Klacht: zie quote hierbovenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
0,0 aandacht voor de koploper is gewoon schandalig, of het nou Ajax is of een ander team.
Voetbalhaters, het kliekje voor sociaal incapabele autistenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Rosbief het volgende:
Voetbal, de sport voor SBS minnend Nederland
Truequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voetbalhaters, het kliekje voor sociaal incapabele autisten.
psiesquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla koploper blabla. Ben blij dat Ajax 3 punten heeft gepakt, maar ze hoeven er niet de hele tijd over te lullen.
Lullen over een Honda ofzo is veel interessanter. De koppositie betekent nog helemaal niets.
Gelul over andere nietszeggende clubs is dus wel interessant volgens jou ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Blabla koploper blabla. Ben blij dat Ajax 3 punten heeft gepakt, maar ze hoeven er niet de hele tijd over te lullen.
Lullen over een Honda ofzo is veel interessanter. De koppositie betekent nog helemaal niets.
Kom op. Als Ajacied moet het jou toch ook storen dat ze werkelijk 0,0 aandacht eraan besteden. Ik vind mijn klacht derhalve ook zeer terecht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja want alleen als voetbalsupporter ben je sociaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja want Ajax is de enige club die wel ietszeggend isquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelul over andere nietszeggende clubs is dus wel interessant volgens jou ?
4-1 lampquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
Zoals ik al zei: Ajax - RKC 3-1 heeft weinig tot geen nieuwswaarde. En een koploper na 2 speelrondes is totaal oninteressant.
Wacht volgende week maar af...
Waar de fok heb jij het over?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja want alleen als voetbalsupporter ben je sociaal.
In je favo clubshirtje met bier smijten naar de tegenpartij getuigt van bijzonder assertief gedrag.
4-1 droeftoeter.Zuivere hattrick.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
Zoals ik al zei: Ajax - RKC 3-1 heeft weinig tot geen nieuwswaarde. En een koploper na 2 speelrondes is totaal oninteressant.
Als het 3-1 is vind ik het wel interessant, want dan wil ik weten wat er met de 4e goal is gebeurdquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
4-1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef Kopbal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |