als je WIL kan je overal wel iets racistisch in zien.quote:
Men zegt dat het een mockery is van donkere mensen die hun gezicht weleens wit verven voor bepaalde rituelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:11 schreef Exoteria het volgende:
[..]
als je WIL kan je overal wel iets racistisch in zien.
een zwarte man ---? wit jokergezicht... zoiets zal het wel zijn
Bevestigd alleen maar dat de "racisme" roepers het hele punt missen.
Naar wat ik lees is het gesloten vanwege copyright?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Echter, wegens beschuldigingen van racisme door het youtube kanaal Obamaexpress is de video verwijderd, en wordt er gedreigd met het sluiten van Alex' kanaal.
Nee, wegens het overtreden van 'community guidelines'. De aanklacht is racisme.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Naar wat ik lees is het gesloten vanwege copyright?
Van zijn eigen website:quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, wegens het overtreden van 'community guidelines'. De aanklacht is racisme.
Mooi om te zien hoeiedereen op het racisme duikt en er over oordeelt maar niemand even googled om te kijken of ze zich wel terecht over iets opwinden.quote:Those videos are now completely gone after You Tube bosses deleted the channel, primarily because the Pittsburgh Post-Gazette complained that Alex Jones had shown a computer print out of one of their articles about the Poplawski cop killer incident last month.
To claim that showing a print out of an article is a violation of copyright is of course completely insane – not a day goes by without TV news anchors showing newspaper stories on live television. Indeed, C-Span’s popular Washington Journal program almost entirely consists of the host showing clippings of newspaper stories every morning.
Oke. Dan is de aanklacht dus nog steeds ongeldig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Van zijn eigen website:
[..]
Mooi om te zien hoeiedereen op het racisme duikt en er over oordeelt maar niemand even googled om te kijken of ze zich wel terecht over iets opwinden.
Ik snap het punt niet zo goed...quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke. Dan is de aanklacht dus nog steeds ongeldig.
Het punt is dat er best wel wat aan het broeien is in de VS en het interessant is om daar zo hier en daar wat van te posten. Het is ook typisch dat 'racisme' door Obama aanhangers gebruikt wordt om kritiek te weerstaan. Op het youtube kanaal obamaexpress dus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap het punt niet zo goed...
wackjob roept mensen op om posters op te hangen
kanaal wordt toevallig geschorst vanwege copyright infringement
kanaal wordt weer gereinstate
discuss?
Dat eerste kan in elk land toch al? Die laatste twee zijn -als het al ingevoerd wordt- voor 45 miljoen onverzekerden een vooruitgang ten opzichte van de huidige situatie. Waarom zouden Amerikanen in opstand komen als het hier -dat tweede is minister Klink hier nu ook al mee bezig wat medicijnen voorgeschreven door huisartsen betreft- niet eens de kleinste beroering wekt?quote:en geeft het de overheid macht om ieders bankrekening in te zien, te bepalen welke medicijnen verkocht mogen worden, welke mensen gezondheidszorg zullen ontvangen en niet, welke mensen te oud zijn om nog naar om te kijken.
Die zag je dan ook wel heel makkelijk aankomen. Zelf heb ik nog nooit van de beroemde man gehoord.quote:Gerald geniet wereldwijd aanzien wegens zijn correcte voorspelling van onder andere het instorten van de Sovjet Unie, de internetbubble en de instorting van de huizenmarkt.
Gaat dat niet over een veel oudere situatie? Op http://obambi.wordpress.com/2009/05/06/pittsburgh-post-gazette/ staat het van mei 2009.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Van zijn eigen website:
[..]
Mooi om te zien hoeiedereen op het racisme duikt en er over oordeelt maar niemand even googled om te kijken of ze zich wel terecht over iets opwinden.
Oei, een BNW'er die de bron niet goed checkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke. Dan is de aanklacht dus nog steeds ongeldig.
De verwijzing in de OP naar YOUTUBE kon ik ook niet plaatsen,quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |