Sorry, maar dit vind ik nogal een non-argument...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
9 vd 10 punten? We hebben het over een motor die te bizarre stunts moet uitvoeren.. niets meer niets minder.
Het spel mag dan niet voor mij weggelegd zijn, deze opmerking slaat inderdaad kut op Dirk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal een non-argument...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik nogal een non-argument...
Arcade enz.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
Je hebt gelijk, het zal een wereldspel zijn met enorme diepgang en eindeloos spelplezier gegarandeerd door de grote replay waarde.
Ik zie een overtrokken physicsengine en dan nog niet eens zo goed aangepakt als Assasins Creed.
Eindeloze replay-waarde ja, door de zeer uitgebreide level-editor, en overdreven physics horen juist bij een over-the-top stuntspel, vind ik dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
Je hebt gelijk, het zal een wereldspel zijn met enorme diepgang en eindeloos spelplezier gegarandeerd door de grote replay waarde.
Ik zie een overtrokken physicsengine en dan nog niet eens zo goed aangepakt als Assasins Creed.
Oeh een level editor ook? Misschien toch maar halen danquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eindeloze replay-waarde ja, door de zeer uitgebreide level-editor, en overdreven physics horen juist bij een over-the-top stuntspel, vind ik dan.
Maar ieder zijn ding !
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oeh een level editor ook? Misschien toch maar halen dan
Het is ook een Arcade-game voor 1200 punten ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
Trackmania is een (race)spel wat ik kan blijven spelen, erg simpel in opzet en besturing, maar onwijs moeilijk om toptijden neer te zetten. Easy to learn, hard to masterquote:In many other respects, Trials belongs to the same category of game as TrackMania.
Damn dat ziet er tof uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]![]()
http://www.gametrailers.com/video/editor-teaser-trials-hd/53835
ok nog een paar quotes danquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]dan.
quote:There's a task where you have to drag a shallow trailer full of bombs as far as you can go across bumpy terrain without causing an explosion. There's another where you have to build up speed and then bail just in time to propel your rider down deepening steps piled with glass, logs and other damaging furniture, the goal being to break as many bones as possible. There are a couple involving the number of flips you can do and the height you can reach in what are effectively pinball machines, complete with flippers.
quote:But the fact is Trials HD does have all the rest. It may cost a hearty 1200 Microsoft Points (£10.20 / 14.40), but even playing it from start to end will take hours, and it's a game built for endless replay and community expansion beyond that.
quote:Otherwise it's wonderfully designed, justifies the price, and may end up being the best thing on Xbox Live Arcade all year. If you're in any doubt, there's even a trial version. Thud.
Nou ik zal de demo eens downloaden danquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ok nog een paar quotes dan
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik zal de demo eens downloaden dan
ooit weer ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een 360 heb zal ik hem ook downloaden
Ik ben op reisquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ooit weer ?, verkocht of is die op reis ?
Nostalgie inderdaad, vroeger in de C64 tijd had je ook zo'n stunt-spel met een motor, kan alleen niet meer op de naam komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef Scarface2004 het volgende:
'Trials HD is voor de meeste een stukkie nostalgie, de meeste hebben dit vaak gespeeld op school.
Ik snap dat jij er niets mee hebt Bastard, want rond die tijd liep jij de strontluiers van je kroost te vervangen (no offence)
Trials,.... doet me niks!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ok nog een paar quotes dan
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |