Zij zit in Italië, kan dus helaas niet, want ik ben weer teug in NL.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Laat je niet zo ondersneeuwen! Zeg dat je langskomt om te kijken wat er dan zo vies aan is!!
Ah, TS heeft z'n zaakjes niet goed geregeld. Je had je uiterste best moeten doen om samen met die vrouw de woning te controleren en die 1000 euro daar ter plekke te ontvangen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zij zit in Italië, kan dus helaas niet, want ik ben weer teug in NL.
Die vrouw woont het grootste deel van het jaar in Finland, en ze was er ook niet toen ik vertrok. Haar zus nam de zaken waar maar is ook niet komen kijken op de dag dat ik vertrok (die is 2 weken eerder geweest).quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Ah, TS heeft z'n zaakjes niet goed geregeld. Je had je uiterste best moeten doen om samen met die vrouw de woning te controleren en die 1000 euro daar ter plekke te ontvangen.
Dan eis je die 25,- en zeg je dat die zus er had moeten zijn. Zij komt haar afspraken niet na. Dan hadden jullie samen alles op kunnen lossen, maar die is niet geweest dus is het niet jouw schuld. Ook niet van die kantoorspullen. Ik zou het er niet zomaar bij laten zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Die vrouw woont het grootste deel van het jaar in Finland, en ze was er ook niet toen ik vertrok. Haar zus nam de zaken waar maar is ook niet komen kijken op de dag dat ik vertrok (die is 2 weken eerder geweest).
Dat was op vakantie, van dat pijpen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Sachertorte het volgende:
Gepijpt worden niet leuk
Moet je je ook niet laten pijpen op bed.
Mensen die in de postgeschiedenis gaan surfen van een user die een onschuldig topic opent...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:46 schreef Sachertorte het volgende:
Gepijpt worden niet leuk
Moet je je ook niet laten pijpen op bed.
Ik weet niet, voor die kantoorspullen vind ik ook dat die zus erbij had moeten zijn, dan had ik ze nl. nog weg kunnen gooien als ze me dat gevraagd had, voor dat dekbed, had die zus dat ook moeten controleren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:42 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Dan eis je die 25,- en zeg je dat die zus er had moeten zijn. Zij komt haar afspraken niet na. Dan hadden jullie samen alles op kunnen lossen, maar die is niet geweest dus is het niet jouw schuld. Ook niet van die kantoorspullen. Ik zou het er niet zomaar bij laten zitten.
De verhuurster had iemand daar moeten hebben om de controle samen met TS te doen en, indien alles in orde is, die 1000 piek te geven aan TS. Je _moet_ niks natuurlijk, maar het had wel gezeik kunnen schelen. Nu gaat het om 25,- maar het had ook om 250,- kunnen gaan als zogenaamd een deur beschadigd was ofzo. Je hebt geen poot meer om op te staan als je hier zit en je moet nog maar afwachten of ze überhaupt die 975,- op stuurt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor die kantoorspullen vind ik ook dat die zus erbij had moeten zijn, dan had ik ze nl. nog weg kunnen gooien als ze me dat gevraagd had, voor dat dekbed, had die zus dat ook moeten controleren?
Dat topic was me gister al opgevallen. Noem het vooronderzoek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Mensen die in de postgeschiedenis gaan surfen van een user die een onschuldig topic opent...
Echt, zoek een leven.
Ja die zus van haar was uitermate relaxt, en ik vroeg nog of ze een controle kwam doen voordat ik wegging en toen had ze zoiets van nou ik geloof het wel, was een beetje stom van me natuurlijk, dat had ik moeten eisen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:04 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
De verhuurster had iemand daar moeten hebben om de controle samen met TS te doen en, indien alles in orde is, die 1000 piek te geven aan TS. Je _moet_ niks natuurlijk, maar het had wel gezeik kunnen schelen. Nu gaat het om 25,- maar het had ook om 250,- kunnen gaan als zogenaamd een deur beschadigd was ofzo. Je hebt geen poot meer om op te staan als je hier zit en je moet nog maar afwachten of ze überhaupt die 975,- op stuurt.
Ja precies. En dingen achterlaten die niet in het huis thuishoren is ook niet altijd welkom.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef Nijns het volgende:
Ik zou die 25 euro laten zitten, ik zou het belangrijker vinden om de overige 975 euro terug te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |