In het Engels jazeker...maar ik zocht toch echt de Nederlandse naamquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef Maizena het volgende:
Ok...maar hij werd Pompey genoemd....nou ja...laat maar.
Hoezo Nederlands...Latijns bedoel je zeker...quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:24 schreef nappei het volgende:
[..]
In het Engels jazeker...maar ik zocht toch echt de Nederlandse naam
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Hoezo Nederlands...Latijns bedoel je zeker...
Latijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Hoezo Nederlands...Latijns bedoel je zeker...
quote:
Ja, dat ligt eraan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:42 schreef Szura het volgende:
Precies 6 jaar geleden vond op een bijzondere plek een huwelijk plaats.
Waar?
Trouwens, krijgt die andere gast nou een punt in mindering?
Olie B en Tom Poes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk duo heeft een standbeeld in Zaltbommel?
Je kunt deze vraag openlaten, iemand anders zal deze wel raden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:46 schreef Maizena het volgende:
Nee...als je het niet gezien hebt weet je het niet...is een hoogleraar
quote:
Klopt....had je maar moeten kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:55 schreef Szura het volgende:
Damn ik weet alleen dat Jan Wolkers er was, dat was een aankondiging
Ik had wel wat beters te doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:00 schreef Maizena het volgende:
[..]
Klopt....had je maar moeten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn de antwoorden.
Nog even een hint: Twee van de drie zijn een eilandLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dat was trouwens Trudy Dehue ofzoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:30 schreef Maizena het volgende:
Wie was de zomergast van zondag 09-08-'09
AKQ # 1697quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was trouwens Trudy Dehue ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |