quote:Tim Osman (Ossman) has recently become better known as Osama Bin Ladin. "Tim Osman" was the name assigned to him by the CIA for his tour of the U.S. and U.S. military bases, in search of political support and armaments. [...] There is some evidence that Tim Osman ... visited the White House. There is certainty that Tim Osman toured some U.S. military bases, even receiving special demonstrations of the latest equipment. Why hasn't this been reported in the major media?
Waarom?quote:
Zeggen dat Al-Qaeda een soort georganiseerde misdaad club is, is eerder rijp voor BNWquote:
Inderdaad. Als al die domme schapen niet bang genoeg zijn krijgen ze al die privacybeperkende regels en wetten er niet zonder meer doorheen geduwd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef Revolution-NL het volgende:
No shit sherlock.
Om nog maar te zwijgen over de dreigende terreur dreiging die maandelijks opdoemt in nieuwsberichten
De angst moet er natuurlijk wel ingehouden worden bij de bevolking.
Ik denk dat het uit de docu 'THe power of nightmares' komt, die idd van de BBC is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Okee.. is er ook bewijs dat dit filmpje BBC is. Want het ziet er niet echt als BBC uit.
Ja, dat maakt het nog BBC standpunt (als de BBC al standpunten heeft).quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit de docu 'THe power of nightmares' komt, die idd van de BBC is.
Die docu is al wat ouder dus ik begrijp niet waarom dit nu ineens op veel verschillende websites gepromoot wordt.
Ben aan het nazoeken voor definitieve bron. Maar je kan denk ik wel aannemen dat het idd BBC is.
Zie http://video.google.com/videosearch?q=the+power+of+nightmares&emb=0&aq=f#q=the+power+of+nightmares+bbc&emb=0
Door een Bijbelfanaat verbasterd tot: Al Quada is nep, aldus BBC.quote:That idea of a coherent, structured terrorist network with organised capabilities simply does not exist.
Nou ja., Al Quada als zodanig bestaat ook niet, het is een term die het westen eraan heeft gegeven. Het is een verzamelnaam voor islamitische terroristische groeperingen met dezelfde kenmerken. Bush heeft er vervolgens een vijandsbeeld van gemaakt al zou het een enkele groepering betreffen. Dat verkoopt wat makkelijker aan het publiek. Want het is nooit te verslaan natuurlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Door een Bijbelfanaat verbasterd tot: Al Quada is nep, aldus BBC.
Dat is precies de bewering van The power of nightmares, inderdaad: en wat mij betreft een plausibele bewering. Maar die bewering wordt stelselmatig verhaspeld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja., Al Quada als zodanig bestaat ook niet, het is een term die het westen eraan heeft gegeven. Het is een verzamelnaam voor islamitische terroristische groeperingen met dezelfde kenmerken. Bush heeft er vervolgens een vijandsbeeld van gemaakt al zou het een enkele groepering betreffen. Dat verkoopt wat makkelijker aan het publiek. Want het is nooit te verslaan natuurlijk.
Ik denk dat de volgende vergelijking wel op z'n plaats is.. Al quada is evenmin een georganiseerde organisatie als dat de AEX dat is. Het zijn allemaal verschillende organisatie met soms dezelfde financiers en bepaalde personen hebben een link met de verschillende organisaties.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is precies de bewering van The power of nightmares, inderdaad: en wat mij betreft een plausibele bewering. Maar die bewering wordt stelselmatig verhaspeld.
Dat denk ik ook. De verhaspeling bestaat dan ook meestal uit de mededeling dat ''moslimterrorisme niet bestaat'', wat ongeveer even dom is als ''iedere Moslim is uit op bloedvergieten''.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende vergelijking wel op z'n plaats is.. Al quada is evenmin een georganiseerde organisatie als dat de AEX dat is. Het zijn allemaal verschillende organisatie met soms dezelfde financiers en bepaalde personen hebben een link met de verschillende organisaties.
Maar een terreurfirma waar Bin Laden de CEO is bestaat niet.
De aanleiding is zelden het geloof, dus in die zin bestaat moslimterrorisme idd niet, of iig, het is zelden de motivatie voor het plegen van aanslagen. Die hebben meestal een politieke of sociale achtergrond. Beetje het verhaal van de IRA, het is niet alsof ze uit zijn op bekering van Engeland tot het katholicisme, noch zijn geloofsverschillen de oorzaak van het conflict.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De verhaspeling bestaat dan ook meestal uit de mededeling dat ''moslimterrorisme niet bestaat'', wat ongeveer even dom is als ''iedere Moslim is uit op bloedvergieten''.
Ik mis nogal wat variabelen in die vergelijking: en dat religie in het Noord-Ierse conflict geen kapitale factor is, betwijfel ik. Daarbij maken fundamentalisten in hun denken geen gebruik van segmenten als ''religie'' en ''politiek'': zie alleen al de opdringerigheid van ongewapende Christelijke politici in Nederland.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:20 schreef gelly het volgende:
[..]
De aanleiding is zelden het geloof, dus in die zin bestaat moslimterrorisme idd niet, of iig, het is zelden de motivatie voor het plegen van aanslagen. Die hebben meestal een politieke of sociale achtergrond. Beetje het verhaal van de IRA, het is niet alsof ze uit zijn op bekering van Engeland tot het katholicisme, noch zijn geloofsverschillen de oorzaak van het conflict.
Als je het zelf maar gelooft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:58 schreef gelly het volgende:
Maar een terreurfirma waar Bin Laden de CEO is bestaat niet.
Laten we eerlijk wezen, wat voor officiële tegen beweringen zijn de revu gepasseerd:quote:
Het is toch volstrekt onlogisch en onmogelijk dat Bin Laden aan het hoofd staat van een organisatie die zo in de schaduw opereert. Het is niet alsof Osama dagelijks telefoneert met de factie in Irak om het aanvalsplan te bespreken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, wat voor officiële tegen beweringen zijn de revu gepasseerd:
1. het was geen vliegtuig die het wtc was ingevlogen maar een ufo.
2. het was geen vliegtuig die het wtc in vloog maar het was een raket, waar over heen een hologram van een vliegtuig was geplakt.
3. de kapers blijken nog te leven.
etc etc
Dit kan je toch allemaal niet serieus nemen.
Hoezo zou dat onmogelijk en onlogisch zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is toch volstrekt onlogisch en onmogelijk dat Bin Laden aan het hoofd staat van een organisatie die zo in de schaduw opereert.
Hoe weet jij dat?quote:Het is niet alsof Osama dagelijks telefoneert met de factie in Irak om het aanvalsplan te bespreken.
2012 is toch de basis van al die conspiracies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan het fimpje niet bekijken op mn werk. Maar waarom een 2012 debunker in dit topic?
Omdat het onpraktisch is. Allereerst houdt Bin Laden zich schuil, dan zal hij proberen zo min mogelijk de aandacht te trekken. En aangezien communicatie eenvoudig kan worden afgtapt, lijkt mij dat geen wijze stap van Osama. En verder: hoe zie jij dat voor je? Als een Al-qaeda telefooncentrale die belletjes van terroristen opneemt en hen vervolgens van advies voorziet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoezo zou dat onmogelijk en onlogisch zijn?
Dat weet ik niet, dat zegt mijn verstand. Bovendien komt het de VS net iets te goed uit dat ze een vijand hebben die ze aan kunnen wijzen en achteraan kunnen hollen.quote:Hoe weet jij dat?
Is dat zo? Net zoals dat Israel de basis is van alle Amerikaanse acties in deze wereld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
2012 is toch de basis van al die conspiracies.
Wat dat betreft is het maar goed dat Giuliani geen president is geworden, die maakte zich schuldig aan het achtervolgen van denkbeeldige vijanden als de Mafia.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
Dat weet ik niet, dat zegt mijn verstand. Bovendien komt het de VS net iets te goed uit dat ze een vijand hebben die ze aan kunnen wijzen en achteraan kunnen hollen.
Sommige zware criminelen weten zelfs vanuit eenzame opsluiting nog hun organisatie te leiden, dan moet iemand als Bin Laden dat ook zeker weten lukken, zeker met al die technische mogelijkheden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het onpraktisch is. Allereerst houdt Bin Laden zich schuil, dan zal hij proberen zo min mogelijk de aandacht te trekken. En aangezien communicatie eenvoudig kan worden afgtapt, lijkt mij dat geen wijze stap van Osama. En verder: hoe zie jij dat voor je? Als een Al-qaeda telefooncentrale die belletjes van terroristen opneemt en hen vervolgens van advies voorziet?
[..]
Ja.quote:
Terrorisme is niet denkbeeldig, alleen het is natuurlijk wel onzinnig om te denken dat je maken hebt met een soort maffia-organisatie waar een man aan de touwtjes trekt. Bin Laden uitschakelen, daar bereik je niets mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het maar goed dat Giuliani geen president is geworden, die maakte zich schuldig aan het achtervolgen van denkbeeldige vijanden als de Mafia.
nou, dat weten we dan ook weer, poleshift, alignments, allemaal onzin, 2012 bestaat niet, wat wel bestaat zijn bijbelse voorspellingen dus we hoeven ons niet druk te maken om al die ellende, de redding is nabij, nog even en de heer komt terug om te oordelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef JohnDope het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561
Ik heb even geluisterd, hij zegt (verschillen met jouw transcriptie vetgedrukt):quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
The idea which is critical to the FBI's prosecution, that Bin Laden will act like a .... organisation, with operatives and cells all over the world, of which you could be a member, is a myth. There is no Al Qaeda organisation, there is no international network with a leader, with .... who will unquestionably obey orders, with tentacles that stretch out to sleeper cells in Africa, in America, in Europe. That idea of a coherent, structured terrorist network with organised capabilities simply does not exist. (bij ... versta ik niet wat de man in het filmpje zegt).
Goh.. waren ze even vergeten te vermelden dat hij (volgens de VS) in 2001 ook nog wat had geflikt?quote:CAUTION
Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |