Vraag ik me ook af, gelukkig is het wel al makkelijk om themes mét custom fonts te maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef Aaargh! het volgende:
Ziet er op zich goed uit, ben heel benieuwd.
Alleen ... waarom nog steeds dat oerlelijke lettertype gebruiken.
Er zit verschil tussen en dit is een beetje wat mij is opgevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef galbrecht het volgende:
Weet iemand wat de grootste verschillen tussen het Symbian OS van de N97 en Maemo zijn? En zit er uberhaupt veel verschil tussen deze 2 telefoons?
Dat is op de N97 al heel veel beter. Maar ze gebruiken voor de N900 iets heel nieuws me dunkt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het touchscreen, een weekje Nokia 5800 Xpresmusic gebruiken leverde alleen maar frustraties op. Touchscreen wat nou niet echt lekker reageerde.
Ik zou dan tijdelijk voor prepaid gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef Multiply het volgende:
Ik wil dit toestel gaan halen bij mijn verlenging alleen nu heb ik een vraag: mijn abbo loopt tot eind oktober, maar ik wil deze telefoon waarschijnlijk pas later gaan halen zodat die hopelijk wat goedkoper is.
Weten jullie of ik dan gewoon mijn contract kan laten doorlopen en dan in bijvoorbeeld januari te verlengen? En nog een punt waar ik mee zit dan is dat ik mijn abbo wil verlagen zou dit dan ook nog mogelijk zijn? Ik zit bij Hi overigens.
Mischien niet het juiste topic, maar ik denk dat hier wel mensen zitten die mij kunnen helpen.
Het is toch zo dat je tot 3 maand ofzo na het aflopen van het contract nog kunt verlengen? En anders even contact opnemen met Hi ove wat de mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:46 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zou dan tijdelijk voor prepaid gaan.
Ik weet alleen dat je 4 maanden van te voren al een nieuw toestel kan nemen en eventueel kan overstappen naar een andere aanbieder.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je tot 3 maand ofzo na het aflopen van het contract nog kunt verlengen? En anders even contact opnemen met Hi ove wat de mogelijkheden zijn.
Capacitive is doordat er een lichte stroomwissel plaats vind oid, tussen de huid en het schermquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Meaning?![]()
Wat is het grote merkbare verschil tussen resistive en capacitive?
Het merkbare verschil is dat capacitive veel beter werkt. Zit oa op de iPhone.quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Meaning?![]()
Wat is het grote merkbare verschil tussen resistive en capacitive?
Zal voor de Aziatische markt zijn. Daar zijn ze namelijk gek op pennetjes en je hebt daar wat betreft de talen meer leestekens en soorten letters dan wij haren hebben. Dat is ook een reden dat de iPhone niet echt wil aanslaan in Azie. Ondanks die deal met een telco onlangs.quote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Repeat het volgende:
Stom dat ze vast blijven houden aan een resistive touchscreen.
Je abbo wordt dan stilzwijgend per maand verlengd. Tot het moment van opzegging/verlenging. Gisteren toevallig nagevraagd. Dit wordt iig wel mijn volgende foon.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef Multiply het volgende:
Ik wil dit toestel gaan halen bij mijn verlenging alleen nu heb ik een vraag: mijn abbo loopt tot eind oktober, maar ik wil deze telefoon waarschijnlijk pas later gaan halen zodat die hopelijk wat goedkoper is.
Weten jullie of ik dan gewoon mijn contract kan laten doorlopen en dan in bijvoorbeeld januari te verlengen? En nog een punt waar ik mee zit dan is dat ik mijn abbo wil verlagen zou dit dan ook nog mogelijk zijn? Ik zit bij Hi overigens.
Mischien niet het juiste topic, maar ik denk dat hier wel mensen zitten die mij kunnen helpen.
Ik zag het, opende Tweakers op 18:30quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-nederland-uit.html
Best kut want ik wou hem bij T4telecom halenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Belcompany gaat de N900 leveren!
http://www.allaboutphones(...)-naar-Nederland.html
In amsterdamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen naar de maemo summit
http://wiki.maemo.org/Maemo_Summit_2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |