Thnx, daar was ik zelf al mee bezigquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kheb je OP even aangepast zodat je foto's werken, is dat oke?:@
Exclusief is alles hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef Dipkip het volgende:
CD van de Ting Tings en tinnetje ultrabland graag8,- incl. geboden dus.
Die heb ik hier zelfs dubbel liggen, dus die kan sowieso nog in de losse verkoop!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, Slide Charlie Brown, Slide kun je apart verkopen. Die heb ik al
Voor de vraagprijs?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef BasOne het volgende:
Ik wil Barry Trotter en Bored of the rings
Dat is een beetje vervelend, want ik heb morgen overdag tot 16:00 geen toegang tot Fok. Kun je ze laten staan tot 18:00 uur dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik hier zelfs dubbel liggen, dus die kan sowieso nog in de losse verkoop!
Aangezien ik laat gestart ben met mijn kraam wil ik de Charlie Brown boekjes tot morgen 12.00 uur laten staan, voor de hoogste bieder, ok?
18.00 ben ik zelf nog niet thuis, ik maak er voor jou 19.00 van dan, ok?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is een beetje vervelend, want ik heb morgen overdag tot 16:00 geen toegang tot Fok. Kun je ze laten staan tot 18:00 uur dan?
Deal! Ik laat je morgen even weten wat de verzendkosten zijn, ok?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh ik lees je zinnetje verkeerddan excl.
quote:Wil je ze allemaal, bied geef dan 50 euro voor Stichting Dierenthuis en ik pak ze in en stuur ze je kant op!
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
18.00 ben ik zelf nog niet thuis, ik maak er voor jou 19.00 van dan, ok?
quote:
Is primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Deal! Ik laat je morgen even weten wat de verzendkosten zijn, ok?
Die doe ik dr sowieso bij als bonus hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
![]()
En ik wil die Wizard of Id en Johnny Hart er graag bij hebben
Die boeken zijn al allemaal verkochtquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Even een tvp voor het aardbeien-lijntje, ook al denk ik dat m'n hond spierbundel hem in 1 ruk kapot heeft en te groot is...
En ook even wat boeken opzoeken aan titels, of er wat voor me bij zit![]()
(Verborgen geschiedenis is toch een must voor je boekenkast)
Ja ga ik doen!! Of wil je nog even wachten of iemand meer biedt?? Dat kan namelijk!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, dat is echt super voor de beestjes ( en ook voor jou, er er zitten zulke gave boeken bij
).
Ik geloof dat ik een mod al ff de OP moet laten aanpassen want dr is al veel weg in een paar minuutjes![]()
PM je me voor mijn gegevens en zo???
Ik vind je OP fantastisch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Damn ja, en ik ben zoooooo moe, de OP alleen kostte me net al een uur
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ga ik doen!! Of wil je nog even wachten of iemand meer biedt?? Dat kan namelijk!!
Nope een mod heeft die actie voor mij gesloten schijnbaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, je kan de komende 48 uur toch je eigen OP aan passen?
Anaal! Kom es hier!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope een mod heeft die actie voor mij gesloten schijnbaar
Ja is prima!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel sneu voor jou eigenlijk, maar wel beter voor de beestjes he?
Dan reserveer ik de boeken nu allemaal, mogen ze niet meer los weg, en kijk ik wat er morgen om 19.00 het hoogste bod is, is dat wat?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef conleche het volgende:
O en oh-oh, je mag De verborgen geschiedenis er wel uithalen en aan Pisces verkopen hoor, want die heb ik al.
Ja had ik gezien!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T wordt wel onwijs ingewikkeld, maar ok, als jij ze neemt dan gaat die wel apart in de losse verkoop!
Je hebt gezien dat de Morrisons niet erbij horen? Die heeft Maes al, ook voor de beestjes gekocht![]()
Nog voor de vlooienmarkt liep
Gebeurt automatisch omdat ik haar openingspost heb aangepast omdat ze de marktkraamplaatje was vergeten te plaatsenquote:
Ik dacht dat het ging om die boeken op het plaatje waar het Powderboek bij staat.quote:
Dat gaat automatisch als een mod je OP heeft aangepast.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope een mod heeft die actie voor mij gesloten schijnbaar
Je kunt het vinkje daar ergens weghalen he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gebeurt automatisch omdat ik haar openingspost heb aangepast omdat ze de marktkraamplaatje was vergeten te plaatsenmaar oh-oh wat kan ik aanpassen
Nee die heb ik zelf ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef conleche het volgende:
O en oh-oh, je mag De verborgen geschiedenis er wel uithalen en aan Pisces verkopen hoor, want die heb ik al.
Oh dan ga je het nog druk krijgen hier vrees ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gebeurt automatisch omdat ik haar openingspost heb aangepast omdat ze de marktkraamplaatje was vergeten te plaatsenmaar oh-oh wat kan ik aanpassen
Yups , voor alle boeken tot en met die waar het Powderboek bij staatquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om die boeken op het plaatje waar het Powderboek bij staat.
Alles is dus al op geboden in 1 hap?![]()
Kan je het nu nog een keer proberen, en anders doe ik hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan ga je het nog druk krijgen hier vrees ik.
Wil je de cd van de Ting Tings doorstrepen, dies verkocht aan Dipkip n alsmede 1 tinnetje ultrabland.
En bij de boeken, bij die bovenste, dat ze niet meer los verkocht worden, maar dat ik een bod heb van 50 euro voor ze allemaal en dat ik morgen om 19.00 beslis naar wie ze gaan.
En ook bij de Snoopy's heb ik een startbod van 10 euro en beslis ik morgen om 19.00 wie ze krijgt.
Meestal deel ik wel je boekensmaak, maar ik ben dol op de VG!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:En ik ben een van die weinige mensen die geen ruk aan de Verborgen Geschiedenis vond geloof ik
![]()
Dus mag ie een must in iemand anders zijn boekenkast gaan zijn
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Meestal deel ik wel je boekensmaak, maar ik ben dol op de VG!!
Oh dan ben ik benieuwd!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond Little Friend leuker, dat vindt iedereen een stom boek.
Maar niet leuk genoeg om te herlezen![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik benieuwd!Ik heb hem liggen, ooit in begonnen en kwam er gewoon niet doorheen, dus hij ligt nog tussen zoveel te-lezen-boeken.
En je hebt echt een leuk kraampje gemaakt trouwens
Hey, alles voor de beestjes hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, tof dat je na zo'n drukke dag toch nog de moeite wilde nemen om zo'n mooie kraam te maken!
En een heel succesvolle kraam ook nog!![]()
Nee hoor, zie maarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:Vinden de kopers het heel erg als ik alles pas woensdag of zo naar de post doe?
Anders blijf ik naar het postkantoor lopen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Vriendinnetje van me wil graag dat andere tinnetje ultrabland, ze zit niet op Fok en normaal had ze m zo van me gekregen maar nu moet ze mooi 3 euro schuiven voor de beestjes
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Keiharde business woman ben je ook he?
Yeps, ik hou m ff vast, dus laat maar horen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:42 schreef Guess. het volgende:
Ik wil het legertuigjereserveren,moet even de borstomvang meten van GIjs.Laat jet je vandaag nog weten
Dr is geen bod bijgekomen, dus als dr niemand hoger biedt zijn ze om 19.00 voor jou ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb nog steeds de Peanuts, toch?
Dat kan!quote:
pm is verstuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan!
Meld je maar even per pb voor mn rekening nr en met je adres!
Done, dahling!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
L-V en Conleche, de peanuts en de boeken zijn voor jullie
Pmmen jullie even jullie adres?
Ik wil em hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, ik hou m ff vast, dus laat maar horen!
Gaat ie passen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik wil em hoorStuur je ff pm voor rek.nr en m'n adres!
En jij bedankt voor de soak 'n' float! *ruikt* Hmm heerlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
vandaag tuigje gepost voor Guess, boekjes voor L_V en 9 kilo ( !!!!) boeken voor Conleche
En Supkaa, thnx voor het ophalen, leuk weer een fokker irl gezien te hebben !
Je hele huis gaat daarnaar ruiken, echt abnormaal hoe sterk die ruikt joh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:54 schreef supkaa het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de soak 'n' float! *ruikt* Hmm heerlijk
Ik denk dat ik hem op vakantie in mijn tent ga leggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hele huis gaat daarnaar ruiken, echt abnormaal hoe sterk die ruikt joh!
9 kilo?? Jeempie!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:vandaag tuigje gepost voor Guess, boekjes voor L_V en 9 kilo ( !!!!) boeken voor Conleche
En Supkaa, thnx voor het ophalen, leuk weer een fokker irl gezien te hebben !
Wil ik wel voor 10 euroquote:2 toner tabs, tea tree en vitamine E, om je gezicht een heerlijk stoombad mee te geven.
2 euro.
Een stuk Bamboo soap ( retro, niet in de winkels verkrijgbaar): 4 euro
Een stuk quinquereme of nineveh soap ( ook retro ) : 4 euro
Tis 10 euro exlusief he !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |