quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Timmor het volgende:
Maar de lekkerste blijft toch... Melissa![]()
[ afbeelding ]
Als ik Huntelaar wil zien dan kijk ik wel een wedstrijd van Milanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
We zouden overigens zulke verslaggeefsters moeten hebben:
[ afbeelding ]
Waar heb jij het nu weer over.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik Huntelaar wil zien dan kijk ik wel een wedstrijd van Milan
En je gelooft dat dat geen montage is?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eens_een_foutje.html
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ] Kristie Lu Stout van CNN
denk dat ze best wel stout is ja
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
mijn babe-radar slaat altijd uit richting ugly als ik haar zie
ik had eerst ook zoiets van mwoah, maar nu vind ik haar wel lekkerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
mijn babe-radar slaat altijd uit richting ugly als ik haar zie
Oh ja, nu ineens wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe! dude ik zou haar echt wel geven maar haar knapheid is gewoon zwaar overrated.
Iemand hoeft ook niet knap te zijn om aantrekkelijk te zijn .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe! dude ik zou haar echt wel geven maar haar knapheid is gewoon zwaar overrated.
gast doe nou niet alsof je het niet begrijptquote:
right.........?quote:Beware of the Emimich powerrrrrrr
Natuurlijk begrijp ik het welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
gast doe nou niet alsof je het niet begrijpt
[..]
right.........?
oh ja, jah jah, ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik het wel
gast doe nou niet alsof je niet weet wie emimich is
Als ik jou elke keer een euro zou vragen voor het kopieren van mijn meesterwerk had ik nu al een crib in Hollywoodquote:
Dan had je nu 5 euro gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik jou elke keer een euro zou vragen voor het kopieren van mijn meesterwerk had ik nu al een crib in Hollywood
Dat is toch een zakje Jack op jouw kostenquote:
Eerste hit op Google:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is toch een zakje Jack op jouw kosten
Dat is ook fake hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eens_een_foutje.html
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:43 schreef Szura het volgende:
[..]
En je gelooft dat dat geen montage is?
Volgens mij doelen ze op de inkijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |