abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71760993
oke, lunchtijd eigenlijk geweest, maar toch ga ik nog even lekker warme mais met zout eten...
klets maar weer lekker verder...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 14:35:59 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71761008
lekker Mijs! met roomboter?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71761020
zoooo lekker!
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:36:40 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_71761025
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb broodjes rosbief
Roast Beef
quote:
Zometeen kind maar eens achterop knopen en op jacht naar mijn avondeten en wat te kanen voor mijn wijvenserieavondje

Er komt hier trouwens een peuter voorbij karren op een electrisch wagentje en hij krijgt het voor elkaar om elke lantaarnpaal te raken (wel een tof ding, waar koop je zulks?)
Gewoon bij de speelgoedwinkel volgens mij heur
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71761026
Het is ook even heerlijk Huup
niet te warm, niet te druk... Gewoon heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:37:27 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_71761051
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:38:17 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71761078
Door al het gedoe weet ik niet meer wie er nou ook alweer vroeg over Denemarken.
Anyhoe, Tivoli zijn we langs gekomen en we werden allebei misselijk van die zweefmolen die zo vreselijk hoog de lucht in ging. Echt misselijk.
Vanmorgen vroeg L. hoe Denemarken eruit zag en ineens moest ik aan Hans Christiaan Andersen denken, niet zo gek natuurlijk. Dus ik zei 'sprookjesachtig' en dat is ook zo.
Dat etentje....
We verstonden geen klap van wat ze tegen elkaar zeiden en gelukkig zij ons ook niet. Wel lekker gebabbeld met bekenden.
Maar we hebben de gastvrouw bijna de sleutel van ons hotelkamer aangeboden in ruil voor de sleutel van haar huis. Statig, deftig, sprookjesachtig.
En dat eten...
We hadden niet beter kunnen eten als we in een restaurant waren gaan eten.
Ik weet niet hoeveel verschillende salades, die smoothies (moet je niet doen als je vanaf 7 uur 's ochtends 8 uur gereden hebt, vervolgens nog een beurs bezocht hebt om daar op dat heerlijke terras lichtelijk in elkaar te storten), grote steaks vanaf de bbq en die vruchtentaart op het laatst, zucht...
Overal kaarzen, het dure servies, maar geen diva-jurken hoor Moussy. Gewoon als Dutch en Lishe.

Evenstar, ik moest daar voor beurzen zijn en Lishe wilde altijd al een keer graag naar Kopenhagen shoppen. Dus zijn we samen gegaan. Was echt supergezellig, voor herhaling vatbaar.

Laat sommigen hier maar lekker rellen, als OUD er niet was geweest hadden wij niet zo'n leuk weekend gehad en had ik er niet zo'n lieve vriendin bij. Lekker puh!

En ik wil even iets rechtzetten: Ik klets helemaal niet veel.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71761085
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
haha wat ben je toch een heerlijk mens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71761119
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
zeker game on! wel erbij blijven he?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 14:40:22 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71761128
klinkt als een geweldig weekend Dutchie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71761143
Mous hahaha

Vicky wat lekker, geniet ervan hoor

Enneh, ik bedacht me net dat er ook een straatmuzikant is in R'dam die ik wel enorm kan waarderen
donkere man, 50 gepasseerd al wel denk k, staat vaak op dat pleintje bij de albert heijn, overgang koopgoot/lijnbaan zeg maar, en dan het liefst bij de music store bij die roltrappen naar beneden. Weet iemand wie ik bedoel?
Hij wordt op zomeravonden ook door oa Bazar betaald om hun buitenterras van een muziekje te voorzien en hij heeft een gitaar gekregen van Feedback als sponsoring. Die man is echt goed en muzikaal enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71761159
heerlijke dag is het
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:42:49 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71761201
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod

wat een rotmoeder ben ik he
pi_71761297
Hij zal het wel verdiend hebben...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:46:05 #15
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71761303
En hij was net terug toch? Heeft hij snel voor elkaar dan lady!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 14:46:16 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71761307
Dutch, wat klinkt dat heerlijk

Luca naar buiten getransporteerd, lady-wrb?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71761313
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha PV bij de Hema in R'dam staat een man die is al jaaaaren elke dag jarig
oooh zo zielig, op zn verjaardag nog wel, ik geef hem wel een euro, en dan de volgende dag weer hetzelfde sneue verhaal ophangen

Woonde jij nou in L.? Volgens mij weet ik wel welke zwerfdoos je bedoelt op het station dan en heb ik daar ook wel eens een aanvaring mee gehad. Apart type zij.

Verder erger ik me vaak meer aan dat gejengel met trekzakken in de trein waarna er zo'n lege koffiebeker onder je neus heen en weer gewappert wordt.
elke dag jarig. Dat is wel bijdehand, ja.. Dat hebben wij eens gehad met een ander soort verhaal op de parkeerplaats achter de super de boer ( ja, ik woon vlakbij leiden ). Een man hing daar een verhaal op dat hij zijn vader uit het zkh moest ophalen en geen geld meer had voor de taxi. Heel gedetailleerd met allerlei termen en kwalen en hij wilde zelfs zn IDkaart nog meegeven zodat hij die kon ophalen later en dan het geld kon terugbetalen. IDkaart geweigerd en het verhaal half gelovend ( zo armoedig zag hij er niet uit, maargoed, je ziet ook zwervers met Nike's) hebben we hem 10 euro gegeven. Drie weken later diezelfde man op dezelfde plek met hetzelfde verhaal. Waarop met met dit gezicht : 'Goh, alweer?' Toen liep hij schaapachtig grijnzend maar weer gauw weg.

Heel irritant mens is dat hé? Die bij Leiden CS staat. En ze staat ook wel eens met die lange slungel, waarvoor ik dan nog wel wat respect heb. Die nam de thee wél aan
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh die hebben wij hier ook voor de AH staan. Nadat hij me eerst een paar keer uitdrukkelijk groette toen ik niksziend langs hem liep, doe ik nu mijn best om hem ook uitdrukkelijk te groeten. En hij vind het toch niet zo leuk meer ondertussen, want ik koop nooit wat van hem

Op Amsterdam centraal heeft er wel eens een of andere heroine hoer bijna mijn portemonnaie uit mijn handen getrokken toen ik stond te bellen bij zo'n betaal telefoon. Ik heb opgehangen en d'r zo stijf gescholden dat ze het aan de andere kant van het station nog konden horen. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen .
chapeau!

Dutchie, ik ben ook eens in Kopenhagen geweest Daarna doorgereden over de brug naar Malmö. Was ook erg leuk Klinkt als een geslaagd weekend. En idd leuk dat je van OUD hebt "gekregen:

Ik heb net soep op met een matze. Nu een lekker ijsje... de ijsauto kwam langs.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:47:13 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_71761333
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod

wat een rotmoeder ben ik he

Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokken voor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.

pi_71761391
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
[..]

Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokken voor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.

[ afbeelding ]
Gehehe, da's ook een goeie...

Huup, dat klinkt dan wel weer leuk. Als ik er weer eens ben met shoppen, dan zal ik eens kijken of ik hem zie.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_71761421
hahahaha Mous dat plaatje omg

doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las

PV ooooh is dat die lange slungel die soms wel es een hond bij zich heeft? Die heeft me uitgescholden voor asociale kuthoer omdat ik zei dat ik geen kleingeld had
en in de straat waar ik woonde, hogewoerd, liep heel vaak die zwaargemake-upte zwerfdoos ook rond haha. En je gewoon aanhouden als je een rondje aan het hardlopen bent he! Mevrouw mevrouw mag ik u wat vragen?! Ehm? wat... nu?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:52:20 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71761458
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71761504
ik wil ook nog eens naar Kopenhagen! En Lishe, nog wat gekocht?

ik krijg niet veel mee van het mooie weer; Senna heeft denk ik een regeldag en wil veel drinken en constant bij me hangen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:54:30 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71761513
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Vicky het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben...
meneer heeft last van sterallures.
meneer wil geen bami eten, want dat heeftie deze week al een keer op (bij zijn vader dan)
meneer wil niet naar het timmerdorp, want dat heeftie al bij zijn vader gedaan.
en zo kan ik wel even doorgaan.

meneer wil alleen maar tv-kijken, computeren en gamen.

dus meneer is vanochtend in het park afgeleverd met hamer, spijkers en een lunchpakket.
kwam ik tussen de middag uit mijn werk en wandelde even over de bouwplaats:
iedereen heeft het druk en meneer loopt gezellig rond te banjeren en heeft nog geen spijker in het hout geslagen, kauwt nonchalant een broodje weg en vraagt en passant of zijn vriendje straks mag komen spelen en blijven eten. tja, dan moet er toch eerst zichtbaar gewerkt worden want anders kan hij ook dat vergeten.

heeee, ik heb ook eens een post voor het behangtopic de eerste

ik vreesde al dat ik een heilig boontje als kind had.
pi_71761581
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
oeh geshopt? wie wat waar?! foto's?!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71761699
post voor het behangtopic? doe es link?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: