Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef eleusis het volgende:
Kwestie van techniek. Ik vond het eerst ook niets tot mijn huidige vriendin het probeerde, toen ging ik keer bijna out en het leek wel alsof elke cel in mijn lichaam veranderde in een spermatozoïde. Helaas was het alleen de eerste keer zo intens, alles went. Desondanks, A++++++
Dat weet ik niet, het was mijn eerste keer, bovendien deed het eigenlijk een beetje pijn telkens als ze mijn eikel aanraakte met haar tong. Voelde een beetje overprikkeld allemaalquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
heb je geprobeert uit te leggen hoe je het lekker vind?
Nou ja ze ging er wel voor hoor. Gewoon hard op en neer met haar mond over mijn lul heen. Was niet echt fijn!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:18 schreef MarMar het volgende:
Homo's houden toch wel van pijpen?
Ze kan het gewoon niet!
hij vond het niet lekker, vandaar dit topicquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
heb je geprobeert uit te leggen hoe je het lekker vind?
Klaarkomen vind je niet 'jofeltjes' ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vind gepijpt worden wel jofeltjes, maar klaarkomen ho maar.
Klinkt niet echt dat je zegt van ehm, verfijndquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou ja ze ging er wel voor hoor. Gewoon hard op en neer met haar mond over mijn lul heen. Was niet echt fijn!
Weet ik natuurlijk niet 100% zeker. Ik kan wel beschrijven hoe ze klaarkwam. Ze kwam omhoog van het bed met haar bovenlichaam, haar benen drukten mijn hoofd zowat fijn en ze begon een beetje te kreunen. Had het idee dat het wel echt was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Klinkt niet echt dat je zegt van ehm, verfijnd
Net als dat beffen niet lekker is als de gozer likken als Lassie ziet als iets positiefs
weet je zeker dat ze niet heeft gefaked?
Maar welk cijfer geef je pijpen dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Weet ik natuurlijk niet 100% zeker. Ik kan wel beschrijven hoe ze klaarkwam. Ze kwam omhoog van het bed met haar bovenlichaam, haar benen drukten mijn hoofd zowat fijn en ze begon een beetje te kreunen. Had het idee dat het wel echt was.
Klaarkomen lukte bij mij overigens ook niet, tot ze me klaartrok. Moest ik wel moeite voor doen geestelijk, ik zat aan allerlei andere lekkere meiden te denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |