Was hier ook regelmatig zo en Leander doet het nog steeds goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef Jelief het volgende:
Miss Sly, zo spuugt Ruben ook. Daar heb je verder niets aan want ik weet ook niet of dat normaal is.
Ik deed het in die aventbekertjes. Wel handigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:28 schreef Nijna het volgende:
Hoe/waarin vriezen jullie de bv in?
IJsblokbakjes of andere bakjes/zakjes/dingetjes?
Ja ik heb de mijne ook vaker dan 4x ingevroren hoor. Geen lekkages, idd. alleen als de deksel niet goed zat. Ik kolf nu niet meer (als ik er niet ben zijn er ook zat andere dingen die Yara kan drinken nu ze wat groter isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef Iksje het volgende:
Ik hou het ook niet bij, maar vermoed dat er wel exemplaren zijn die al vaker dan 4x ingevroren zijn (vaker dan 4x gevuld en in koelkast in elk geval)
Hier alleen lekken als ik het dekseltje niet goed toedraai. Er zijn er twee stuk gegaan, één door uitzetting in de vriezer (toch net te vol gedaan) en eentje dat bevroren op de grond viel (ook een grote barst in de zijkant)
DAt van die productie, dat zie ik niet terug hier. Tenminste, het gevoel van volle stevige borsten ken ik alleen als ze idd in de nacht een uur of 4-5 slaapt. Anders voelen ze nooit vol en stevig, maar altijd slap en leeg. Ik weet dat borsten niet leeg raken, dat er in principe altijd melk is, maar ik bedoel te zeggen dat mijn borsten zo niet aanvoelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:18 schreef Jore het volgende:
Ik wil nog even toevoegen dat het niet abnormaal is en dat je dus niets fout doet ofzo, voor het geval je dat gevoel hebt. Het is echt normaal babygedrag en onbeperkt toegang geven tot de borst is eigenlijk heel goed voor zowel Senna's inname als jouw productie. Dat wil niet zeggen dat het niet ook anders kan, ik hoop dat jullie een ritme kunnen vinden dat voor jullie allebei (eigenlijk alledrie) prettig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |