de meeste mensen gaan toch iets eten en drinken en sommige boeken een behandeling erbij..quote:Op zondag 29 november 2009 21:33 schreef bigfoot1972 het volgende:
[..]
Ik ben er deze maand (november) vier keer geweest, en elke keer met een gratis dagkaart dus met dat geld verdienen valt ook wel mee volgens mij
Dat idee heb ik ook. Ik ben er 1x geweest en dat was voor mij gelijk de laatste keer. Ik blijf me dan ook verbazen hoeveel mensen in mijn omgeving er wel enthousiast over zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:09 schreef Chell het volgende:
[..]
Maar goed, bij de Zwaluwhoeve gaat het ze volgens mij sowieso niet om zorgen voor optimale ontspanning, maar om zoveel mogelijk geld verdienen.
Twee voor de hand liggende zijn natuurijk de optimel-actie (2e persoon gratis) en de fruitduiten van appelsientje waarmee je met 5 duiten (=5 pakken) een 1persoonskaartje met korting kan krijgen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:20 schreef Zana het volgende:
[..]
de meeste mensen gaan toch iets eten en drinken en sommige boeken een behandeling erbij..
heeft nog iemand tips voor leuke kortingen, bijvoorbeeld voor Putten, Harderwijk/Hierden of Veluwse Bron in Emst? mag ook via pm
Ik ben er maar liefst drie keer geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 06:04 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ik ben er 1x geweest en dat was voor mij gelijk de laatste keer. Ik blijf me dan ook verbazen hoeveel mensen in mijn omgeving er wel enthousiast over zijn.
Jeejquote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef Chell het volgende:
Maar mij zien ze er echt niet meerGenoeg betere alternatieven
leuke aanbieding, maar wel raar dat op de pdf bon nog de oude entreeprijs staat van 25.50 ¤, ik denk dat je alsnog die 2 ¤ moet bijbetalen (ik stond ooit naast mensen aan de kassa die ook een lagere entreeprijs op hun bon hadden)quote:Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef bigfoot1972 het volgende:
Hier is nog een bon voor de 2e persoon gratis....
http://www.zwaluwhoeve.nl/arrangement.php?arr_type=aktie&arrangementcode=kerstkorting
Viel me ook op. Zal toch wel een foutje van hun zijn, omdat dit nu gewoon op hun site wordt aangeboden.quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef Zana het volgende:
[..]
leuke aanbieding, maar wel raar dat op de pdf bon nog de oude entreeprijs staat van 25.50 ¤, ik denk dat je alsnog die 2 ¤ moet bijbetalen (ik stond ooit naast mensen aan de kassa die ook een lagere entreeprijs op hun bon hadden)
dat komt omdat koper warmte anders geleidt dan chirurgisch staalquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er hier iemand anders een piercing (of meerdere) die mij kan vertellen waarom mijn wenkbrauwpiercing (chirurgisch staal) niet warm wordt, en een koperen hangertje wel (als in, brandwonden warm)?
Ik heb een tepelpiercing en deze voel ik wel als ik in een hete sauna ben, niet hinderlijk ofzo maar ik voel dan wel dat ie er zit. Dit is een goudkleurige piercing. Mijn ring (titanium en zilver) voel ik weer niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er hier iemand anders een piercing (of meerdere) die mij kan vertellen waarom mijn wenkbrauwpiercing (chirurgisch staal) niet warm wordt, en een koperen hangertje wel (als in, brandwonden warm)?
Dat dacht ik eerst, toen niet meer, en nu jij het zegt, heb ik toch even binas erbij gepakt. En dat is hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef simmu het volgende:
[..]
dat komt omdat koper warmte anders geleidt dan chirurgisch staal
het probleem zit hem niet in de hoeveelheid warmte die opgeslagen wordt in het metaal maar in de snelheid waarmee de warmte afgegeven wordt door het metaal aan de huid. koper doet dat veel sneller/in hoger tempo dan chirurgisch staal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:51 schreef O0tje het volgende:
Dat geloof ik niet.
Ik heb me wel eens gebrand aan de randen van mijn bril, maar een oorbel van hetzelfde materiaal doet geen pijn. Die bril wordt op zichzelf heet, net zo heet als de lucht, en die oorbel of ring geven hun warmte meteen af aan het lichaam.
Met zo'n hanger kun je de proef op de som nemen: de ene keer stevig tegen de huid of in de hand houden en de andere keer los laten bungelen en dan vastpakken. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er gelijk heeft.
uiteindelijk wordt alles warm als je het in een warme omgeving zet. het gaat om de warmte overdracht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef O0tje het volgende:
Dat kan niet de verklaring zijn. Zowel koper als zilver geleiden erg goed, maar een koperen hanger wordt wel heet en een zilveren ring niet. En een ijzeren handvat wordt in de sauna ook zo heet dat je je brandt.
Heeft iemand paraat wat de warmtegeleidingscoëfficiënten zijn van steen en hout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |