Me mondhoeken begonnen een beetje om te krullenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
Twee collega's komen elkaar tegen op de gang van hun kantoor. Een van hen loopt een beetje moeilijk.
Zegt de ander tegen hem: "Wat is er met jou aan de hand?"
Zegt zijn collega: "Ja, ze vroegen of ik het jaarverslag van vorig jaar twintig keer liggend kon printen maar ik heb nu wel een beetje last van m'n rug."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:32 schreef Relschoppert het volgende:
[..]
Me mondhoeken begonnen een beetje om te krullen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Joosterd het volgende:
Weer zon flauwe grap.Er staat niks tussen de spoilertags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Kijk eenschquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat niks tussen de spoilertags.
Ooit voorgehad met een klasgenoot. Waren een site aan het maken voor de les informatica, zitten we op een gegeven moment achtergrondkleurtjes te kiezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef Batmobiel het volgende:
Als ik het geheim van slechte zelfbedachte moppen door heb, is de volgende er ook een:
Een jongen en zijn mama staan aan de kassa van de speelgoedwinkel. De jongen is jarig en heeft van zijn mama een rode bal gekregen. Zegt die kassierster zo: "Ah leuk, een rode bal voor je verjaardag!"
Zegt die jongen: "Ik had liever de blauwe"hij was al slecht maar werd nog slechter met die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed gedaan
edit: kassierSTER?
"geen hobby of ambitie, wordt landverrader bij de politie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Pedroso op 14-08-2009 11:12:55 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:26 schreef numero_uno het volgende:
t hangt in de boom en roept: 'ik ben een sinaasappel, ik ben een sinaasappel'Die is even zelfverzonnen als je grappig bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:26 schreef numero_uno het volgende:
t hangt in de boom en roept: 'ik ben een sinaasappel, ik ben een sinaasappel''t hangt in de boom en roept: "ik ben een mandarijn, ik ben een mandarijn".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Gelukkig ben jij in dit topic om het te voorzien van algeel nutteloze postsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Die is even zelfverzonnen als je grappig bent
Dat klopt. Ze moeten slecht zijn. Als ze ook nog eens grappig zijn is het mooi meegenomen maar het hoeft zeker niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:31 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij in dit topic om het te voorzien van algeel nutteloze posts
Ik verwijs je even naar de TT waar in staat dat de grappen ook slecht moeten zijn en niet per definitie grappig...
En deze grap heb ik al op mijn 5e verzonnen dus het zou kunnen zijn dat jij kennis hebt mogen nemen van mijn hilarische historie.
Moeilijk te checken of jij ze verzonnen hebt, als ze al zo lang meegaan, maar je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:31 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij in dit topic om het te voorzien van algeel nutteloze posts
Ik verwijs je even naar de TT waar in staat dat de grappen ook slecht moeten zijn en niet per definitie grappig...
En deze grap heb ik al op mijn 5e verzonnen dus het zou kunnen zijn dat jij kennis hebt mogen nemen van mijn hilarische historie.
Die laatste?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |