Best kut want ik wou hem bij T4telecom halenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Belcompany gaat de N900 leveren!
http://www.allaboutphones(...)-naar-Nederland.html
In amsterdamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen naar de maemo summit
http://wiki.maemo.org/Maemo_Summit_2009
Ik wil ook supergraag heen, maar het is alleen voor genodigden hoorde ik. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen naar de maemo summit
http://wiki.maemo.org/Maemo_Summit_2009
Lucky bastard, hoe heb jij toegang gekregen tot de summit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOO
Iedereen bij de summit krijgt 6 maanden een N900 gratis.
Gewoon inschrijven bij maemo.org, ik was er vroeg bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:50 schreef sc00p het volgende:
[..]
Lucky bastard, hoe heb jij toegang gekregen tot de summit?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er komen mensen vanuit de hele wereld
Pics ofcourse.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een heilig apparaat
Er zijn uiteraard nog maar weinig apps, maar de indeling en alles zit gewoon goed in elkaar
Will be testin'
Is die 'groot' ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:32 schreef PiRANiA het volgende:
http://picasaweb.google.com/karlo1/N900?feat=directlink
Daar staan foto's, ik ben nog bezig met uploaden, dus er komt steeds meer bij (11 foto's totaal)
Hij is niet klein, maar zeker niet te groot. Wua gewicht is hij ook gewoon 'lekker', het voelt degelijk aanquote:
Ja, dan kan ik hem even namaken als papier modelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij is niet klein, maar zeker niet te groot. Wua gewicht is hij ook gewoon 'lekker', het voelt degelijk aan
Wil je afmetingen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik hem even namaken als papier model(nerd-alert)
Lijkt me redelijk normaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
Accu vanmiddag opgeladen.
MP3'tjes geluisterd, 1,5 uur series gekeken op TV.
Nu is de accu nog half vol.
Is de batterij-aanduiding wel een beetje logisch? Want als mijn N95 zijn eerste streepje verliest betekent dat dat hij minder dan de helft van de accu overheeft, en de rest van de streepjes gaan dan ook veel sneller weg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
Accu vanmiddag opgeladen.
MP3'tjes geluisterd, 1,5 uur series gekeken op TV.
Nu is de accu nog half vol.
Voorlopig wel, maar ik weet verder niet hoe dat gaat lopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is de batterij-aanduiding wel een beetje logisch? Want als mijn N95 zijn eerste streepje verliest betekent dat dat hij minder dan de helft van de accu overheeft, en de rest van de streepjes gaan dan ook veel sneller weg.
Van die standaard-laders?quote:Als ik deze telefoon koop heb ik straks 4 laders ervoor, dus wat maakt het eigenlijk uit
echt een ramp ehquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is de batterij-aanduiding wel een beetje logisch? Want als mijn N95 zijn eerste streepje verliest betekent dat dat hij minder dan de helft van de accu overheeft, en de rest van de streepjes gaan dan ook veel sneller weg.
ik heb nu 1 nieuwe lader die bij mn n95 zat. dezelfde nog een keer bij mn nokia koptelefoon gekregen. en ik heb een opzetstukje voor mn oude nokia lader zodat ie ook in nieuwe nokias pastquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voorlopig wel, maar ik weet verder niet hoe dat gaat lopen
[..]
Van die standaard-laders?
De N900 voldoet aan de nieuwe USB standaardquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik heb nu 1 nieuwe lader die bij mn n95 zat. dezelfde nog een keer bij mn nokia koptelefoon gekregen. en ik heb een opzetstukje voor mn oude nokia lader zodat ie ook in nieuwe nokias past
Nice. altijd kunnen opladen is wel chillquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De N900 voldoet aan de nieuwe USB standaard
Als je ziet wat je er voor krijgtquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Kerol het volgende:
Tering wat een geweldige phone, alleen veel te duur..
geweldigquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De N900 voldoet aan de nieuwe USB standaard
same herequote:Op maandag 12 oktober 2009 09:04 schreef JJH het volgende:
Waarom moet ik nog tot februari.
Misschien is ie tegen die tijd wel een beetje in prijs gezakt.
Nice, zit er een beetje een goede wekker op? ik heb nu op mn winmo telefoon g-Alarm, dan heb je zelfs doolhofjes voor het snoozen etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef PiRANiA het volgende:
msn,skype en google talk werken nu. alles zit mooi bij elkaar gevoegd (1 contactpersonenlijst voor alles). nu google calendar en contacten synchronisatie opzetten
ja, per dag is het in te stellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:40 schreef sc00p het volgende:
[..]
Nice, zit er een beetje een goede wekker op? ik heb nu op mn winmo telefoon g-Alarm, dan heb je zelfs doolhofjes voor het snoozen etc.
jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:02 schreef dabadbass het volgende:
Heb het niet heul gevold, heb je deze nu gekregen omdat jij bij een of ander congres was waar je je gewoon voor ingeschreven hebt?
lijkt allemaal prima te werken, gmail, talk en calendar werken iigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dat vroeg ik me inderdaad af, hoe de integratie was met Google producten.
aangezien ik de kalender,mail,docs, etc gebruik
En hoe zijt gij er aan gekeumen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:58 schreef Drommelsch85 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenaar van N900 meldtVooral de dev- en extra repositories zijn erg leuk.. Quake 3 staat er inmiddels op
Wat ik heb is dat er een verouderde versie van Mail for Exchange opstaat, dat begreep ik ook van andere eigenaars.. Ik kan nog geen Google Contacts / Calendar synchen, dus mijn N900 nu ff niet als primair toestel gebruiken
@PiRANiA jij hebt gmail waarschijnlijk gewoon aan het werk via de ingebouwde mailcient?
Google Maps installeren is me nog niet gelukt omdat JAVA er ook niet opzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |