Annicka is nog nooit ziek geweest.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef p_iglet het volgende:
een zweettest? is er verdenking op Cystic Fibrose dan?
raar iets om te doen bij een kind wat alleen een beetje afwijkt in de groei.
bij CF zijn er vaak ook klachten van luchtweg infecties, hele vette ontlasting etc.
bloedtest om allergieen of een infectie of iets dergelijks uit te sluiten kan ik me dan weer wel voorstellen.
succes
Wij zaten rond die tijd ook in z'huis met een afbuigende groeicurve (maar dan ook echt bijna stilstaand tussen de 5 en 10 maanden). En ach ondertussen past hij eindelijk in maatje 80 broeken (nu ruim 26 maanden oud).
Concl: gewoon klein van stuk...
We gingen ook niet naar de kinderarts vanwege haar gewicht, maar vanwege haar hoofd. Bij het CB gooien ze mijn borstvoedingcurves namelijk niet weg...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef oeke het volgende:
GWS, als je CB arts er geen probleem van maakt waarom zijn jullie dan toch bij die kinderarts?
owlet, als ik dit lees, vraag ik me dan af of ik het hier ni goed doe met het kolven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:23 schreef owlet het volgende:
Als hij naast de afgekolfde melk ook nog melk uit de borst drinkt dan zou ik zelf denk ik één borst geven en de andere kolven.
Als je dan gedurende blokken van drie, vier uur steeds een kant geeft en de andere kant kolft (en in het volgende blok wisselen) dan heb je kans dat je niet onnodig de productie opkrikt.
Okee, op die manier! Succes dan, hopelijk vermindert het spugenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef _Bar_ het volgende:
@Owlet, hij spuugd er idd ook bij, en idd zoals je al aangaf, Roy heeft er geen last van nee, en het bezorgd mij bergen was
en op het moment krijg Roy beide dus fles en borst.
Ben er namelijk nog niet overuit wat nu het handigste is, en wat het makkelijkste werkt.
Het liefste wil ik gedeeltelijk Fles gedeeltelijk Borst geven.
Overdag bv fles en snachts borst of om en om.
Maar daar moet ik nog even uit zien te komen.
Dat stukje heb ik al bekeken en doorgelezen.
Eerst maar eens zien of het spugen nu verminderd.
Ik ben niet zo'n ervaringsdeskundige op het gebied van kolven maar het lijkt me dat dit de juiste manier is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
owlet, als ik dit lees, vraag ik me dan af of ik het hier ni goed doe met het kolven.
Om ervoor te zorgen dat Senna zeker ook de achtermelk krijgt, ben ik overgegaan op het gedurende 3-4 uur geven van dezelfde borst voor iedere voeding en dan wisselen.
Aangezien ik ook ben begonnen met kolven om voorraad op te bouwen voor als ik eens weg ga of straks als ik weer ga werken, doe ik ergens in die 3-4 uur dat ik de ene borst uds niet geef, deze een keer kolven. Is dat de juiste manier, of is er een betere manier? Op zich is het geen ramp als mijn productie iets opgevoerd wordt, denk ik, dus dat mag eventueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |