Dronken modsquote:
is there any other kind?quote:
TT kan beter zijn "Enige Moslima in Elspeet wordt door sommige mensen genegeerd"quote:Met lood in haar schoenen fietste ze de eerste dag dat ze haar hoofddoek droeg naar de bushalte. Ze werd met argusogen bekeken, maar ze zette door. Ze neemt haar dorpsgenoten niets kwalijk, omdat ze volgens Frens niets van de islam weten, doordat ze alleen dingen op tv zien en bang zijn voor het onbekende. De meeste inwoners van haar dorp groeten haar nog wel, anderen zijn daarmee gestopt. „Ze kijken de andere kant op.
Ben je al terug van het Family Congress?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Mekitopic
Enige moslima in Elspeet wordt bedreigd
[..]
TT kan beter zijn "Enige Moslima in Elspeet wordt door sommige mensen genegeerd"
Sneu hoor zulke stokpaardjes, nu moet ik zeker vragen of jij het naar je zin hebt in je kraakpand? De titel dekt de lading gewoon niet. Niet zo kinderachtig doen......quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je al terug van het Family Congress?
Tuurlijk dekt de TT de lading wel. Je bent nogal selectief in je reactie en erg sneu bezig geweest in dat topic. Maar het is toch al lang vol dus waar sauer je over?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:53 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sneu hoor zulke stokpaardjes, nu moet ik zeker vragen of jij het naar je zin hebt in je kraakpand? De titel dekt de lading gewoon niet. Niet zo kinderachtig doen......
Oh god onze links knuffel beer staat het weer niet aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je al terug van het Family Congress?
Dan klopt het. Maar kom je knuffelen dan, klinkt zo lief, knuffelbeerquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef Slappy het volgende:
[..]
Oh god onze links knuffel beer staat het weer niet aanals je die op leest en daarna de tt
Bedoel je mij? Welk onzin gedoe? Ik doe overal lekker mee. Ik heb het idee dat ik een perfecte aanvulling ben op de rest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:44 schreef Slappy het volgende:
Ik had een klacht over Bansheeboy en dat irritante gedoe van hem.
Nee je lult teveel onzin en we moeten allemaal tot de Islam bekerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Welk onzin gedoe? Ik doe overal lekker mee. Ik heb het idee dat ik een perfecte aanvulling ben op de rest.²
Het lijkt me niet echt reeël: een kloon die al 8 jaar post. Neen, je hebt het mis. Wel wil ik kwijt dat ik je bravoure prijzenswaardig vind maar derhalve niet onderschrijf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef Slappy het volgende:
En waarom gedraag je je nog steeds aan mongool iedereen weet het nu wel dat je een clone bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |