Klacht: zie quote hierbovenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
0,0 aandacht voor de koploper is gewoon schandalig, of het nou Ajax is of een ander team.
Voetbalhaters, het kliekje voor sociaal incapabele autistenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal, de sport voor SBS minnend Nederland
Truequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voetbalhaters, het kliekje voor sociaal incapabele autisten.
psiesquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla koploper blabla. Ben blij dat Ajax 3 punten heeft gepakt, maar ze hoeven er niet de hele tijd over te lullen.
Lullen over een Honda ofzo is veel interessanter. De koppositie betekent nog helemaal niets.
Gelul over andere nietszeggende clubs is dus wel interessant volgens jou ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla koploper blabla. Ben blij dat Ajax 3 punten heeft gepakt, maar ze hoeven er niet de hele tijd over te lullen.
Lullen over een Honda ofzo is veel interessanter. De koppositie betekent nog helemaal niets.
Kom op. Als Ajacied moet het jou toch ook storen dat ze werkelijk 0,0 aandacht eraan besteden. Ik vind mijn klacht derhalve ook zeer terecht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja want alleen als voetbalsupporter ben je sociaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja want Ajax is de enige club die wel ietszeggend isquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelul over andere nietszeggende clubs is dus wel interessant volgens jou ?
4-1 lampquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
Zoals ik al zei: Ajax - RKC 3-1 heeft weinig tot geen nieuwswaarde. En een koploper na 2 speelrondes is totaal oninteressant.
Wacht volgende week maar af...
Waar de fok heb jij het over?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja want alleen als voetbalsupporter ben je sociaal.
In je favo clubshirtje met bier smijten naar de tegenpartij getuigt van bijzonder assertief gedrag.
4-1 droeftoeter.Zuivere hattrick.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
Zoals ik al zei: Ajax - RKC 3-1 heeft weinig tot geen nieuwswaarde. En een koploper na 2 speelrondes is totaal oninteressant.
Als het 3-1 is vind ik het wel interessant, want dan wil ik weten wat er met de 4e goal is gebeurdquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
4-1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
Zeg ik dat? En wat zijn nietszeggende clubs? Ze moeten sowieso een VVV-Venlo gaan behandelen en speculeren of Honda weggaat en naar welke club.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelul over andere nietszeggende clubs is dus wel interessant volgens jou ?
Mwah mwah mwah.. Ik kijk elke weer SV en Ajax komt aaaaaltijd wel voorbij, dus ik vind het niet eens zo heel erg dat het vandaag niet aan bod kwam. Ajax doet het als men verwacht, winnen van RKC.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef damsco het volgende:
[..]
Kom op. Als Ajacied moet het jou toch ook storen dat ze werkelijk 0,0 aandacht eraan besteden. Ik vind mijn klacht derhalve ook zeer terecht.
Vrouwenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg ik dat? En wat zijn nietszeggende clubs? Ze moeten sowieso een VVV-Venlo gaan behandelen en speculeren of Honda weggaat en naar welke club.
En of je VVV-Venlo nu een nietszeggende club vindt of niet, als voetballiefhebber kun je gewoon niets anders dan genieten van een voetballer zoals Honda.
VVV prima, maar waarom geen aandacht voor een Utrecht? Het is alleen maar Twente dit Twente dat tegenwoordig.Dat ze het niet over Ajax hebben vind ik eigenlijk wel prima.Niet vermeldden betekend dat het goed gaatquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg ik dat? En wat zijn nietszeggende clubs? Ze moeten sowieso een VVV-Venlo gaan behandelen en speculeren of Honda weggaat en naar welke club.
En of je VVV-Venlo nu een nietszeggende club vindt of niet, als voetballiefhebber kun je gewoon niets anders dan genieten van een voetballer zoals Honda.
Ho ho, had het alleen over Ajax he...quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
VVV prima, maar waarom geen aandacht voor een Utrecht? Het is alleen maar Twente dit Twente dat tegenwoordig.Dat ze het niet over Ajax hebben vind ik eigenlijk wel prima.Niet vermeldden betekend dat het goed gaat
Sukkeltjequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja want alleen als voetbalsupporter ben je sociaal.
In je favo clubshirtje met bier smijten naar de tegenpartij getuigt van bijzonder assertief gedrag.
Goed argument zeg, chapeauquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat je teveel kopballen hebt gehad in je leven?
Goed argument zeg, chapeauquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een voetballiefhebber, kan ik van jou niet zeggen dus.
Waarom zou je aandacht moeten geven aan een ploeg die 2x met veel moeite van een degradatiekandidaat wint met 1-0quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
VVV prima, maar waarom geen aandacht voor een Utrecht? Het is alleen maar Twente dit Twente dat tegenwoordig.Dat ze het niet over Ajax hebben vind ik eigenlijk wel prima.Niet vermeldden betekend dat het goed gaat
+ 1quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Klagen over het gebrek aan meerwaarde van Ronald Waterreus was meer op zijn plaats geweest.
Nee is geen argument, want deze is ook niet vereist bij een dergelijke reactie.quote:
Je hebt geen pittig kapsel toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een voetballiefhebber, kan ik van jou niet zeggen dus.
Ach zolang ze nog geen vrouwen als gast in de studio hebben hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Klagen over het gebrek aan meerwaarde van Ronald Waterreus was meer op zijn plaats geweest.
Groningen een degradatiekandidaat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je aandacht moeten geven aan een ploeg die 2x met veel moeite van een degradatiekandidaat wint met 1-0
True, ik heb zijn meerwaarde nooit zo gezien.. En ik vind het behoorlijk vreemd dat hij vaste gast is.. Misschien omdat hij goed ingevoerd is bij Psv, maar voor de rest is het vooral veel bullshit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
Nee en ook geen vlot kapselquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt geen pittig kapsel toch?
Waarom dan niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee is geen argument, want deze is ook niet vereist bij een dergelijke reactie.
Wel bij de les blijven h.....
Denk dat hij het over Utrecht heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Groningen een degradatiekandidaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |