Hier wordt ook regelmatig weer wat uitgespuugd. Ik denk ook dat het dan van teveel drinken is, alleen is ze dan ook zo eigenwijs om direct weer aangelegd te willen worden. Klein hongerlapje is het

Ik heb trouwens het idee dat ik een goede verandering heb doorgevoerd. Ik had het idee dat ze na de ochtendvoeding waarbij mij borsten inderdaad goed vol aanvoelden, niet altijd echt voldoende binnenkreeg. Mijn borsten voelen ook niet heel vaak echt vol aan en als ze dan ook nog clustert, worden ze ook niet echt vol natuurlijk.
Nu had ik wat gelezen op borstvoeding.com (mijn zusje staat er trouwens op de foto met haar 3 mannen

) over bv met grote borsten. De mijne zijn niet gigantisch, maar het verhaal gold ongeveer vanaf cup DD en dat kan wel kloppen. Naar aanleiding van dat artikel heb ik mijn borsten nu eigenlijk gedurende de hele voeding ondersteund (nadeel: je hebt geen hand vrij tijdens het voeden) en ik heb nu veel vaker een tevreden meisje dat minder clustert en toch wel 1,5-2 uur minstens tussen voedingen laat. Ik ga het even volhouden, kijken of het wat uitmaakt.
Ook lijkt het alsof ze zich fijner en meer voldaan voelt nadat ik liggend gevoed heb; ook iets dat ze aanraden bij grote(re) borsten.