pm is verstuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan!
Meld je maar even per pb voor mn rekening nr en met je adres!
Done, dahling!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:
L-V en Conleche, de peanuts en de boeken zijn voor jullie
Pmmen jullie even jullie adres?
Ik wil em hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, ik hou m ff vast, dus laat maar horen!
Gaat ie passen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik wil em hoorStuur je ff pm voor rek.nr en m'n adres!
En jij bedankt voor de soak 'n' float! *ruikt* Hmm heerlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
vandaag tuigje gepost voor Guess, boekjes voor L_V en 9 kilo ( !!!!) boeken voor Conleche
En Supkaa, thnx voor het ophalen, leuk weer een fokker irl gezien te hebben !
Je hele huis gaat daarnaar ruiken, echt abnormaal hoe sterk die ruikt joh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:54 schreef supkaa het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de soak 'n' float! *ruikt* Hmm heerlijk
Ik denk dat ik hem op vakantie in mijn tent ga leggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hele huis gaat daarnaar ruiken, echt abnormaal hoe sterk die ruikt joh!
9 kilo?? Jeempie!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:vandaag tuigje gepost voor Guess, boekjes voor L_V en 9 kilo ( !!!!) boeken voor Conleche
En Supkaa, thnx voor het ophalen, leuk weer een fokker irl gezien te hebben !
Wil ik wel voor 10 euroquote:2 toner tabs, tea tree en vitamine E, om je gezicht een heerlijk stoombad mee te geven.
2 euro.
Een stuk Bamboo soap ( retro, niet in de winkels verkrijgbaar): 4 euro
Een stuk quinquereme of nineveh soap ( ook retro ) : 4 euro
Tis 10 euro exlusief he !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |