abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 16:31:28 #26
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72586098
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar het touchscreen, een weekje Nokia 5800 Xpresmusic gebruiken leverde alleen maar frustraties op. Touchscreen wat nou niet echt lekker reageerde.
Dat is op de N97 al heel veel beter. Maar ze gebruiken voor de N900 iets heel nieuws me dunkt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72591625
Ik hoop dat alle kinderziektes uit de N800 zijn verholpen
hoorde dat daar aardig wat problemen mee waren
pi_72642217
Ik wil dit toestel gaan halen bij mijn verlenging alleen nu heb ik een vraag: mijn abbo loopt tot eind oktober, maar ik wil deze telefoon waarschijnlijk pas later gaan halen zodat die hopelijk wat goedkoper is.

Weten jullie of ik dan gewoon mijn contract kan laten doorlopen en dan in bijvoorbeeld januari te verlengen? En nog een punt waar ik mee zit dan is dat ik mijn abbo wil verlagen zou dit dan ook nog mogelijk zijn? Ik zit bij Hi overigens.

Mischien niet het juiste topic, maar ik denk dat hier wel mensen zitten die mij kunnen helpen.
pi_72643716
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef Multiply het volgende:
Ik wil dit toestel gaan halen bij mijn verlenging alleen nu heb ik een vraag: mijn abbo loopt tot eind oktober, maar ik wil deze telefoon waarschijnlijk pas later gaan halen zodat die hopelijk wat goedkoper is.

Weten jullie of ik dan gewoon mijn contract kan laten doorlopen en dan in bijvoorbeeld januari te verlengen? En nog een punt waar ik mee zit dan is dat ik mijn abbo wil verlagen zou dit dan ook nog mogelijk zijn? Ik zit bij Hi overigens.

Mischien niet het juiste topic, maar ik denk dat hier wel mensen zitten die mij kunnen helpen.
Ik zou dan tijdelijk voor prepaid gaan.
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:59:19 #30
202014 JJH
Knetter. O+
pi_72644215
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:46 schreef raaavi het volgende:

[..]

Ik zou dan tijdelijk voor prepaid gaan.
Het is toch zo dat je tot 3 maand ofzo na het aflopen van het contract nog kunt verlengen? En anders even contact opnemen met Hi ove wat de mogelijkheden zijn.
pi_72644379
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef JJH het volgende:

[..]

Het is toch zo dat je tot 3 maand ofzo na het aflopen van het contract nog kunt verlengen? En anders even contact opnemen met Hi ove wat de mogelijkheden zijn.
Ik weet alleen dat je 4 maanden van te voren al een nieuw toestel kan nemen en eventueel kan overstappen naar een andere aanbieder.

de rest , geen idee, anders loop je even een T4Telecom in, als het niet te druk is, die zijn ook wel redelijk betrouwbaar in hun mening&service. (verschilt per plaats)
pi_72662695
Ja ik was sowieso al van plan om volgende week even naar de kpn winkel te gaan, maar als jullie het antwoord wisten was het makkelijker geweest.

In ieder geval bedankt!
pi_72742121
Cool apparatje
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_72744162
Zal pas mid November in Nederland zijn?
  maandag 14 september 2009 @ 22:58:26 #36
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_72748988
Zonder internet is er geen hol aan natuurlijk.
Maar is zo duur
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2009 @ 23:01:54 #37
159915 -Menn0-
MNO
pi_72749217
Deze is veel vetter dan de n97
,,/
pi_72749268
Stom dat ze vast blijven houden aan een resistive touchscreen.
  FOK!fotograaf maandag 14 september 2009 @ 23:06:05 #39
159915 -Menn0-
MNO
pi_72749486
Meaning?

Wat is het grote merkbare verschil tussen resistive en capacitive?
,,/
pi_72749660
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Meaning?

Capacitive is doordat er een lichte stroomwissel plaats vind oid, tussen de huid en het scherm

Resistive dat er 2 lagen op elkaar gedrukt worden.
pi_72749719
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Meaning?

Het merkbare verschil is dat capacitive veel beter werkt. Zit oa op de iPhone.
Resistive is wat je vaak met je nagel of een pennetje moet bedienen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 02:07:34 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72755235
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Repeat het volgende:
Stom dat ze vast blijven houden aan een resistive touchscreen.
Zal voor de Aziatische markt zijn. Daar zijn ze namelijk gek op pennetjes en je hebt daar wat betreft de talen meer leestekens en soorten letters dan wij haren hebben. Dat is ook een reden dat de iPhone niet echt wil aanslaan in Azie. Ondanks die deal met een telco onlangs.

En nu kent de iPhone bijvoorbeeld ook Chinese input (tekst/letters), maar zodra je gaat schrijven op een capacitive, is dit zonder tussenkomst van ene pennetje niet geheel zuiver. En aangezien gewone pennetjes niet werken op een capacitive scherm. De Aziatische markt is groter dan Europa en de Amerikaanse markt bij elkaar. En nou is Nokia ook niet echt populair in Azie, maar misschien willen ze met dit toestel vanwege het OS wel een deur intrappen.

Of Nokia ziet simpelweg de meerwaarde NOG niet in van een capacitive scherm. Dit misschien door het OS oid. Het blijft toch een beetje gissen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72755369
Deze kende ik nog niet

Ik geniet nog steeds van mn N95 8gb. Mei volgend jaar kan ik een nieuw toestel krijgen, en na even door dit topic te kijken weet ik al bijna zeker dat ik deze wil
pi_72755398
Resistive hoeft geen nadeel meer te zijn.

In de reviews van bijvoorbeeld de Samsung Jet (heeft een resistive scherm) lees je dat de gevoeligheid zo hoog is dat het capacitive benadert. Je hoeft dus eigenlijk voor je gevoel geen druk meer uit te oefenen op het scherm. Hopelijk is het op de N900 ook zo'n goed scherm.
pi_72774192
Volgens Belcompany is de leverdatum eind oktober volgens hun systeem.
Hopen dat dat zo blijft
  zondag 20 september 2009 @ 22:40:25 #46
136730 PiRANiA
pi_73062260
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef Multiply het volgende:

Je abbo wordt dan stilzwijgend per maand verlengd. Tot het moment van opzegging/verlenging. Gisteren toevallig nagevraagd. Dit wordt iig wel mijn volgende foon.
Hij kwam, zag en dronk een pilsje
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:56:24 #49
136730 PiRANiA
pi_73218227
quote:
Ik zag het, opende Tweakers op 18:30
voor het eerst dat ik een bericht zie zonder een elke reactie

Maar euh
Ik wacht het zeker nog even af, kijken hoe snel de apps het internet op stromen
zonder goeie apps ga ik de telefoon niet kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo