Niet echt nee, ik zal niet zeggen dat de tieten in kwestie niet mooi zijn, het probleem is juist dat ik ze niet ziequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat hij niet van toepassing is?
Oh ja, ik snap het nuquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt nee, ik zal niet zeggen dat de tieten in kwestie niet mooi zijn, het probleem is juist dat ik ze niet zie
Eva Jinekquote:Op maandag 10 augustus 2009 07:24 schreef Szura het volgende:
Waarom is zij niet anchorvrouw en is ze er alleen in de ochtend zo ongeveer?
Meestal ben ik op zo'n tijdstip niet wakker.
Ze heeft een lekkere kop en geile tieten.
En als ze Engels praat heeft ze zo'n enorm geil accent![]()
If you have it flaunt it!
[ afbeelding ]
Die praat net als een Thunderbird. Zelfde bewegingen in haar gezicht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:21 schreef RWest het volgende:
[ afbeelding ]
Annechien Steenhuizen, voormalig RTV Utrecht, nu bij de NOS geloof ik.
[ afbeelding ]
Zij doet het Journaal op de VRT ook wel eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef solyaris het volgende:
Een olijk popje dat Terzake (VRT) presenteert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geile slet van at5 niet te vergeten
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Timmor het volgende:
Maar de lekkerste blijft toch... Melissa![]()
[ afbeelding ]
Als ik Huntelaar wil zien dan kijk ik wel een wedstrijd van Milanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
We zouden overigens zulke verslaggeefsters moeten hebben:
[ afbeelding ]
Waar heb jij het nu weer over.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik Huntelaar wil zien dan kijk ik wel een wedstrijd van Milan
En je gelooft dat dat geen montage is?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eens_een_foutje.html
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ] Kristie Lu Stout van CNN
denk dat ze best wel stout is ja
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
mijn babe-radar slaat altijd uit richting ugly als ik haar zie
ik had eerst ook zoiets van mwoah, maar nu vind ik haar wel lekkerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
mijn babe-radar slaat altijd uit richting ugly als ik haar zie
Oh ja, nu ineens wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe! dude ik zou haar echt wel geven maar haar knapheid is gewoon zwaar overrated.
Iemand hoeft ook niet knap te zijn om aantrekkelijk te zijn .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe! dude ik zou haar echt wel geven maar haar knapheid is gewoon zwaar overrated.
gast doe nou niet alsof je het niet begrijptquote:
right.........?quote:Beware of the Emimich powerrrrrrr
Natuurlijk begrijp ik het welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
gast doe nou niet alsof je het niet begrijpt
[..]
right.........?
oh ja, jah jah, ok.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik het wel
gast doe nou niet alsof je niet weet wie emimich is
Als ik jou elke keer een euro zou vragen voor het kopieren van mijn meesterwerk had ik nu al een crib in Hollywoodquote:
Dan had je nu 5 euro gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik jou elke keer een euro zou vragen voor het kopieren van mijn meesterwerk had ik nu al een crib in Hollywood
Dat is toch een zakje Jack op jouw kostenquote:
Eerste hit op Google:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is toch een zakje Jack op jouw kosten
Dat is ook fake hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eens_een_foutje.html
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:43 schreef Szura het volgende:
[..]
En je gelooft dat dat geen montage is?
Volgens mij doelen ze op de inkijk.quote:
is niet fake hoor. En deze btw ook niet>Gagginekquote:
Gallyon van Vessemquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:36 schreef LockonStratos het volgende:
Dat is toch gaelliuem van fessum ofzo?
Nee hij stond er niet tussen, heb al gezochtquote:
Dat is toch geen naamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Een lekker MILF, schat ik...
Nooitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:23 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Een lekker MILF, schat ik...
Die lui op CNN praten echt allemaal zo via hun neus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef GrupoBalanca het volgende:
[ afbeelding ] Kristie Lu Stout van CNN
denk dat ze best wel stout is ja
Presenteerde, want Terzake ondergaat weer wijzigingen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef solyaris het volgende:
Een olijk popje dat Terzake (VRT) presenteert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aïcha Marghadiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geile slet van at5 niet te vergeten
Nooit gedaan denk ik, maar ik kan ook hartstikke leven met Annelies Van Herck en Goedele Wachters.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zij doet het Journaal op de VRT ook wel eens.
I know.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Slecht nieuws: ze is bezet...
...door een vrouw.
ok wees jij nou eens een vent en post een foto van je kopquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:40 schreef classpc het volgende:
Eva Jinek is LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gatverdamme daar zou ik zelfs nog m'n hond vanaf trappen
Wat heeft mijn kop nou met Eva Jinek te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ok wees jij nou eens een vent en post een foto van je kop
quote:
dacht ik al.... internet heldquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kop nou met Eva Jinek te maken.
Ik val jou toch ook niet lastig, elke keer als jij naar het nieuws kijkt?
Ik word gewoon misselijk elke keer als ik naar het NOS Journaal kijk, daarom ben ik maar overgestapt op het RTL Journaal.
Zo vreemd vind ik dat niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef marcodej het volgende:
Vreemd dat in een topic als deze, Iwris Kelly nog niet genoemd is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die Annechien, Margreet en Sascha kunnen mij ook zeker wel bekoren. Ben er echter nog steeds niet uit of ik Jinek nou ok moet vinden. Ze heeft me een iets te uitgesproken hoofd eigenlijk... Echt warm word ik er niet van. Haar Amerikaanse uitspraak vind ik ook een beetje too much...
Riiiiiiiiight!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
ze heeft een beetje zo'n Poolse hoerenkop
Je zou een gat in de lucht springen als je met haar de matrasmambo mag dansen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:40 schreef classpc het volgende:
Eva Jinek is LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:40 schreef classpc het volgende:
Heb je wel opgelet bij je engelse les? Probeer het nog eens, zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 hour anchorwoman wat mij betreft
Ik zou nog liever Sugar Lee Hooper doenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:22 schreef tisauch het volgende:
[..]
Je zou een gat in de lucht springen als je met haar de matrasmambo mag dansen.![]()
Popi uitspraken dat je hond er nog niet op zou mogen, pauper.
Ga toch terug naar je Eva Jinek fanclub in plaats van mij lastig te vallenquote:
En ik zou jou ook van d'r af trappen. Je bent gewaarschuwdquote:
Mirellaquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Slecht nieuws: ze is bezet...
...door een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |