zullen aanstaande zondag ook worden geplaatst. PSV heeft Ajax echter gegarandeerd dat er voldoende ruimte in het vak is om goed zicht op het veld te behouden doordat er plek is voor meer dan 1.600 supporters en er maar 1.200 worden toegelaten. Dit is een situatie die vergelijkbaar is met die in de Arena.
Kwek kwek kwek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:33 schreef Nashje het volgende:
Kanslozer vind ik overigens dat 'kijk-mij-naar-thuis-en-uit-wedstrijden-gaan, ik-ben-de-echte!!!' gedoe van jou.
Maarja, jij bent stoer dus dan mag dat.
Precies. En dan nog steekt die reactie er heel anders uit dan Xenomaniac voordoet. Maarja, Xenomaniac gaat naar thuis en uitwedstrijden en is een echte, dus die moet wel even laten zien hoe stoer ie wel niet is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Deze denk:
[..]
Alleen kut etc heb je niet gebruikt
Haal die troep dan weg aub, net als dat geouwehoer van Barca.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef sjimz het volgende:
Ding dong.
Kunnen we wat minder gaan zeuren op elkaar?
Einde mededeling.
Een waarschuwing is wel even genoeg nu.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haal die troep dan weg aub, net als dat geouwehoer van Barca.
Denk dat het spannend gaat worden tussen Ajax en PSV, maar Ajax is individueel sterker denk ik en als Enoh Affeley uit de wedstrijd kan halen komt het goed
Met veel geblaat een wedstrijd beoordelen op een samenvatting is wel vrij kut natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. En dan nog steekt die reactie er heel anders uit dan Xenomaniac voordoet. Maarja, Xenomaniac gaat naar thuis en uitwedstrijden en is een echte, dus die moet wel even laten zien hoe stoer ie wel niet is.
Ik vergeef het je hoor, pikkie.
Dat is denk ik ook hetgeen waar Xenomaniac over valt. En helemaal ongelijk heeft hij daar natuurlijk niet in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Met veel geblaat een wedstrijd beoordelen op een samenvatting is wel vrij kut natuurlijk![]()
Maar goed, lekker belangrijk.
TEEEEEERINNGGGG, deze discussie is sinds gisteren al bezig en het heeft niks met Ajax te maken.. hou 's ermee op of ga PM-enquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Deze denk:
[..]
Alleen kut etc heb je niet gebruikt
Inderdaad, helemaal zo in het begin van het seizoen heb ik echt een teringhekel aan die interlands tussendoor. We kunnen de trainingsuren vooral nu veel te goed gebruikenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Schijt interlands ook.
Hopelijk komen de boys weer heel terug voor zondag.
Zo veel verschillende opstellingen heb ik dit seizoen nog niet geplaatst hoor. Dat er af en toe een naam veranderd komt door het slechte presteren van bepaalde spelers! Je kiest toch niet voor slecht presterende spelers?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent voor een vaste opstelling? Waarom plaats(te) je dan per week tig verschillende
Goede speler, slechte coach! En ik had het over zijn (gebrek aan) kwaliteiten als coach.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die "clown" is anders wel een van de grote helden uit de Ajax geschiedenis. Al heeft hij het als trainer niet goed gedaan, van basten is en blijft een held
volgens mij alleen Steek , vdWiel en De Zeeuwquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie zijn er allemaal opgeroepen? Ach, wees blij dat NL al 2 kwalificatiewedstrijden minder hoeft te spelen en ook nog eens op de automatische piloot.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef MassimO het volgende:
[..]
volgens mij alleen Steek , vdWiel en De Zeeuw
Ook de buitenlanders niet vergeten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef MassimO het volgende:
[..]
volgens mij alleen Steek , vdWiel en De Zeeuw
Ik heb ernstig het gevoel dat Oleguer niet bepaald in de smaak valt bij Jol. Denk dat we hem als er geen schorsingen en blessures zijn de komende wedstrijden niet veel zullen zien, hooguit op de bank.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef versteegrob het volgende:
Verdediging weet ik nog niet, denk aan Oluger als CV
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef Radegast het volgende:
Ik verwacht tegen PSV gewoon dezelfde elf als tegen Groningen.
Had ik vorig seizoen ook.... Ben er nog niet gerust op... wel benieuwd... Trouwens vertongen kan toch ook prima als linkshalf starten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon de verdediging laten staan. Als het niet blijkt te gaan, kun je altijd nog wisselen. Ik heb er nog wel vertrouwen in. Alderweireld is een heel groot talent, die zich tegen Marseille ook makkelijk staande hield. Waarom dan niet tegen psv? Vertonghen zal erg gebrand zijn op een overwinning, dus die zal ik zeker niet wisselen.
Verder op het middenveld De Zeeuw (nu al een vaste keus) en bijtertje Enoh die op Afellay kan spelen. Rechts Rommedahl die de ruimte achter de verdediging van psv (die er zeker zal liggen) goed kan belopen en op links Urby. Na twee mindere wedstrijden mag Urby laten zien dat hij toch in de basis hoort. Slaagt hij daar niet in, dan kan Aissati hem vervangen.
Voorin lijkt het me duidelijk: Suarez en Sulejmani moeten het makkelijk kunnen redden tegen de zwakke psv defensie. Moet er in de tweede helft onverhoopt toch nog wat geforceerd worden, kun je Dario erbij gooien en met drie aanvallers gaan spelen.
Als ik het zo eens bekijk, heb ik er eigenlijk toch wel vertrouwen in
Dat zou kunnen ja, maar ik zou het nog even zo laten staan. Waarom veranderen? In Groningen stond het prima en speelden we erg sterk. En de tweede helft tegen rkc was het ook goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Had ik vorig seizoen ook.... Ben er nog niet gerust op... wel benieuwd... Trouwens vertongen kan toch ook prima als linkshalf starten?
Dan ben je toch ook de enige echte?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:33 schreef Nashje het volgende:
Kanslozer vind ik overigens dat 'kijk-mij-naar-thuis-en-uit-wedstrijden-gaan, ik-ben-de-echte!!!' gedoe van jou.
Maarja, jij bent stoer dus dan mag dat.
Nou ik vond Vertongen nou niet zo'n hele goeie verdedigende indruk maken.. Aanvallend wel.. gaat veel dreiging vanuit.. Urby.. ja ik weet het niet... Hij is veel beter dan iedereen hier vindt, maar hij oogt gewoon sullig.. nonchelant... waardoor het snel lijkt of het hem niks boeit... Maargoed 6 uit 2 je hebt gelijk... waarom veranderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar ik zou het nog even zo laten staan. Waarom veranderen? In Groningen stond het prima en speelden we erg sterk. En de tweede helft tegen rkc was het ook goed.
tsssk en de trainingen dan......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook de enige echte?
Vind Sulejmani tot nu toe inderdaad een goede indruk maken![]()
Ik zou hem gelijk geven als ik teveel zou zeiken over iets wat ik niet zou hebben gezien, eerlijk waar. Maar lees mijn reacties maar eens terug Heineken. Ik geef zelfs meerdere malen toe dat ik het niet heb gezien. Dat heb ik zelfs nog gezegd tegen dronkeykong (over Urby iets).quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook hetgeen waar Xenomaniac over valt. En helemaal ongelijk heeft hij daar natuurlijk niet in.
NOOITquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef NatteBever het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)snel-te-verlaten.htm
Niets voor ons?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef NatteBever het volgende:
Niet voor ons?
Niets voor ons?
Idd...leuk voor die competitieplanners bij de knvbquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef kevin6188 het volgende:
Worden wel weer leuke risicoduels zo in de Jupiler League nu alle topclubs er in stappen.
Niets voor ons?
En scheelt in de prijzen. Fuck it, ik zeg m'n SCC voor 410 op en neem er 1 bij Haarlem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd...leuk voor die competitieplanners bij de knvb
Denk dat je die van Haarlem er net zo goed bij kunt nemen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En scheelt in de prijzen. Fuck it, ik zeg m'n SCC voor 410 op en neem er 1 bij Haarlem.
Paar keer geweest in het Haarlem stadion.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En scheelt in de prijzen. Fuck it, ik zeg m'n SCC voor 410 op en neem er 1 bij Haarlem.
Pfff, ik ben wel wat gewend hoor, na het zien van al die Tsjechische bouwvallen van voor de Eerste Wereldoorlog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Paar keer geweest in het Haarlem stadion.
Stadion valt bijna van ellende uit elkaar
Huntelaar vs. Donk ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pfff, wat een aandacht weer voor Afellay
Als Suarez zo had gejuicht bij (bijv) Marcellis, dan had iedereen het hier als avater gewild. Beetje hypocriet dus
Ja maar Suarez zou zoiets nooit doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pfff, wat een aandacht weer voor Afellay
Als Suarez zo had gejuicht bij (bijv) Marcellis, dan had iedereen het hier als avater gewild. Beetje hypocriet dus
Donk had naar aanleiding van zijn fout tegen Ajax, Huntelaar dus maar een peut op zijn kop moeten geven vind je dan?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oke been breken gaat wat ver. Maar van mij mag Jan hem in de laatste minuut ontzettend hard neer schoppen.
Was die actie van Afellay niet een reactie op een eerdere actie van Vertonghen richting Afellay?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:02 schreef Dvm86 het volgende:
Lekker interessant allemaal. Laat het voor Vertonghen als extra motivator dienen om die lampies er eens goed van langs te geven. Het siert Afellay niet, maar dat verbaast me helemaal niets van hem, maar dat zegt meer over hem dan over de fout van Vertonghen.
Dat is wat de stumperd opperde als (kleuter)excuus nadat hij er over aangesproken werd. Op beeld is in ieder geval niets terug te zien van zo'n voorval. Daarnaast vind ik Vertonghen nou niet bepaald de speler om zich te verlagen tot dat niveau.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:10 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Was die actie van Afellay niet een reactie op een eerdere actie van Vertonghen richting Afellay?
Inderdaad. Karma is a bitchquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef macondo het volgende:
Affelay gooide natuurlijk zijn eigen ruiten in met zo'n actie. Misschien dat een scout van een grote club zelfs denkt ; nee, dit is niet het kaliber dat wij zoeken. Iedereen zal deze actie kunnen herinneren, maar dat het Vertongen was weet over een paar jaar niemand meer.
Affelay
Ik kan hem geen ongelijk geven. Wel balen als Steek volgende zomer dan vertrekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vermeer gaat voorlopig niet bijtekenen tot en met 2014; dikke kans dat die nog gaat vertrekken in de laatste week...
Bron? Zou betekenen dat Verhoeven dan tijdelijk 2e keeper wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vermeer gaat voorlopig niet bijtekenen tot en met 2014; dikke kans dat die nog gaat vertrekken in de laatste week...
Binnenkort kopen we hem op, en dan sturen we hem naar Haarlemquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:49 schreef dndiek het volgende:
Ibi weet jullie wel bezig te houden hè...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Bron? Zou betekenen dat Verhoeven dan tijdelijk 2e keeper wordt?
nu.nlquote:Keeper Vermeer wil duidelijkheid
Uitgegeven: 11 augustus 2009 10:45
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 10:45
AMSTERDAM - Gesprekken tussen Ajax en doelman Kenneth Vermeer hebben nog niet geleid tot een contractverlenging.
De Amsterdamse club deed de tweede keeper al wel een aanbieding, maar daar gaat de 23-jarige nog niet op in, zo laat zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht dinsdag weten aan Sportweek.
"Kenneth is op een leeftijd gekomen dat hij wil spelen. We zijn benieuwd wat zijn perspectief is bij Ajax. Daar moet eerst duidelijkheid over komen, voordat we over zaken als contractduur, salaris en dergelijke gaan onderhandelen."
Vermeer was in de tweede helft van vorig seizoen onder coach Marco van Basten een vaste waarde. Dit seizoen krijgt Maarten Stekelenburg vooralsnog de voorkeur van trainer Martin Jol
Jammer... maar wel begrijpelijk. Het was ook al te mooi voor Ajax om twee van die goede keepers te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Bron? Zou betekenen dat Verhoeven dan tijdelijk 2e keeper wordt?
quote:Vanaf di. 11 augustus, 09:00 uur
Alle Ajax SCC-, Supp.CC-, KCC- en AJS.CC-houders
Max. 4 kaarten per (S)CC Normaal tarief
Vanaf wo. 12 augustus, 09:00 uur
Alle Ajax SCC-, Supp.CC-, KCC-, AJS.CC- en CC-houders
Max. 4 kaarten per (S)CC Normaal tarief
Vanaf do. 13 augustus, 09:00 uur
Vrije verkoop. Normaal tarief
Vakken 2e ring Rijen TicketBox 15% kort. TB Korting online
424* alle rijen ¤ 23,50 ¤ 20,- ¤ 1,50 per kaart
Vakken 1e ring Rijen TicketBox 15% kort. TB Korting online
112 t/m 116 alle rijen ¤ 19,50 ¤ 16,60 ¤ 1,50 per kaart
125* t/m 129* alle rijen ¤ 19,50 ¤ 16,60 ¤ 1,50 per kaart
018, 023, 117, 118, 123, 124 alle rijen ¤ 33,50 ¤ 28,50 ¤ 1,50 per kaart
019, t/m 022, 119 t/m 122 alle rijen ¤ 41- ¤ 34,85 ¤ 1,50 per kaart
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Jammer... maar wel begrijpelijk. Het was ook al te mooi voor Ajax om twee van die goede keepers te hebben.
Andersom is hij ook wel erg bezig met Ajax. Of wil je dat ontkennen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:49 schreef dndiek het volgende:
Ibi weet jullie wel bezig te houden hè...
Ik denk dat hij in dat geval blijft. Er is alleen geen zekerheid dat Stekelenburg volgend jaar weg is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef navigator het volgende:
[..]
Van mij mag ie gaan, Verhoeven nu tweede keeper en dan nu alvast een GOEIE!!! keeper scouten voor volgend seizoen als Steek ook hopelijk optieft!
Met een goede keeper hadden we niet 5 jaar op een titel hoeven te wachten
Wat een onzin. Dat lag niet enkel aan de keeper.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef navigator het volgende:
[..]
Van mij mag ie gaan, Verhoeven nu tweede keeper en dan nu alvast een GOEIE!!! keeper scouten voor volgend seizoen als Steek ook hopelijk optieft!
Met een goede keeper hadden we niet 5 jaar op een titel hoeven te wachten
Dat is het issue inderdaad; wat ik begin juli ook al eens heb gezegd. De kans dat Stekelenburg volgende seizoen weggaat is vrij groot, zeker na een redelijk tot goed WK. De opvolger met voldoende kwaliteiten heb je nu al in huis, maar laat je hem nu gaan en Stekelenburg volgend seizoen, moet je de volle mep betalen voor twee nieuwe keepers volgend seizoen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Wel balen als Steek volgende zomer dan vertrekt.
Ja. Ik vind Huntelaar een geweldige speler en een goede persoonlijkheid maar dit was een verschrikkelijke actie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Donk had naar aanleiding van zijn fout tegen Ajax, Huntelaar dus maar een peut op zijn kop moeten geven vind je dan?!
Stekelenburg heeft tijdje terug nog gezegd dat hij niet per se weg wil toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is het issue inderdaad; wat ik begin juli ook al eens heb gezegd. De kans dat Stekelenburg volgende seizoen weggaat is vrij groot, zeker na een redelijk tot goed WK. De opvolger met voldoende kwaliteiten heb je nu al in huis, maar laat je hem nu gaan en Stekelenburg volgend seizoen, moet je de volle mep betalen voor twee nieuwe keepers volgend seizoen.
Zou wel briljant zijn als Krul bij ons komt te keepen dan, dan mag Vermeer van mij nu wel gaan hoor.
Nou ik ben benieuwd.quote:Clubloze Lugano geeft Ajax zondag uitsluitsel
Geschreven op dinsdag, 11 augustus om 10:14
Diego Lugano keert aanstaande zondag terug naar Europa om een contract te tekenen bij een nieuwe werkgever. De Uruguayaanse verdediger, die de voorbije drie seizoenen de kleuren verdedigde van het Turkse Fenerbahçe, staat onder meer in de belangstelling van Ajax. Ook Fiorentina en Lazio zijn in de race voor de international.
“Ik keer zondag terug naar Europa om een contract te tekenen bij mijn nieuwe club”, zei Lugano maandag tegenover Radio Globo. “Alles is rond. We wachten alleen nog op het in orde maken van het papierwerk. Het lag altijd al in mijn planning om voor langere tijd in Europa te blijven voetballen.”
Omdat zijn contract in Turkije na vorig seizoen ten einde liep, is de 28-jarige stopper nu vrij om te gaan en te staan waar hij maar wil. Zeker is nu dat zijn toekomst niet zal liggen in Brazilië, waar zijn voormalige werkgever São Paulo interesse toonde. Fenerbahçe wil de Zuid-Amerikaan graag behouden, maar lijkt hem definitief te moeten laten gaan.
Volgens media in Uruguay en Italië is Lazio de voornaamste kandidaat om de 35-voudig international in te lijven. Lugano speelde de afgelopen drie seizoenen 72 competitieduels voor Fenerbahçe, waarin hij aantoonde eveneens een neusje voor de goal te hebben. Hij scoorde in de Turkse liga elf keer.
Aflopend contract; als ie niet bijtekent lijkt het me vrij logisch gezien een zakelijke stap om hem nog proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:
Er staat toch in het hele bericht nergens dat Vermeer wil vertrekken? Alleen dat hij nog niet bijtekent. Hij heeft deze voorbereiding al vaker aangegeven dat hij er mee kan leven om Stekelenburg voor zich te hebben. Dat hij wil weten waar hij op de lange termijn aan toe is, vind ik zo gek nog niet. Over een vertrek wordt echt niks gezegd.
De uitdaging, de kaas, de Wallen, de wiet, de bloemen, Ajax, enz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Financieel kan Ajax niet mee. Waarom zou je uberhaupt in turkije stoppen en naar NL gaan?
M'och. Het is dit keer geen gevalletje Maduro of Leonardo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aflopend contract; als ie niet bijtekent lijkt het me vrij logisch gezien een zakelijke stap om hem nog proberen te verkopen.
Hmmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De uitdaging, de kaas, de Wallen, de wiet, de bloemen, Ajax, enz.
Zie hem ook zeker niet komen, wordt een Onyewuutje denk ik.quote:
Ajax laat hem toch niet gaan, en 12 miljoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Suarez gaat weg volgens geruchten, naar Milan?
Is toch oud nieuw van begin van dit jaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Alsof Milan überhaupt nog wat heeft te besteden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Als die flapdrollen bij Ajax hem laten gaan voor minder dan 30 miljoen wil ik van Geel terug.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof Milan überhaupt nog wat heeft te besteden.Die konden nog met alle moeite 15 miljoen bij elkaar schrapen voor een nieuwe spits.
Zoals Ribery gewoon blijft bij Bayern. Overigens vind ik 38-40 miljoen geen abnormaal bedrag voor Suarez, zeker niet gezien de bedragen die deze transferperiode op tafel zijn gesmeten door andere clubs.quote:
Suarez gaat niet weg. En inderdaad, mocht het wel gebeuren dan breekt de pleuris uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef Jasza het volgende:
Als ze Suarez verkopen gaat de pleuris uitbreken denk ik
Ik ben dan iig wel een beetje klaar met Ajax.
Zelfs dan lekker houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja tenzij er bedragen van 30+ langskomen dan gaat hij inderdaad. Of natuurlijk als Barca langskomt.
Inderdaad. Kampioen worden is noodzaak voor Ajax. Verkoop je Suarez, kun je het kampioenschap wel op je buik schrijven. En ook ik vind 40 miljoen geen abnormaal hoog bedrag voor Suarez.quote:
Barca mag ons dan wel wat jongens deze kant opsturen ter compensatie. En dan heb ik het over uitzonderlijke talenten zoals Bojan enzo. maar vooralsnog is het kampioenschap het doel. Verkopen kunnen we altijd nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:59 schreef Afwazig het volgende:
Ja tenzij er bedragen van 30+ langskomen dan gaat hij inderdaad. Of natuurlijk als Barca langskomt.
Zal wel weer 20 miljoen worden in 8 termijnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef damsco het volgende:
Ik vind 30 miljoen zelfs te laag voor Suarez. Als je kijkt wat voor bedragen er tegenwoordig worden betaald in de voetballerij.
Daarnaast lopen ze dan nog een keer de CL mis, dan kan je beter kampioen worden met Suarez die er 30 injankt en dan de CL halen, dan cash je nog is dubbel ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Kampioen worden is noodzaak voor Ajax. Verkoop je Suarez, kun je het kampioenschap wel op je buik schrijven. En ook ik vind 40 miljoen geen abnormaal hoog bedrag voor Suarez.
Dan nog niet eigenlijk. je wil een team bouwen en dan heb je zulke belangrijke jongens nodig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:03 schreef Afwazig het volgende:
Ik hoop echt zo dat die clubs die Suarez willen gewoon lekker optyfen. Volgend jaar na het kampioenschap mogen ze eventueel praten.
quote:Toby Alderweireld veroverde dit seizoen plotseling een basisplaats onder de nieuwe trainer Martin Jol. 'Dit moet mijn seizoen worden', aldus Aldeweireld tegenover Sportweek.
Afgelopen zaterdag had de verdediger het niet gemakkelijk, en ging ook niet vrijuit bij de tegengoal van RKC Waalwijk. 'De tegengoal reken ik mezelf aan. Gelukkig ging het in de tweede helft een stuk beter', analyseert Alderweireld.
In de tweede helft ging het vooral een stuk beter door één man, Luis Suarez. Over Suarez is Aldeweireld erg te spreken. 'Luis is de beste voetballer met wie ik ook heb samengespeeld. Hij is onnavolgbaar, onvoorspelbaar, doet vrijwel alles op intuïtie', legt de Belgisch international uit. 'Een tip om hem te verdedigen? Eigenlijk maar één: verwacht het onverwachte'
Dus dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef Jasza het volgende:
Als ze Suarez verkopen gaat de pleuris uitbreken denk ik
Ik ben dan iig wel een beetje klaar met Ajax.
En dan 12/13 miljoen euro losgeld eisen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef damsco het volgende:
We kunnen Suarez na volgende week ook even tijdelijk ontvoeren tot 1 september.
Precies, hij is de grote man bij ons, heeft het naar zijn zin en gaat ons kampioen maken dit jaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Suarez gaat niet weg. Chill gasten.
Helaas het geld niet? Gelukkig man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Italiaanse site dat Milan de prioriteit bij een verdediger legt en ze zijn geïnteresseerd in Gareth Bale, die naar verluidt 12-13 miljoen moet kosten. Ze gaan maximaal nog een aankoop doen. Dus als er geen verdediger komt dan zouden ze zich kunnen melden voor Suarez. Maar zij hebben helaas voor hun het geld niet voor hem, hij gaat namelijk niet weg voor de prijs die zij denken te kunnen bieden.
Ik geloof dat ook niet, maar toch... overigens ben ik wel curieus wat er zich omtrent transfers achter de schermen afspeelt... niets lekt meer uit lijkt het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Suarez gaat niet weg. Chill gasten.
Wel goed dat hij heel snel inziet dat hij niet goed stond. Hopelijk kunnen we veel plezier aan hem belevenquote:
Gezellig...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
Kut. Vink fluit zondag.
Dat wordt dus minimaal één pingel tegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
Kut. Vink fluit zondag.
Die kans is zonder Vink ook zeer aanwezig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat wordt dus minimaal één pingel tegen.
Moeten ze eerst in onze 16 zien te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat wordt dus minimaal één pingel tegen.
Die kans wordt alleen wél vergroot nuquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Die kans is zonder Vink ook zeer aanwezig.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook niet, maar toch... overigens ben ik wel curieus wat er zich omtrent transfers achter de schermen afspeelt... niets lekt meer uit lijkt het.
Daarnaast een verdedigingsfout van Ajax. Ofwel drie keer scoren minimaal willen we winnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die kans wordt alleen wél vergroot nu
Dan moet Suarez maar doen wat hij tegen RKC ook deedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarnaast een verdedigingsfout van Ajax. Ofwel drie keer scoren minimaal willen we winnen.
Mwa ligt beetje aan het spelbeeld waarmee ik tevreden ben.. Vooraf wil ik een overwinningquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:43 schreef damsco het volgende:
Ik teken echt voor een gelijkspel. PSV is zeker gelijkwaardig aan Ajax. Natuurlijk hoop ik op een stunt; we zullen zien. Het wordt hoe dan ook een harde strijd!
Lijkt me wel, ze zijn dit jaar erg traag lijkt het wel. Anders begintie vast volgende week woensdag, achja met voorrang boeit dat toch allemaal niet meer zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef kevin6188 het volgende:
Wanneer begint de verkoop voor Heracles eigenlijk, zaterdag? Ajax meldt er nog niks over.
Op hoop van zege dan maarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Dvm86 het volgende:
15 spelers opgeroepen:
Ajax (15): Stekelenburg, Van der Wiel, De Zeeuw (allen Nederland), Alderweireld, Vertonghen (beiden België), Silva, Suarez (beiden Uruguay), Sulejmani (Servië), Rommedahl (Denemarken), Enoh (Kameroen), Anita, Blind, Donald, Van der Heijden, De Jong (allen Jong Oranje)
hele basis? Nog erger, letterlijk de halve selectiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat is wel ff bijna je hele basis foetsie. Maar goed, blijven ze lekker in vorm. Hoop ik...
Best veel nog..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Dvm86 het volgende:
15 spelers opgeroepen:
Ajax (15): Stekelenburg, Van der Wiel, De Zeeuw (allen Nederland), Alderweireld, Vertonghen (beiden België), Silva, Suarez (beiden Uruguay), Sulejmani (Servië), Rommedahl (Denemarken), Enoh (Kameroen), Anita, Blind, Donald, Van der Heijden, De Jong (allen Jong Oranje)
Als die Salcido nu eens ff op en neer moet naar Mexico...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef mash_ het volgende:
Och zal psv ook wel last van hebben toch?
12quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoeveel psv-ers zijn er opgeroepen?
Alderweireld en Vertonghen naar Tsjechie, Silva en Suarez naar Algerije, Sulejmani speelt thuis tegen Israël, Rommedahl thuis tegen Chili, en Enoh...geen idee in welke jungle hij terechtkomt maar ik hoop dat 'ie heel blijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Dvm86 het volgende:
15 spelers opgeroepen:
In Klagenfurt tegen Oostenrijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen naar Tsjechie, Silva en Suarez naar Algerije, Sulejmani speelt thuis tegen Israël, Rommedahl thuis tegen Chili, en Enoh...geen idee in welke jungle hij terechtkomt maar ik hoop dat 'ie heel blijft.
Eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
Winst van Ajax is ook weer geen stunt, hoor. Kom op zeg.
Neemt niet weg dat ik ook tevreden ben met een gelijkspel, maar toch.
Hopelijk werkt dat eens in ons voordeelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Wooldoor het volgende:
Het rare is dat PSV nu een keer degene is waar de druk op staat, na 3 wedstrijden nog steeds 2 punten hebben zal er bij de supporters niet ingaan. Er zullen dan echt dingen moeten veranderen bij PSV. Ajax staat bovenaan met 4 punten voorsprong en moeten niet maar mogen, de verwachtingen zijn ook niet hoog want Ajax heeft het altijd moeilijk bij PSV.
Ja, dat is best jammer. Ik denk dat ze meer gebaat zijn bij aanmoedigingen dan bij fluitconcerten. En dan moet het geen verschil maken of je nu 2-0 achterstaat tegen een club als RKC, of 2-0 voorstaat tegen een club als PSV.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef macondo het volgende:
Over druk gesproken: het viel mij zaterdag erg tegen dat veel "fans" zo snel begonnen met fluitconcerten tegen het eigen Ajax. En het ging vorig jaar gvd nu net zo goed qua steun voor de mannen op het veld!
Ach ja, vorig jaar stonden we ook onder Ajax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Wooldoor het volgende:
Het rare is dat PSV nu een keer degene is waar de druk op staat, na 3 wedstrijden nog steeds 2 punten hebben zal er bij de supporters niet ingaan. Er zullen dan echt dingen moeten veranderen bij PSV. Ajax staat bovenaan met 4 punten voorsprong en moeten niet maar mogen, de verwachtingen zijn ook niet hoog want Ajax heeft het altijd moeilijk bij PSV.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)olledig-uitkocht.htm
Nummer elf die de koploper ontvangt een topper noemen.
Na 1 seizoen en 2 wedstrijden PSV-Ajax geen topper meer noemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Als Utrecht bovenaan had gestaan en tegen Twente moest, dan was het bij jou dus een topper?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
Ik denk niet dat Montana serieus was
Schijnbaar wordt er ook dit jaar met een ronde bal gevoetbald en die zou zomaar alle kanten op kunnen rollen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef kevin6188 het volgende:
Zullen we het cliché 'wedstrijden als Ajax - PSV zijn altijd een duel op zich' ook vast aanhalen?
Ik verwacht toch wel revanche voor de wanvertoning van vorig seizoen. Ik hoop ook van harte dat Jol ze dat stevig inwrijft!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Wooldoor het volgende:
We kunnen er lang of kort over discussieren, maar uiteindelijk komt het toch neer op 22 spelers en 90 minuten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef Kafka. het volgende:
De wedstrijd PSV- Ajax is altijd interessant. Je zou zeggen dat de uitslag al wel duidelijk is, maar de bal is rond.
En aan het einde winnen de Duitsers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
We kunnen er lang of kort over discussieren, maar uiteindelijk komt het toch neer op 22 spelers en 90 minuten.
Laat Jol daar nu een tijdje mee gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En aan het einde winnen de Duitsers.
Rutten ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:04 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Laat Jol daar nu een tijdje mee gewerkt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |