1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Van der Wiel Chivu Vertonghen Atouba De Zeeuw Gabri Suarez Van der Vaart Aissati Huntelaar |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Reiziger Blind Frank de Boer Chivu De Zeeuw Sno R. de Boer Bergkamp Overmars Kluivert |
quote:
Ik mis Cruijff en Keizer in je opstelling..quote:
Die mag naast El Tanque op de bank zitten.quote:
Rijkaard, van Basten, Litmanen, Cruyff etc etcquote:
Moet je een weekje bij Barca gaan logeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop gewoon op een of meerdere verrassingen qua aankoop. Dat ineens Van der Vaart weer terug is of Chivu of zo
Aan de ene kant wel; aan de andere kant ook weer niet. Al zou de komst van bijvoorbeeld een verdediger eerder ten koste gaan van Wielaert dan van Alderweireld denk ik - en hoop ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop gewoon op een of meerdere verrassingen qua aankoop. Dat ineens Van der Vaart weer terug is of Chivu of zo
En dat Rinus weer opstaat en Tscheu weer loopt te bikkelen langs de lijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Dat ineens Van der Vaart weer terug is of Chivu of zo
Dat duurt ook al veel te lang ja. Was er al bang voor dat het gewoon gelul wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:26 schreef w00h00 het volgende:
Is Sno al naar Duitsland?
Als iedereen nou eens stopt met het afkraken van wat er gepost wordt en waar je niet op zit te wachten, laat staan gaan reageren op posts vol met onzin of hetzelfde liedje van bepaalde users; maar gewoon of een nieuw onderwerp start of wel op iets relevant reageert, dat scheelt ook al een hoop.quote:
Hoezo jammer voor Enoh?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft er zonodig niemand meer bij. Denk dat deze selectie gewoon goed is. Jol heeft een duidelijk idee erachter zitten denk ik. Jammer voor Enoh en Aissati, maar hij kiest wel voor duidelijkheid. Als deze ploeg het vertrouwen heeft, gaan wij kampioen worden. Ik zie momenteel geen beter team dan Ajax in Nederland.
selectie zeker niet maar team weet ik nog niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft er zonodig niemand meer bij. Denk dat deze selectie gewoon goed is. Jol heeft een duidelijk idee erachter zitten denk ik. Jammer voor Enoh en Aissati, maar hij kiest wel voor duidelijkheid. Als deze ploeg het vertrouwen heeft, gaan wij kampioen worden.Ik zie momenteel geen beter team dan Ajax in Nederland.
Je mede mod doet er overigens wel een heel klein beetje aan mee. Niet dat ik dat niet grappig vond, maar tochquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens stopt met het afkraken van wat er gepost wordt en waar je niet op zit te wachten, laat staan gaan reageren op posts vol met onzin of hetzelfde liedje van bepaalde users; maar gewoon of een nieuw onderwerp start of wel op iets relevant reageert, dat scheelt ook al een hoop.
'Wat een gezeik' 'Hoog niveau' 'Kap eens met die onzin' - dat zijn posts die net zo min bijdragen als de posts waar iedereen zo'n hekel aan heeft.
Klopt, maar die post was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mede mod doet er overigens wel een heel klein beetje aan mee. Niet dat ik dat niet grappig vond, maar toch.
Tscheu bikkelen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dat Rinus weer opstaat en Tscheu weer loopt te bikkelen langs de lijn.
Lerby die de tegenstander op het middenveld begraaft en Olsen op links.
Jottum.
Ach, laat er nu even kift zijn, zondag is het weer eensgezind achter ons mooie Ajax.quote:
Omdat tegen de mindere goden (en zeker thuis) Aissati in zijn plaats zal spelen, net als zaterdag.quote:
Snap ik, maar dat mag ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar die post was dan ook sarcastisch bedoeld.
Denk het eigenlijk niet hoor. De Zeeuw liet ook doorschemeren na de wedstrijd dat het beter klikte met Enoh, en hij net zo aanvallend of creatief is als Aissati. Hij wilde het niet echt duidelijk zeggen, maar dat klonk wel zo door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat tegen de mindere goden (en zeker thuis) Aissati in zijn plaats zal spelen, net als zaterdag.
-edit-quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, laat er nu even kift zijn, zondag is het weer eensgezind achter ons mooie Ajax.
Hmm. ik denk dat Enoh aanvallend steeds beter wordt - tegen Groningen draaide hij ook al een paar keer weg van zijn tegenstander en sloot hij aan - en dat Aissati een serieus probleem heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat tegen de mindere goden (en zeker thuis) Aissati in zijn plaats zal spelen, net als zaterdag.
Beetje inherent aan elkaar. Als je de beste spelers kunt opstellen, die het vertrouwen krijgen en hebben, dan heb je ook het beste team, mits de trainer daar voor zorgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
selectie zeker niet maar team weet ik nog niet.
Voorlopig heeft Jol toch al een aardige basis staan en z'n wissels zijn ook tactisch sterk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beetje inherent aan elkaar. Als je de beste spelers kunt opstellen, die het vertrouwen krijgen en hebben, dan heb je ook het beste team, mits de trainer daar voor zorgt.
Daar heb je gelijk in.quote:
Precies. Mijn gevoel van bij zijn aantrekken is voorlopig bewaarheid, want ik vind het voorlopig een verademing, die man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Jol toch al een aardige basis staan en z'n wissels zijn ook tactisch sterk.
Ik was nooit een fan van Jol, maar ik ben helemaal om.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Mijn gevoel van bij zijn aantrekken is voorlopig bewaarheid, want ik vind het voorlopig een verademing, die man.
Graag op de plek van Urby ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef Cheiron het volgende:
De drang naar voren vond ik bij Enoh inderdaad reuze meevallen. Vorig jaar had hij wel HEEL veel ballen naar achter en breed, maar hij leek best veel op te komen zaterdag en gaf toch een paar lekkere passes.
Natuurlijk niet de meest technisch begaafde speler, maar ok. Ik denk dat Aissati nu geconfronteerd wordt het het feit dat hij echt moet gaan groeien als speler. Een talent zijn met een mooie techniek is niet genoeg, al denk ik dat een Aissati in vorm echt een enorme aanwinst is voor het team
Ik zou het niet gek vinden als je Aissati eens een helft uitprobeert op de plek van Urby.
Thuiswedstrijden zullen wel gewoon om 20.45u zijn, uit ligt het er maar aan wie je loot hé?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:56 schreef Black-Death het volgende:
Is er eigenlijk al ook maar iets bekend over de speeltijden van Ajax in een eventuele groepsfase van de Europa League? Zijn die sowieso om 20.45 of misschien ook andere tijden (omdat er veel wedstrijden worden gespeeld op die dagen)?
Hangt er vanaf. Als er Russische tegenstanders bijzitten heb je al grote kans op andere tijden en ik vermoed dat het niet zo strak gehanteerd wordt als met de CL.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:56 schreef Black-Death het volgende:
Is er eigenlijk al ook maar iets bekend over de speeltijden van Ajax in een eventuele groepsfase van de Europa League? Zijn die sowieso om 20.45 of misschien ook andere tijden (omdat er veel wedstrijden worden gespeeld op die dagen)?
Bratislava wordt nog moeilijk zat ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Laten we eerst maar eens zorgen dat we de groepsfase halen. Andere zorgen zijn voor later.
Weer een mooie insider?quote:
Was het laatste Duitsland Sno gerucht Hertha gerelateerd? Dan gaat het niet door. Was afgelopen week in Berlijn en elke week de krant gevolgd. Eerste dag nog een redelijk groot artikel over de ervaren CL speler Snoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat duurt ook al veel te lang ja. Was er al bang voor dat het gewoon gelul was.
Niveautje Slavia. Moet je normaliter 2 keer van winnen met 1 a 2 doelpunten verschil, maar uiteraard kunnen we er ook van verliezen. Zie Slavia 2 jaar terug.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bratislava wordt nog moeilijk zat ja.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niveautje Slavia. Moet je normaliter 2 keer van winnen met 1 a 2 doelpunten verschil, maar uiteraard kunnen we er ook van verliezen. Zie Slavia 2 jaar terug.
Die gast zal ook een salaris van 4 miljoen willenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
Zoeken we nog een cv? Solletje Campbell schijnt zonder club te zitten.
Denk je dat hij 4 miljoen salaris boven uberhaupt een club prefereert?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Die gast zal ook een salaris van 4 miljoen willen
en wat zou Solletje vragen per seizoen aan euro's denk je?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Nashje het volgende:
Zoeken we nog een cv? Solletje Campbell schijnt zonder club te zitten.
goh das een klapper van een grap van je Nashje... Echt grandioos goed!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef Nashje het volgende:
Misschien kunnen we Moreno overnemen, die schijnt door Koeman toch afgeserveerd te zijn?
<----quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef macondo het volgende:
Grote gelouterde namen halen draait voor Ajax meestal uit op een mislukking en verkwisting van geld. Er zijn uitzonderingen (Laudrup, Rijkaard) maar dat zijn er maar weinig.
Juanfran, Luque, Winter, Witsche, Kinkladze, die opa van Bilbao, Verlaat, ...
Stamquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef macondo het volgende:
Grote gelouterde namen halen draait voor Ajax meestal uit op een mislukking en verkwisting van geld. Er zijn uitzonderingen (Laudrup, Rijkaard) maar dat zijn er maar weinig.
Grappige eraan is dat het geen grap is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
goh das een klapper van een grap van je Nashje... Echt grandioos goed!
M. Laudrup was natuurlijk geen mislukking maar wel verkwisting van geld. Een megasalaris, fiks tekengeld en achteraf nog een aanslag van de belastingdienst. Een dat allemaal voor 9 maandjes voetbal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef macondo het volgende:
waar basseer je dat verhaal dan op? Leuk om wat lukraak te roepen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappige eraan is dat het geen grap is.
Wel mooi dat hij en Brian voor Ajax hebben gespeeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
M. Laudrup was natuurlijk geen mislukking maar wel verkwisting van geld. Een megasalaris, fiks tekengeld en achteraf nog een aanslag van de belastingdienst. Een dat allemaal voor 9 maandjes voetbal.
Hoorde van een maat van me dat AZ opzoek zou zijn naar een nieuwe verdediger, omdat Koeman het niet zou zien zitten in Morenoquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
waar basseer je dat verhaal dan op? Leuk om wat lukraak te roepen...
Da's Nashje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef fuckbuddy het volgende:
waar basseer je dat verhaal dan op? Leuk om wat lukraak te roepen...
Merci, weet ik genoeg... Wat een BS man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoorde van een maat van me dat AZ opzoek zou zijn naar een nieuwe verdediger, omdat Koeman het niet zou zien zitten in Moreno.
Mwoah, het gaat niet alleen over je laatste gebral.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Nashje het volgende:.
Oh wat heb ik een grote smoel door te zeggen dat Moreno misschien wel iets zou zijn. Teer zieltje heb je dan zeg.
Heb nog steeds geen reactie van je, held??quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat niet alleen over je laatste gebral.
Waarop?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef Nashje het volgende:
Heb nog steeds geen reactie van je, held??
Nah, buiten je gebruikelijke gebral viel ik in een vorig topic vooral over de tekst:quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Nashje het volgende:
Op dat gebral van je gisteren ofzeuw.
Fucken in de marge.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Nashje het volgende:
Ik zie graag de daadwerkelijke reactie..
Wat ben je weer grappigquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef damsco het volgende:
Ik heb gehoord dat Van Basten weer terug komt bij Ajax. Dit keer als speler. Iemand die dit kan verifiėren?
Jezelf quoten is helemaal kansloos.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat ben je weer grappig_! eiNEizneiNZ!1!!!
OEH! Keiharde backfire! Daar heb ik niet van terug!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jezelf quoten is helemaal kansloos.
Ja, die had ik al uitgelegd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Nashje het volgende:
held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |